跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18181#
發表於 10-3-26 00:56 |只看該作者
原帖由 QQ2006 於 10-3-25 23:48 發表
煒煒媽,

幾點開始呀?頭先我想覆你pm, 點知bk出晒D怪獸字呀~

vf2006, 你係咪都去呀?係我哋咪可以見下面囉!


好呀你都去! 我而家約緊Daisy食lunch,如果你得咪一齊啦! 仲要Call 埋VF添!


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18182#
發表於 10-3-26 01:03 |只看該作者
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 00:12 發表
係喎, 我哋吹水區搞唔搞生日會呢?如果搞係咪要訂蛋糕呀?呢D都要時間準備喎?

悠悠媽,

你快D蒲頭喇~

謙媽,

如果係去悠悠媽度搞, 你肯唔肯獻出你同謙謙嘅第一次, 為所有生日嘅BB奏返曲呀???...


係Wor~ 千億都未有答覆過wor~

同埋我地4月份未有gathering wor~ 點算呢? 我個club house 只得4幅牆,冇你地D咁靚wor~ 悠悠媽又唔得閒,佢係FB話悠悠PA唔見左回鄉咭,流落上海!


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18183#
發表於 10-3-26 01:08 |只看該作者
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 00:45 發表
我由上個禮拜就開始俾熙熙玩到殘喇!不過我日日都有上嚟睇post, 只係無時間搭訕咋!

起初訓練佢係餐chair開餐, 佢就係咁喪搖, 擔天望地, un身un勢, where住條安全條嚟玩, 食粥又係度喪boo, 之前20分鐘就掃 ...


熙熙仲係食得唔好呀! 你有冇參考下其他MAMI D 食野時間呢? 會唔會餓下佢會好D呢? 我都轉左煒煒B食野時間,之前婆婆差不多2個中餵一次,而家成3-4個中先餵一次,煒煒B都食多左,塊面珠仔都圓左! 你餵熙熙既時間係點嫁?


大宅

積分: 1808


18184#
發表於 10-3-26 01:15 |只看該作者
原帖由 cacathepanda 於 10-3-26 00:50 發表


要問NICOLE媽先得LU~因為之前NICOLE都係發完燒再出粒粒,我唔敢答你呀!


唔知NICOLE係出粒粒定玫瑰診.... GARRICK就一定唔似出玫瑰診...

我聽日夜放假要FULL TIME TAKE CARE 佢....我古我6299一定LA LA聲出門口去FEVER...


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18185#
發表於 10-3-26 01:30 |只看該作者
原帖由 carrie0106 於 10-3-25 17:10 發表
你記得食清淡啲呀, 祝你快啲好番...
我呢排都睇咗好多次醫生呀, 咳咗好耐, 前日睇一睇又$450不過係一星期藥!


NICOLE媽,你如果咳左咁耐,你不如?(sorry諗極都唔識寫)川貝, 你去藥材鋪,買川貝磨粉,"煲"佢1個中,再加D蜜糖飲,要飲2-3次至有效!

你又可以試下煲個咳湯飲(我妹咳親都叫我煲,飲左之後又唔咳,所以佢叫個湯做咳湯),材料有: 茶樹菇,蜜冬(藥材鋪買),淮山,杞子,螺片,廋肉煲湯就得嫁啦! 呢個湯係我係中醫度偷師,佢都話我偷到野,個湯都有止咳既功效既!


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18186#
發表於 10-3-26 01:39 |只看該作者
原帖由 rc209 於 10-3-26 01:15 發表
唔知NICOLE係出粒粒定玫瑰診.... GARRICK就一定唔似出玫瑰診...

我聽日夜放假要FULL TIME TAKE CARE 佢....我古我6299一定LA LA聲出門口去FEVER...


NICOLE係出玫瑰診呀! GARRICK會唔會食物敏感呀? 但又唔會發燒嫁,真係諗唔到會係咩呢!

其實都唔止6299既,我亞媽都係咁,連半日都唔放過添!


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18187#
發表於 10-3-26 02:00 |只看該作者
原帖由 heike 於 10-3-25 14:43 發表
阿鄰居, 唔好諗埋d貢嘅野, 你走左煒煒b好慘慘家嫲. 件事又未必會如你所想咁解決. 何苦呢.

上天俾你同c6有左煒煒b就證明你地緣份未完啦, 咁艱難都跨得過, 唔好一時之氣呀! 男人有時諗唔通會走入個山洞, 要俾d時 ...


多謝你呀鄰居,晴晴媽,諾媽! 我都係事先諗下以防萬一姐!
我其實好後悔咁遲先生煒煒B,早D生,我咪可以見多佢幾年LAW~我仲想見到煒煒B結婚生仔,到時要同心抱爭仔,我地再組個99大聯盟,數心抱既不是呀!

我對C6雖然仲好嬲,仍然有一句冇一句咁彩佢! 但都未至於心淡既,到時佢真係要C左條心啦! 我要佢真心真意為個家負出,要迫佢長大! 唔可以再吵吵鬧鬧咁過日子,我已經好清楚同佢講明,佢要嬴場交,係一定輸個家!


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18188#
發表於 10-3-26 09:23 |只看該作者
熙媽你終於浦頭嘞....原來比哂時間熙熙
講開birthday party,由於5月我個schedule都差唔多full哂, 所以要睇吓個party係咩時間.....如果真係去悠悠媽道, 我當然唔介意為所有bb彈生日歌啦, 不過我覺得有人伴舞就更加好lor


[quote]原帖由cacathepanda 10-3-26 01:03 發表

Wor~ 千億都未有答覆過wor~

同埋我地4月份未有gathering wor~ 點算呢? 我個club house 只得4幅牆,冇你地D咁靚wor~ 悠悠媽又唔得閒,佢係FB話悠悠PA唔見左回鄉咭,流落上海! ... [/quote]

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 00:12 發表
係喎, 我哋吹水區搞唔搞生日會呢?如果搞係咪要訂蛋糕呀?呢D都要時間準備喎?

悠悠媽,

你快D蒲頭喇~

謙媽,

如果係去悠悠媽度搞, 你肯唔肯獻出你同謙謙嘅第一次, 為所有生日嘅BB奏返曲呀???



...

[ 本帖最後由 leung-baby 於 10-3-26 09:24 編輯 ]


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18189#
發表於 10-3-26 09:33 |只看該作者
係呀, 久唔久都要睇吓邊個曠工家ma 算你啦, 有合理解釋, 仲有見到熙熙又咁叻準備爬

原帖由 QQ2006 於 10-3-25 23:55 發表
謙媽,

你掛住我呀???


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18190#
發表於 10-3-26 09:41 |只看該作者
小敏敏媽, 你用邊隻牌子?
係呀, 有d研究話比奶咀好過食手指, 因為食手指反而大機會令d牙唔好(唔知係咪手指大力可以撩到d牙走位??), 同埋對手指都唔好. 其實反正都係訓教先食一陣, 係咪比奶咀好d?? 唔好食到隻手咁肉酸?

原帖由 0506baby 於 10-3-25 23:18 發表
哎, 我女食手指食到隻姆指甲入左, 又好似人地起枕咁,
琴日買左個奶咀比佢, 但唔敢用住呀
個奶咀有陣膠味, boil 左兩次都係咁, 係咪正常??
暫時解決方法係臨瞓比支水佢拎住飲, 一路啜一路瞓, 都几有效, 但就會吸晒個 ...


大宅

積分: 4035


18191#
發表於 10-3-26 09:49 |只看該作者
ABC墊真係超煩所以婆婆到嗰啲ABC墊工人好少拎嚟用...買番張一張過嗰啲啦, 易清潔同收...不過其實我覺得移家用咩墊都冇用, 因為NICOLE唔會喺死一個地方玩, 唔通要舖晒全屋
原帖由 0506baby 於 10-3-25 23:05 發表
聽你地咁講, 大張公仔墊係咪唔係咁好/襟用??

我而+用緊abc, 成日切切切, 同好細張, 本來唸住買張公仔墊的.


大宅

積分: 4035


18192#
發表於 10-3-26 09:51 |只看該作者
nicole嗰次係燒完就出紅疹, 紅色一達達咁, 但係唔會突起唔痕既, 只係紅咗...
原帖由 cacathepanda 於 10-3-26 00:50 發表


要問NICOLE媽先得LU~因為之前NICOLE都係發完燒再出粒粒,我唔敢答你呀!


大宅

積分: 4035


18193#
發表於 10-3-26 09:54 |只看該作者
你好叻呀識咁多呢啲hehe....其實我咳呢段時間都食咗個幾星期中藥, 分別係唔同中醫但係唔知點解佢哋都叫我唔好飲湯嗰啲, 所以我都唔咁煲, 仲有呀我通常夜晚咳得勁啲...總知咳到我好灰啦, 不過呢幾日已經好番好多!
原帖由 cacathepanda 於 10-3-26 01:30 發表


NICOLE媽,你如果咳左咁耐,你不如?(sorry諗極都唔識寫)川貝, 你去藥材鋪,買川貝磨粉,"煲"佢1個中,再加D蜜糖飲,要飲2-3次至有效!

你又可以試下煲個咳湯飲(我妹咳親都叫我煲,飲左之後又唔咳,所以佢叫個湯做咳湯),材 ...


大宅

積分: 4035


18194#
發表於 10-3-26 09:55 |只看該作者
nicole用avent奶咀, 我又覺得ok喎, 起碼唔會食到有個印同埋冇膠味喎!
原帖由 leung-baby 於 10-3-26 09:41 發表
小敏敏媽, 你用邊隻牌子?
係呀, 有d研究話比奶咀好過食手指, 因為食手指反而大機會令d牙唔好(唔知係咪手指大力可以撩到d牙走位??), 同埋對手指都唔好. 其實反正都係訓教先食一陣, 係咪比奶咀好d?? 唔好食到隻手咁肉 ...


大宅

積分: 3618


18195#
發表於 10-3-26 09:59 |只看該作者
原帖由 leung-baby 於 10-3-25 17:36 發表
其實唔關剪指甲事,佢地成日喺地上面刮,週圍刮到d指甲尖哂,最恐怖係刮到出哂聲!至於gel甲,謙謙成日比d口水gel住d手甲,因為佢呢排成日食手,不過第三隻牙仲未見影!

...


嵐嵐好鐘意咁樣...
連我們的手指都係咁刮...
刮到好痛!我同ee都試過話佢...


伯爵府

積分: 16588


18196#
發表於 10-3-26 10:02 |只看該作者
hello morning~
  


伯爵府

積分: 16588


18197#
發表於 10-3-26 10:05 |只看該作者
好提議, 定期約出嚟食lunch, 我贊成呀

原帖由 yatsingbb 於 10-3-25 11:54 發表
我哋真係好遠架, 來回都半個鐘, 所以一出外lunch都多數都要早出遲返, 如果唔係就好趕.:;pppp:

駡就唔會有人駡, 但最緊要自律, 要人出聲就好無引喇, 不過, 我唔係成日都係咁, 間中一次半次都ok嘅. 一於搵日一齊再 ...
  


大宅

積分: 1971


18198#
發表於 10-3-26 10:50 |只看該作者
唉....我個囡昨晚又發燒了!!!!!!


別墅

積分: 814


18199#
發表於 10-3-26 11:01 |只看該作者
原帖由 carrie0106 於 10-3-26 09:49 發表
ABC墊真係超煩所以婆婆到嗰啲ABC墊工人好少拎嚟用...買番張一張過嗰啲啦, 易清潔同收...不過其實我覺得移家用咩墊都冇用, 因為NICOLE唔會喺死一個地方玩, 唔通要舖晒全屋 ...

Brendon都係呀,成日都同圍爬,唯有清潔多d啦!!


別墅

積分: 814


18200#
發表於 10-3-26 11:07 |只看該作者
原帖由 cacathepanda 於 10-3-26 01:03 發表


係Wor~ 千億都未有答覆過wor~

同埋我地4月份未有gathering wor~ 點算呢? 我個club house 只得4幅牆,冇你地D咁靚wor~ 悠悠媽又唔得閒,佢係FB話悠悠PA唔見左回鄉咭,流落上海! ...


係law,我地4月份有無gathering呀,煒煒ma,有4 幅牆已經夠啦,只要有個地方我地吹吹水,bb交流下就夠啦!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo