立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
子爵府
積分: 10503
原文章由 julieann 於 08-9-30 00:51 發表 我食飽喇....不過我個妹用緊~睇下返到黎仲見唔見到你地啦~~
積分: 16416
原文章由 vkk 於 08-9-30 00:53 發表 我c6淨係坐係到等我燒渣 ,因為佢都唔鍾意BBQ...我d女淨掛住玩...咁就有個c9手攞住2支叉係到燒 係不停手
原文章由 elkykit 於 08-9-30 00:58 發表 哈哈~~~咁我幫吓妳手囉
原文章由 elkykit 於 08-9-30 00:59 發表 我差唔多喇... GOODNIGHT
禁止訪問
積分: 7207
原文章由 jenny媽媽 於 08-9-30 01:23 AM 發表 哈哈你點知o架...每次去親BBQ都係C6幫我吉野俾我燒o架...俾我自己實行齋食乜丸物丸腸仔都得lu
原文章由 jenny媽媽 於 08-9-30 01:39 AM 發表 哈哈咁點算好呀....大家都好想搞BBQ但就唔係好識吉野燒.../仲有冇第2D方案呢!
大宅
積分: 2038
原文章由 julieann 於 08-9-30 01:43 發表 哈哈...第二d真係未諗到呀....暫時BBQ係最好, 不過可惜我地好多個都要靠c6黎吉雞翼
侯爵府
積分: 20768
原文章由 穎穎豬媽 於 08-9-30 09:33 發表 早晨呀... 0甘多位靚太....
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 09:38 發表 早晨呀~WINNIE~
原文章由 穎穎豬媽 於 08-9-30 09:47 發表 Christie...
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 09:51 發表 你過完「放假湊女」生涯味呀?
原文章由 穎穎豬媽 於 08-9-30 10:03 發表 上半場(即夜更)已經完場喇... 明天就下半場(24小時更)開始... ...
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 10:06 發表 哦?我仲以為你已經過去o左呢段辛苦日子呢~ 原來只係完o左上半場咋... 咁你老公o係呢個星期..有冇咩特別體會呀(對於湊女)?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy