
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 11:31 發表
我都唔想曠工架~![]()
上個禮拜仲要同熙熙老豆嘈咗場大交, 嘈到我拎個行李喼落嚟話執野返阿媽度佢先知死呀!
佢呢幾日都自動自覺幫我手, 唔駛我再出聲喇, 希望佢唔再係3分鐘熱度, 而係真係明白我喇~
前幾日熙熙唔肯食奶, 我餵到好忟, 佢會嚟拎開支99, 叫我冷靜下先, 佢見到熙熙唔肯係餐chair食野, 叫我唔好迫熙熙, 但我同佢分析返件事, 係想熙熙明白開餐要係固定地方, 唔係由熙熙去揀, 我唔想第時要揸住個碗通屋追住熙熙嚟餵呀, 但爸爸答我間屋咁細唔怕喇!
有時真係會俾佢激到半死, 但又覺得好開心, 因為佢逐漸咁參與熙熙嘅野, 而唔係得我一個人囉~