跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


1861#
發表於 08-9-30 10:42 |只看該作者
早晨呀,各位美人~~~~~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1862#
發表於 08-9-30 10:42 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-9-30 10:36 發表

我老公比我預期中好好多呀... 係頭一日踢腳0的...之後佢將返工應付難題0既方法... 套落湊女度... 出其地掂呀... 佢仲做晒所有家務添呀... 經過今次... 我真係要加分比c6... ...

嘩~咁你老公真係好惦喎(湊女)~
咁你得閒可以去個旅行...交個女比佢湊都得呀~哈~
經過呢個星期後,女女有冇聽話o左呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1863#
發表於 08-9-30 10:43 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-9-30 10:38 發表
Christie... 見你幫皓皓搵學校都好頭痛0下呀... 出年就到我...到時一定要向你取經呀...

係呀~超頭痛呀~
而家滿腦子都係幼稚園/面試/幼稚園/面試.......


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1864#
發表於 08-9-30 10:44 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-9-30 10:42 發表
早晨呀,各位美人~~~~~~

早晨呀~
eva.你今日唔係去睇遲ec嗎?


子爵府

積分: 10674


1865#
發表於 08-9-30 10:48 |只看該作者
係呀, 皓媽, 我仲約埋我老公個籌添呀, 諗住一次過睇哂兩個, 唔好夜長夢多麻
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 10:44 發表

早晨呀~
eva.你今日唔係去睇遲ec嗎?


大宅

積分: 2038


1866#
發表於 08-9-30 10:50 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 10:42 發表

嘩~咁你老公真係好惦喎(湊女)~
咁你得閒可以去個旅行...交個女比佢湊都得呀~哈~
經過呢個星期後,女女有冇聽話o左呀?

旅行...我c6一定要預埋佢架...
穎穎都算聽話0左0既...


大宅

積分: 2038


1867#
發表於 08-9-30 10:50 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-9-30 10:42 發表
早晨呀,各位美人~~~~~~

morning........


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1868#
發表於 08-9-30 10:52 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-9-30 10:48 發表
係呀, 皓媽, 我仲約埋我老公個籌添呀, 諗住一次過睇哂兩個, 唔好夜長夢多麻

咁你幾點睇呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1869#
發表於 08-9-30 10:53 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-9-30 10:50 發表

旅行...我c6一定要預埋佢架...
穎穎都算聽話0左0既...

都好呀~
你老公湊個女先..
跟住呢個星期先到你..
咁個女已經比佢搞到乖乖晒..
咁你就冇咁辛苦了~


大宅

積分: 2038


1870#
發表於 08-9-30 11:00 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 10:53 發表

都好呀~
你老公湊個女先..
跟住呢個星期先到你..
咁個女已經比佢搞到乖乖晒..
咁你就冇咁辛苦了~


子爵府

積分: 10674


1871#
發表於 08-9-30 11:04 |只看該作者
皓媽
我約左睇四點呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1872#
發表於 08-9-30 11:15 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-9-30 11:04 發表
皓媽
我約左睇四點呀

記得早少少到喎~
因為仲要填資料~

係呢..你同你老公之前有冇睇過西醫o架?
你有冇照過有冇問題?


子爵府

積分: 10674


1873#
發表於 08-9-30 11:19 |只看該作者
咁要早幾多到呢???

做婚前檢查算唔算呀??? 照咩呀???
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 11:15 發表

記得早少少到喎~
因為仲要填資料~

係呢..你同你老公之前有冇睇過西醫o架?
你有冇照過有冇問題?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1874#
發表於 08-9-30 11:25 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-9-30 11:19 發表
咁要早幾多到呢???

做婚前檢查算唔算呀??? 照咩呀???

早15分鐘左右呀~

因之前你話o的m唔準嘛..
又會肚痛...而且你地試o左咁耐都唔成功..
所以咪問下你地有冇去睇過西醫o羅..

另外..照係照下你裡面有冇事,
睇下會唔會有野而導致唔bingo o羅(touchwood)~

我未有bb前..都有睇開婦科的..
佢同我照時..會話埋比我聽..我子宮係"前屈"..
即容易懷孕..如果子宮"後屈"就難受孕..
我記得好似係咁講~


子爵府

積分: 10674


1875#
發表於 08-9-30 11:33 |只看該作者
我睇開個中醫就話我血氣行得唔太好, 所以成日都肚痛囉

我有照過架, 醫生話我輸卵管正常架, 但係老公要照咩呀>???
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 11:25 發表

早15分鐘左右呀~

因之前你話o的m唔準嘛..
又會肚痛...而且你地試o左咁耐都唔成功..
所以咪問下你地有冇去睇過西醫o羅..

另外..照係照下你裡面有冇事,
睇下會唔會有野而導致唔bingo o羅(touchwood)~

我未有bb前.. ...


伯爵府

積分: 18922


1876#
發表於 08-9-30 13:30 |只看該作者
Hihi~

要話樣開心事比大家呀~ Wallace佢依家大部分時間都係唔扶野黎行喇, 好開心呀....


子爵府

積分: 10503


1877#
發表於 08-9-30 13:44 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-9-30 13:30 發表
Hihi~

要話樣開心事比大家呀~ Wallace佢依家大部分時間都係唔扶野黎行喇, 好開心呀....


伯爵府

積分: 18922


1878#
發表於 08-9-30 13:49 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-30 01:44 PM 發表




我睇到都好開心呀, 佢依家完全唔會好似剛剛學行咁...行得好自在 成日由廳行入房, 又由房行出廳


子爵府

積分: 10503


1879#
發表於 08-9-30 13:52 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-9-30 13:49 發表



我睇到都好開心呀, 佢依家完全唔會好似剛剛學行咁...行得好自在 成日由廳行入房, 又由房行出廳

佢大個仔喇嘛...真係開心, 好似睇住佢大咁呀!!!


大宅

積分: 2038


1880#
發表於 08-9-30 13:55 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-9-30 13:30 發表
Hihi~

要話樣開心事比大家呀~ Wallace佢依家大部分時間都係唔扶野黎行喇, 好開心呀....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo