原帖由 heike 於 10-3-25 14:43 發表
阿鄰居, 唔好諗埋d貢嘅野, 你走左煒煒b好慘慘家嫲. 件事又未必會如你所想咁解決. 何苦呢.
上天俾你同c6有左煒煒b就證明你地緣份未完啦, 咁艱難都跨得過, 唔好一時之氣呀! 男人有時諗唔通會走入個山洞, 要俾d時 ...

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 00:12 發表
係喎, 我哋吹水區搞唔搞生日會呢?如果搞係咪要訂蛋糕呀?呢D都要時間準備喎?
悠悠媽,
你快D蒲頭喇~
謙媽,
如果係去悠悠媽度搞, 你肯唔肯獻出你同謙謙嘅第一次, 為所有生日嘅BB奏返曲呀???
...