心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10600


1821#
發表於 06-11-20 23:37 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
你可能講得冇錯呀! 我啲類人通常都要留係度獻世, 所以真係可能會長命啲!
我都唔知整啲乜, 我哋不如一人整啲, 去到就大食會啦!

bebe,
唔該晒啲速遞!

今晚返到, 點知發覺思翰寫啲字寫到打風咁, 可能寫得密咗, 佢都唔識整整齊齊咁一行一行寫, 返到嚟問佢擦唔擦, 初初佢仲話婆婆話佢寫得靚添呀! 我話係唔錯, 只係唔寫到一直線, 睇落好似好亂咁! 問佢想唔想擦, 佢唔係好情願, 但都同意要擦, 但之後就一路寫一路瞌眼瞓, 我唯有叫佢唔好再寫, 聽朝早啲起身再寫埋佢啦! 不過唔知聽朝起唔起到身啫!


男爵府

積分: 5511


1822#
發表於 06-11-20 23:55 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
做咩咁話自已呀

話時話今日寫個咩字?細孖番來已開了頭寫個g字但又無date chop?寫完至睇到O字果篇chop左 , 今日我都出左去, 無同佢地做功課, 又係做到打風咁但我無咁神心→擦, 由佢lor , 等老師mark佢, 等佢地驚下

旅行食物
jc : mini芝腿治
cyrusmum : ?
bebe : ?
禮媽: ?
孖仔媽 : ?


子爵府

積分: 10600


1823#
發表於 06-11-21 00:11 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
林生唔係HK呀? 咁夜都仲見到你出現既?
思翰係chop咗個"g"字喎! 聽朝如果寫唔切就欠交功課啦!
咁快諗到整乜呀? 我整乜好呢? 諗到樣快靚正既 :

旅行食物
jc : mini芝腿治
cyrusmum : 牛油粟米
bebe : ?
禮媽: ?
孖仔媽 : ?


男爵府

積分: 5511


1824#
發表於 06-11-21 12:43 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,

林生近排要幫朋友諗裝修, 吾得閒同我爭用電腦, 我至有d位zip下

全因孖仔媽吾為意on了部電話就詳盡了解思翰哥哥寫字難處, 吾洗太擔心, 可以慢慢糾正的

禮媽,
sori, 今日未訓醒, 錯放了包奶粉去禮禮書包, 其實係for 思翰, 佢食果隻奶粉, 煩請pass to思翰

孖仔媽,
張invitation真係靚到不得了, 兩隻仔仲可愛絕頂, jc ee愛c!一定到!

bebe,
做咩人地未話到幾時同你去〝十〞野就吾啋人


男爵府

積分: 5511


1825#
發表於 06-11-21 13:17 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

[size=x-large]最 新 消 息

旅行食物

jc : mini芝腿治
cyrusmum : 牛油粟米
bebe : ?
禮媽: 腸仔+菠蘿+提子
孖仔媽 : 壽司
amy : 各類丸


大宅

積分: 4180


1826#
發表於 06-11-21 20:36 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc0901>近排無心情!!!!食檸檬好影響我同bb!!!一個你 (不過慣架啦!!無錢,呢d咁既籍口都講得出!!!下次唔該你講口嚨痛啦 )
一個係我醫生,我擇既日子,佢book左機票!!成日想我改日!!不過我同佢今日講左,一定要個日,唔改!!同我book左手術室先,我令可轉醫生 佢最後有book到,但唔知佢最後同佢老婆傾唔傾得成,改唔改到日期飛!!我自己做左最壞打算!!!


旅行食物,整唔係問題,但個度好似有飯堂架喎,洗唔洗山長水遠羅野入去食呀??你地近排肥左咩,想多做運動


關於明年全日定加長班,你地點睇呀


子爵府

積分: 10600


1827#
發表於 06-11-21 22:17 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
佢寫字勞氣只在佢掛住玩, 一有得玩就連功課都唔駛理, 琴晚就推今朝, 今朝又發夢, 係要激嬲佢阿媽, 比人丙一餐, 跟住又可以死死哋氣寫得好好哋! 你話佢係咪 得少啦?
孖仔媽話因為天雨關係, 所以明早活動改期喎!

禮媽,
:-( :-( 今日佢哋臨走前去完洗手間原來開著咗個水喉, 等我返到屋企時已經係度水長流, 好在直流冇水浸, 如果唔係返到屋企都唔知變咗乜樣!

bebe,
胎住bb果然性格有變喎! 咁咀刁既你都會揀食飯堂嘢? 又一地眼鏡添!
5千幾蚊喎! 點轉呀? 啲培訓(陪瞓)費都好貴啫!


大宅

積分: 4180


1828#
發表於 06-11-21 22:52 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

孖仔媽>如果知到左人數,煩請比個電話我

Cyrusmum>嘩o下!!我重以為你自由,比錢都都肯 我都見佢成45分鐘訓覺/提前放學+食飯個個鐘,要比多成1886 返多間幼稚園都得啦


男爵府

積分: 5511


1829#
發表於 06-11-21 23:17 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
剛醒來, 睇左陣電視, 嘩!原來王馨平老豆住古堡咁堅?

思翰都叫好, 起碼正經起上來佢會做得好, 好多時大細孖也未必架so我比你嘔血百倍

老板娘bebe,
就我lee類只懂〝灘〞大手拍既c 9, 月尾無錢有咩吾出奇?同你講大話有獎

我地兩個就一定吾讀全日, 破產咩

孖仔媽,
見你為人平易近人, 照你意思做la

禮媽,
今日與鄰居再逛sogo, 執到少少 , 仲有件last one 4歲乾濕褸(幾型仔), 見著吾耐最後都係沒買!


大宅

積分: 4180


1830#
發表於 06-11-21 23:20 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

[size=medium]啦啦啦~~~shopping有錢架!!!![size=xx-large]應酬就無啦


子爵府

積分: 10600


1831#
發表於 06-11-21 23:24 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
自由唔止可貴, 仲要係好貴架! :-( :-(

jc,
如果佢做唔到, 我迫佢都冇用, 冇得怪佢! 但明知佢做到, 只係冇心機既話, 咁就極度嘔血+嘛!


男爵府

積分: 5511


1832#
發表於 06-11-21 23:24 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
咪就係shop哂, 仲邊有錢去打遮, 我無大話喎

咁你book左邊日劏?

cyrusmum,
你都遊了出來

不過你仔真係好有大哥風範, lump到我兩隻日日落車都鬼c咁happy, 今日之嘛, 佢又話帶我兩件去大陸波波池玩, 大細孖天真到回應:好呀, 多謝思翰


子爵府

積分: 10600


1833#
發表於 06-11-21 23:26 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
要去清清啲陳年e-mail嘛!

bebe,
係喎! 咁你個醫生唔得, 你有乜後著? 心中已有另一個醫生揀?


男爵府

積分: 5511


1834#
發表於 06-11-21 23:30 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
禽日吾見你講今朝出學校, 吾係, 等我撇低個工人同你地早茶嘛 , 話時話孖仔媽個約會, 如果佢吾想落雨出, 相信都要過一排, this week weather forecast日日都落!

有次經過深水步, 發現shop開果間店舖, 原來都執鬼左


子爵府

積分: 10600


1835#
發表於 06-11-21 23:34 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
我到今朝8:09都冇諗過要親自送佢返學架! 只係思翰大哥琴晚未完成既功課, 應承今朝早啲起身做埋去,(因為同婆婆玩得太攰!), 點知今朝起身, 又"之之佐佐"咁攪一輪, 最後激到我係佢份功課度寫 : " Cyrus is not willing to finish his homework!" 佢至喊晒口咁話唔好呀媽咪, 我一定要做埋佢至返學呀! 咁我又廢事校車姨姨等, 所以叫人走先, 跟住自己送囉! 你話係咪激氣丫! 嘥我$,嘥我時間又要我勞氣!


子爵府

積分: 10600


1836#
發表於 06-11-21 23:36 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

話時話孖仔媽個約會, 如果佢吾想落雨出, 相信都要過一排, this week weather forecast日日都落!

日日落呀? 真係影響心情喎! 孖仔媽驚落雨行深水埗唔多方便嘛! 因為啲鋪又唔係商場入面, 要係咁行出街!
你幫襯開間鋪係搬咗定摺咗呀? 我上次行都唔見咗, 但街尾又好似有幾間新既, 我仲以為係搬咗添!

大細孖天真到回應:好呀, 多謝思翰

佢當返大陸好似去又一城咁易!


男爵府

積分: 5511


1837#
發表於 06-11-21 23:38 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,

又係既, 落雨濕濕會無咁方便, 睇下下個wk有冇好d!喂, 你地之前3月club執禮物包係咪都係間間執d?

之前同你shop既果間舖仔, 價錢略同其他店, 買比自已friend既小朋友or自已用來送禮就super good但若果用作回禮禮物, 本人又覺得吾洗咁重手, 同意嗎?

佢至喊晒口咁話唔好呀媽咪

怪吾知今朝係孖仔媽電話聽到你


子爵府

積分: 10600


1838#
發表於 06-11-21 23:40 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
我都唔知呀! 我冇做過執禮物包呀! 佢哋有啲媽咪係觀塘返工, 通常係唔同倉度執到啲唔同既正嘢!
回禮包都唔駛名貴, 樣樣有啲, 等小朋友發現完一新大陸又一新, 咁至夠開心嘛!


男爵府

積分: 5511


1839#
發表於 06-11-21 23:44 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,
我都係咁話, 一樣有d一定開心過買只得一個款

bebe,
你吾係又嬲得滯, 一個人出左去打邊爐


子爵府

積分: 10600


1840#
發表於 06-11-21 23:44 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
[size=x-large](((((((((((((((喂!))))))))))))))又去咗食宵夜呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo