跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18221#
發表於 10-3-26 12:49 |只看該作者
咁好危險喎, 連安全帶都咁唔安全, 我嗰條扎到熙熙好實架!

原帖由 vf2006 於 10-3-26 11:47 發表
我上2個星期都買咗張bb櫈比蕎蕎食粥坐, 點知衰妹連安全帶都綁唔實佢, 佢可以企上張個坐位到, 仲要好開心望住我哋笑, 要佢坐番低, 佢又好快企番起身, 都衰過放佢係sofa到食

...


伯爵府

積分: 16588


18222#
發表於 10-3-26 12:51 |只看該作者
蕎蕎前晚半夜都發燒, 又係第2朝早無晒燒, 不過仲有咳+傷風mouth:

原帖由 Chingchingming 於 10-3-26 12:25 發表
yatsingbb (Andrew) & vf2006,
有心啦!好奇怪!昨晚燒一燒,今朝又無燒!千其唔好再病!好煩呀!
  


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18223#
發表於 10-3-26 12:53 |只看該作者
我無眼睇佢喇, 婆婆叫我下次執死佬D衫入喼, 趕佢出門口喎, 就係嘈完佢先做下, 我想佢負下小小責任呀, 熙熙已經出咗世, 唔可以話收返熙熙入個肚架, 再係咁湊住兩個細路, 我下年都唔知過唔過到呀~

原帖由 vf2006 於 10-3-26 12:10 發表
熙爸肯陪熙熙玩多咗就好lor, 不過你都唔好做得咁激, 要攞行李返熙婆婆到, 雖然你都係想激吓熙爸啫, 但如果大家果日情緒唔好, 出咗口又要面子唔想收番, 關係只會越來越差, 有咩不滿, 都要心平氣和地傾吓, 可能都好難 ...


伯爵府

積分: 16588


18224#
發表於 10-3-26 12:54 |只看該作者
洗乜唔好意思喎, 實有機會見 , 聽日我都要4:30後先嚟到, 唔知煒煒媽仲會唔會係到呢

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 12:48 發表
蕎媽,

唔好意思呀, 啱啱知道聽日我唔得呀, 又要再等下次喇!

煒煒媽,

唔好意思呀~

  


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18225#
發表於 10-3-26 12:55 |只看該作者
軒媽,

我聽日唔得喇, 你哋玩得開心D!

遲下我要同bk請好耐假呀~

原帖由 daisyc1 於 10-3-26 12:12 發表
QQ2006,煒煒媽,

27/3 我係12:15要到呀...你地會幾點到呀? 我地可以一齊食LUNCH...

我而家用同事個WIFI咋...如果我一陣OFF LINE麻煩你地係FB搵我啦...


別墅

積分: 814


18226#
發表於 10-3-26 13:01 |只看該作者
原帖由 Chingchingming 於 1-3-26 10:50 發表
唉....我個囡昨晚又發燒了!!!!!!

要叻女呀,快d好番呀,發燒真係擔心死人啦!!上次Brendon發燒,我都無瞓過呀!!成晚同佢check住!!


大宅

積分: 4035


18227#
發表於 10-3-26 13:09 |只看該作者
我都係由nicole周屋爬, 因為佢開始大啦, 唔會成日留喺一個地方玩, 比佢自由多, 但係佢既自由換嚟我要看牛咁睇實佢
原帖由 MIMIKO_1 於 10-3-26 12:42 發表
Same Same, 地墊已經好耐無用, 依家成屋勤d清潔比佢爬, 有時我會諗, 佢係屋企一份子, 應該有權成屋都可以爬, 可以去探索(當然除左kitchen/toilet), 而大人既責任係睇實佢or收起危險品, 而唔係困住佢.....當然亦有難 ...


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18228#
發表於 10-3-26 13:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18229#
發表於 10-3-26 13:39 |只看該作者
水唔水?有好多張架?
原帖由 獅子bb 於 10-3-26 11:11 發表


我覺得abc墊超勁麻煩,聰明人砌都要砌半粒鐘 ! 大張公仔墊快靚正 !!


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18230#
發表於 10-3-26 13:40 |只看該作者
好呀!!!!
原帖由 vf2006 於 10-3-26 10:05 發表
好提議, 定期約出嚟食lunch, 我贊成呀


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18231#
發表於 10-3-26 13:43 |只看該作者
真係好消息!!!!
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 11:31 發表
我都唔想曠工架~

上個禮拜仲要同熙熙老豆嘈咗場大交, 嘈到我拎個行李喼落嚟話執野返阿媽度佢先知死呀!

佢呢幾日都自動自覺幫我手, 唔駛我再出聲喇, 希望佢唔再係3分鐘熱度, 而係真係明白我喇~

前幾日熙熙唔肯食奶, 我餵到好忟, 佢會嚟拎開支99, 叫我冷靜下先, 佢見到熙熙唔肯係餐chair食野, 叫我唔好迫熙熙, 但我同佢分析返件事, 係想熙熙明白開餐要係固定地方, 唔係由熙熙去揀, 我唔想第時要揸住個碗通屋追住熙熙嚟餵呀, 但爸爸答我間屋咁細唔怕喇!

有時真係會俾佢激到半死, 但又覺得好開心, 因為佢逐漸咁參與熙熙嘅野, 而唔係得我一個人囉~


大宅

積分: 1971


18232#
發表於 10-3-26 13:44 |只看該作者
好彩阿妹現在無事!


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18233#
發表於 10-3-26 13:45 |只看該作者
張bb櫈有無枱仔放係面可以block住佢架??
原帖由 vf2006 於 10-3-26 11:47 發表
我上2個星期都買咗張bb櫈比蕎蕎食粥坐, 點知衰妹連安全帶都綁唔實佢, 佢可以企上張個坐位到, 仲要好開心望住我哋笑, 要佢坐番低, 佢又好快企番起身, 都衰過放佢係sofa到食

...


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18234#
發表於 10-3-26 13:50 |只看該作者
咁就好啦!!
原帖由 Chingchingming 於 10-3-26 13:44 發表
好彩阿妹現在無事!


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18235#
發表於 10-3-26 13:55 |只看該作者
熙熙MA,唔好講埋d咁野啦,你應該好忙,要見證住熙熙成長各個理程碑,e.g.講野,學行,番學.....
你公司好忙所以番唔到bk份工??
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 12:53 發表
我無眼睇佢喇, 婆婆叫我下次執死佬D衫入喼, 趕佢出門口喎, 就係嘈完佢先做下, 我想佢負下小小責任呀, 熙熙已經出咗世, 唔可以話收返熙熙入個肚架, 再係咁湊住兩個細路, 我下年都唔知過唔過到呀~

...
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 12:55 發表
軒媽,

我聽日唔得喇, 你哋玩得開心D!

遲下我要同bk請好耐假呀~


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18236#
發表於 10-3-26 14:06 |只看該作者
我都知熙爸已經有所改善, 我都有獎勵下佢架, 而家發生咗D野唔到佢唔長大喇!

原帖由 獅子bb 於 10-3-26 13:29 發表


熙熙媽冷靜 d ,唔好玩到咁大呀 !!!
依家熙爸有改善已經好好,俾個 big kiss 佢鼓勵下熙爸啦 !!


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18237#
發表於 10-3-26 14:09 |只看該作者
我嚟緊會好忙, 但唔係公司囉, 聽日會去睇醫生, 你明未呀?

原帖由 ahmong 於 10-3-26 13:55 發表
熙熙MA,唔好講埋d咁野啦,你應該好忙,要見證住熙熙成長各個理程碑,e.g.講野,學行,番學.....
你公司好忙所以番唔到bk份工??


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18238#
發表於 10-3-26 14:18 |只看該作者
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 14:09 發表
我嚟緊會好忙, 但唔係公司囉, 聽日會去睇醫生, 你明未呀?


熙熙媽,唔好嚇我,你係好消息定


大宅

積分: 1493


18239#
發表於 10-3-26 14:25 |只看該作者
唔知Congrat你叫唔叫明呢hei....

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 14:09 發表
我嚟緊會好忙, 但唔係公司囉, 聽日會去睇醫生, 你明未呀?


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18240#
發表於 10-3-26 14:38 |只看該作者
各位請留意紅色字.........恭喜恭喜, QQ2006又有新己

原帖由 QQ2006 於 10-3-26 12:53 發表
我無眼睇佢喇, 婆婆叫我下次執死佬D衫入喼, 趕佢出門口喎, 就係嘈完佢先做下, 我想佢負下小小責任呀, 熙熙已經出咗世, 唔可以話收返熙熙入個肚架, 再係咁湊住兩個細路, 我下年都唔知過唔過到呀~

...
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 14:09 發表
我嚟緊會好忙, 但唔係公司囉, 聽日會去睇醫生, 你明未呀?
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 14:06 發表
我都知熙爸已經有所改善, 我都有獎勵下佢架, 而家發生咗D野唔到佢唔長大喇!
原帖由 QQ2006 於 10-3-26 12:55 發表
軒媽,

我聽日唔得喇, 你哋玩得開心D!

遲下我要同bk請好耐假呀~

[ 本帖最後由 leung-baby 於 10-3-26 14:42 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo