美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6260


1821#
發表於 14-8-14 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-14+發表咁

原帖由 ckm80 於 14-08-14 發表
我而家部機借咗俾人

而家想買碌碌,有埋微電流(Ems)
有電的快瘦d。會舒服d添。
你有無出街做facial?




侯爵府

積分: 20211


1822#
發表於 14-8-14 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-14+發表應該

原帖由 576644 於 14-08-14 發表
真係要諗買唔買,我都想試蜜糖卸妝。。。
但white science 我又用過,效果一般。。
我用過都ok,可以試試,反正都係送




侯爵府

積分: 20211


1823#
發表於 14-8-14 21:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-14+發表我而

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
有電的快瘦d。會舒服d添。
你有無出街做facial?
無出去做facial呀,超想買ems




男爵府

積分: 6260


1824#
發表於 14-8-14 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-14+發表真

原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表
係呀heyley! milk+lotion+精華,平過cdp,試左幾日佢令我tzone位中午後出油少左,cdp都出,albion少好多! ...
精華後唔洗再查野又幾好wor!
剛剛check過,excia line好多都有mineral oil, 我怕怕。
Exage 同infxxx未check到。
Albion睇黎全line用好d。

Albion有機check皮膚嫁?





男爵府

積分: 6260


1825#
發表於 14-8-14 21:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-14+發表有

原帖由 ckm80 於 14-08-14 發表
無出去做facial呀,超想買ems
咁就敗啦。將做facial既錢買ems!




侯爵府

積分: 20211


1826#
發表於 14-8-14 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-14+發表無出

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
咁就敗啦。將做facial既錢買ems!
諗緊ya man or refa好呀




公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1827#
發表於 14-8-14 21:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表ro

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
This silky serum is non-greasy and leaves a protective film to restore the skin’s suppleness, whils ...
咁勁! 等你報告好 連eye cream


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1828#
發表於 14-8-14 21:42 |只看該作者

引用:Quote:secrethk 發表於 14-8-14 18:39 me t

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
Yes ar! Cpb日乳真係一般,見好多人話夜乳比較好用,但唔太值呢個價Albion無得輸
...
佢令我冇意外驚喜,又平過好過cdp


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1829#
發表於 14-8-14 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表係

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
精華後唔洗再查野又幾好wor!
剛剛check過,excia line好多都有mineral oil, 我怕怕。
Exage 同infxxx未che ...
有,測你水份同油份
我初時都驚用完精華就唔駛夠唔夠
但又真係夠,真係意外


男爵府

積分: 6260


1830#
發表於 14-8-14 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-14+發表咁

原帖由 ckm80 於 14-08-14 發表
諗緊ya man or refa好呀
我聽得多係refa!

我之前睇過台灣blogger阿元,佢好鐘意用美容儀器,你可以search下。




男爵府

積分: 6260


1831#
發表於 14-8-14 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-14+發表Th

原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表
咁勁! 等你報告好 連eye cream
你之前係咪用緊隻eye cream, 好用嘛?




男爵府

積分: 6260


1832#
發表於 14-8-14 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-14+發表精

原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表
有,測你水份同油份
我初時都驚用完精華就唔駛夠唔夠
但又真係夠,真係意外
你係咪用緊呢支?

係咪同佢講想做測試就得嫁啦?要唔要卸妝?
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 20211


1833#
發表於 14-8-14 22:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-14+發表諗緊y

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
我聽得多係refa!

我之前睇過台灣blogger阿元,佢好鐘意用美容儀器,你可以search下。
要研究下先




男爵府

積分: 6260


1834#
發表於 14-8-14 22:15 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-14+10:54+BTW,

原帖由 KAY+2 於 14-08-14 發表
朋友, 我都係中大架~
我訂左sebagh for your eyes only 眼霜。。等用一撫話你聽好唔好用。




侯爵府

積分: 20639


1835#
發表於 14-8-14 22:26 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-14 22:15
我訂左sebagh for your eyes only 眼霜。。等用一撫話你聽好唔好用。

好呀, 幾時到貨呀?
我都係諗住先買返FS用, 想穩定啲皮膚先再試其他.


子爵府

積分: 14205


1836#
發表於 14-8-14 22:50 |只看該作者

回覆:albion 終於黎香港~~~(updated: 報價)

其實先乳後水albion好定cd好?你地又係用邊條line呢?




子爵府

積分: 14205


1837#
發表於 14-8-14 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alkadaru+於+14-08-14+發表Ye

原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表
佢令我冇意外驚喜,又平過好過cdp
冇驚喜?即係吾好用?




伯爵府

積分: 16734


1838#
發表於 14-8-14 23:35 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-14 21:47
有,測你水份同油份
我初時都驚用完精華就唔駛夠唔夠
但又真係夠,真係意外
我都測過,我差唔多次次係日本買都會測,又唔駛錢
我油份好夠(偏多)
但水份就差D


伯爵府

積分: 16734


1839#
發表於 14-8-14 23:37 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-14 22:00
要研究下先
你地講緊refa carat?
我見@cosme 好多人讚,
但唔知有咩用


侯爵府

積分: 20211


1840#
發表於 14-8-14 23:38 |只看該作者

引用:Quote:secrethk+發表於+14-8-14+21:47+有,

原帖由 576644 於 14-08-14 發表
我都測過,我差唔多次次係日本買都會測,又唔駛錢
我油份好夠(偏多)
但水份就差D
我同你相反,油份唔夠,水份好得




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo