跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18201#
發表於 10-3-26 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18202#
發表於 10-3-26 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18203#
發表於 10-3-26 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 814


18204#
發表於 10-3-26 11:21 |只看該作者
原帖由 0506baby 於 10-3-25 23:18 發表
哎, 我女食手指食到隻姆指甲入左, 又好似人地起枕咁,
琴日買左個奶咀比佢, 但唔敢用住呀
個奶咀有陣膠味, boil 左兩次都係咁, 係咪正常??
暫時解決方法係臨瞓比支水佢拎住飲, 一路啜一路瞓, 都几有效, 但就會吸晒個 ...

Brendon又係咁,隻手指簡值就係佢嘅命根,無手指佢原全瞓唔到,隻手指公已經食到起枕啦,我俾奶咀佢,佢完全唔食,煩死人,我都想同佢"介"手指,我驚越遲"介",佢個"引"越大!!


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18205#
發表於 10-3-26 11:25 |只看該作者
悠悠媽,

你快D蒲頭喇, 到時我哋就可以睇到鋼琴王子謙謙嘅風采, 同埋兩母子情深嘅表演喇~

再加埋謙爸伴舞嘅話, 呢幅畫嘅幸福程度一定會爆燈呀~

原帖由 leung-baby 於 10-3-26 09:23 發表
熙媽你終於浦頭嘞....原來比哂時間熙熙
講開birthday party,由於5月我個schedule都差唔多full哂, 所以要睇吓個party係咩時間.....如果真係去悠悠媽道, 我當然唔介意為所有bb彈生日歌啦, 不過我覺得有人伴舞 ...


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18206#
發表於 10-3-26 11:31 |只看該作者
我都唔想曠工架~

上個禮拜仲要同熙熙老豆嘈咗場大交, 嘈到我拎個行李喼落嚟話執野返阿媽度佢先知死呀!

佢呢幾日都自動自覺幫我手, 唔駛我再出聲喇, 希望佢唔再係3分鐘熱度, 而係真係明白我喇~

前幾日熙熙唔肯食奶, 我餵到好忟, 佢會嚟拎開支99, 叫我冷靜下先, 佢見到熙熙唔肯係餐chair食野, 叫我唔好迫熙熙, 但我同佢分析返件事, 係想熙熙明白開餐要係固定地方, 唔係由熙熙去揀, 我唔想第時要揸住個碗通屋追住熙熙嚟餵呀, 但爸爸答我間屋咁細唔怕喇!

有時真係會俾佢激到半死, 但又覺得好開心, 因為佢逐漸咁參與熙熙嘅野, 而唔係得我一個人囉~

原帖由 leung-baby 於 10-3-26 09:33 發表
係呀, 久唔久都要睇吓邊個曠工家ma 算你啦, 有合理解釋, 仲有見到熙熙又咁叻準備爬


伯爵府

積分: 16588


18207#
發表於 10-3-26 11:32 |只看該作者
乜聽日個爬行比賽唔洗報名架? 你哋會幾點去, 不過我要4:30pm先嚟到, 因為聽日亞仔學校親子旅行, 返到荃灣約4pm, 如果你哋都係, 可以約埋一齊爬爬喎

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 21:27 發表


我去呀, 咁你去唔去呢? 我而家上唻就係想CALL下有冇人去呀? 大家一齊去會開心D吖!

VF2006都好似想去,唔知熙熙媽又去唔去呢? 我之前睇過有個POST,話果樹根本唔水報名,Walk in去就得啦!

calling)))))))))) 咁仲有 ...
  


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18208#
發表於 10-3-26 11:37 |只看該作者
我前日餓咗佢4個幾鐘先俾99佢, 佢終於肯自動食到160喇, 熙熙每餐都係4個鐘左右, 9點99, 12點半粥粥, 4點半99, 8點粥粥, 因為熙熙食99食得多好差, 所以我3個半鐘就俾粥粥佢, 食完粥就4個鐘先俾99咁囉~

尋晚last餐99, 熙熙食110, 今朝都係140, 但我見佢肯自己食返, 都放心好多喇!

熙熙你快D爆埋隻牙仔出嚟喇~

原帖由 cacathepanda 於 10-3-26 01:08 發表


熙熙仲係食得唔好呀! 你有冇參考下其他MAMI D 食野時間呢? 會唔會餓下佢會好D呢? 我都轉左煒煒B食野時間,之前婆婆差不多2個中餵一次,而家成3-4個中先餵一次,煒煒B都食多左,塊面珠仔都圓左! 你餵熙熙既時間係點嫁? ...


伯爵府

積分: 16588


18209#
發表於 10-3-26 11:38 |只看該作者
熙媽,

我都想join你哋, 不過我嚟到都要4:30pm後, 唔知你哋走未呢, 如果未, 大家可以見吓面喎

原帖由 QQ2006 於 10-3-25 23:48 發表
煒煒媽,

幾點開始呀?頭先我想覆你pm, 點知bk出晒D怪獸字呀~

vf2006, 你係咪都去呀?係我哋咪可以見下面囉!
  


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18210#
發表於 10-3-26 11:43 |只看該作者
如果係5代就更加好啦 幾年前我家族仲係5代同堂架~~

原帖由 獅子bb 於 10-3-26 11:09 發表


恭喜你四代同堂....太 女麻 !!!!


伯爵府

積分: 16588


18211#
發表於 10-3-26 11:47 |只看該作者
我上2個星期都買咗張bb櫈比蕎蕎食粥坐, 點知衰妹連安全帶都綁唔實佢, 佢可以企上張個坐位到, 仲要好開心望住我哋笑, 要佢坐番低, 佢又好快企番起身, 都衰過放佢係sofa到食

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 00:45 發表
我由上個禮拜就開始俾熙熙玩到殘喇!不過我日日都有上嚟睇post, 只係無時間搭訕咋!

起初訓練佢係餐chair開餐, 佢就係咁喪搖, 擔天望地, un身un勢, where住條安全條嚟玩, 食粥又係度喪boo, 之前20分鐘就掃 ...
  


伯爵府

積分: 16588


18212#
發表於 10-3-26 11:53 |只看該作者
我係fb都見到, 依家仲有無燒呀, 希望妹妹快d好番, 你都要take care ar

原帖由 Chingchingming 於 10-3-26 10:50 發表
唉....我個囡昨晚又發燒了!!!!!!
  


複式洋房

積分: 326


18213#
發表於 10-3-26 12:06 |只看該作者
哎呀! 退燒未? 希望妹妹快啲好番喇.

原帖由 Chingchingming 於 10-3-26 10:50 發表
唉....我個囡昨晚又發燒了!!!!!!


伯爵府

積分: 16588


18214#
發表於 10-3-26 12:10 |只看該作者
熙爸肯陪熙熙玩多咗就好lor, 不過你都唔好做得咁激, 要攞行李返熙婆婆到, 雖然你都係想激吓熙爸啫, 但如果大家果日情緒唔好, 出咗口又要面子唔想收番, 關係只會越來越差, 有咩不滿, 都要心平氣和地傾吓, 可能都好難做, 或者試吓之前其他mama提及寫email/信發洩, 大家冷靜後再傾會好d

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 11:31 發表
我都唔想曠工架~

上個禮拜仲要同熙熙老豆嘈咗場大交, 嘈到我拎個行李喼落嚟話執野返阿媽度佢先知死呀!

佢呢幾日都自動自覺幫我手, 唔駛我再出聲喇, 希望佢唔再係3分鐘熱度, 而係真係明白我喇~

前幾日熙 ...
  


大宅

積分: 2166


18215#
發表於 10-3-26 12:12 |只看該作者
QQ2006,煒煒媽,

27/3 我係12:15要到呀...你地會幾點到呀? 我地可以一齊食LUNCH...

我而家用同事個WIFI咋...如果我一陣OFF LINE麻煩你地係FB搵我啦...


大宅

積分: 1971


18216#
發表於 10-3-26 12:25 |只看該作者
yatsingbb (Andrew) & vf2006,
有心啦!好奇怪!昨晚燒一燒,今朝又無燒!千其唔好再病!好煩呀!


大宅

積分: 1493


18217#
發表於 10-3-26 12:42 |只看該作者
Same Same, 地墊已經好耐無用, 依家成屋勤d清潔比佢爬, 有時我會諗, 佢係屋企一份子, 應該有權成屋都可以爬, 可以去探索(當然除左kitchen/toilet), 而大人既責任係睇實佢or收起危險品, 而唔係困住佢.....當然亦有難度, 有時婆婆要整野食同清潔, 佢都要留守網床.....

原帖由 Brendon_Kat 於 10-3-26 11:01 發表

Brendon都係呀,成日都同圍爬,唯有清潔多d啦!!


大宅

積分: 3618


18218#
發表於 10-3-26 12:44 |只看該作者
原帖由 MIMIKO_1 於 10-3-26 12:42 發表
Same Same, 地墊已經好耐無用, 依家成屋勤d清潔比佢爬, 有時我會諗, 佢係屋企一份子, 應該有權成屋都可以爬, 可以去探索(當然除左kitchen/toilet), 而大人既責任係睇實佢or收起危險品, 而唔係困住佢.....當然亦有難 ...


雋ma,
睇來ken sir已經完全幫你洗腦了!哈哈!

嵐嵐現在ee&自己屋企都係通屋爬...
but當佢又攪hifi, 風扇之類,我地就唔會收埋,我們會俾signal佢,一樣新的東西,佢通常試我們2-3次就已經明~當然久不久又會再test吓我們啦...

[ 本帖最後由 mc_baby 於 10-3-26 12:51 編輯 ]


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18219#
發表於 10-3-26 12:48 |只看該作者
蕎媽,

唔好意思呀, 啱啱知道聽日我唔得呀, 又要再等下次喇!

煒煒媽,

唔好意思呀~

原帖由 vf2006 於 10-3-26 11:38 發表
熙媽,

我都想join你哋, 不過我嚟到都要4:30pm後, 唔知你哋走未呢, 如果未, 大家可以見吓面喎


大宅

積分: 2166


18220#
發表於 10-3-26 12:48 |只看該作者
不過我見我個FD成屋鋪晒60mmx60mm的地墊, 都ok喎...
原帖由 MIMIKO_1 於 10-3-26 12:42 發表
Same Same, 地墊已經好耐無用, 依家成屋勤d清潔比佢爬, 有時我會諗, 佢係屋企一份子, 應該有權成屋都可以爬, 可以去探索(當然除左kitchen/toilet), 而大人既責任係睇實佢or收起危險品, 而唔係困住佢.....當然亦有難 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo