美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


侯爵府

積分: 20211


1881#
發表於 14-8-15 21:13 |只看該作者

回覆:albion 終於黎香港~~~(updated: 報價)

我今日去咗拎化粧綿啦!無諗過佢咁大包!

喺Lc買咗 osiao精華!

仲買咗cd honey cleansing oil,白泥洗面,aqmw美白面膜,朗豪坊買嘅!

大大滿足!




伯爵府

積分: 16734


1882#
發表於 14-8-15 21:22 |只看該作者

引用:我今日去咗拎化粧綿啦!無諗過佢咁大包!喺

原帖由 ckm80 於 14-08-15 發表
我今日去咗拎化粧綿啦!無諗過佢咁大包!

喺Lc買咗 osiao精華!

我正想問你今日有無去買cd,
我今日無時間去,可能要下星期先。。

但你想買嘅嘢同我一模一樣啊


侯爵府

積分: 20211


1883#
發表於 14-8-15 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-15+發表我今

原帖由 576644 於 14-08-15 發表
我正想問你今日有無去買cd,
我今日無時間去,可能要下星期先。。
有呀有呀,遇到個ba幾好添呀

美白面膜除咗50ml aqmw whitening emulsion and lotion外,仲有30ml toning lotion(spray裝)同應該9ml洗面!




伯爵府

積分: 16734


1884#
發表於 14-8-15 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-15+發表我正

原帖由 ckm80 於 14-08-15 發表
有呀有呀,遇到個ba幾好添呀

美白面膜除咗50ml aqmw whitening emulsion and lotion外,仲有30ml toning l ...
好正啊
引死人啦



大宅

積分: 4819


1885#
發表於 14-8-15 21:58 |只看該作者

引用:我今日去咗拎化粧綿啦!無諗過佢咁大包!喺

原帖由 ckm80 於 14-08-15 發表
我今日去咗拎化粧綿啦!無諗過佢咁大包!

喺Lc買咗 osiao精華!
osiao精華你用幾號
我有I號
不過我覺得唔太岩我


侯爵府

積分: 20211


1886#
發表於 14-8-15 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-15+發表有呀

原帖由 576644 於 14-08-15 發表
好正啊
引死人啦
買得過呀!




侯爵府

積分: 20211


1887#
發表於 14-8-15 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-15+發表我今

原帖由 chestnutpaste 於 14-08-15 發表
osiao精華你用幾號
我有I號
不過我覺得唔太岩我
我都係1號喎!




伯爵府

積分: 16734


1888#
發表於 14-8-15 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-15+發表好正

原帖由 ckm80 於 14-08-15 發表
買得過呀!
原本諗住今個月唔買嘢,但見到你哋嘅收穫真係忍唔住啦


侯爵府

積分: 20211


1889#
發表於 14-8-15 22:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-15+發表買得

原帖由 576644 於 14-08-15 發表
原本諗住今個月唔買嘢,但見到你哋嘅收穫真係忍唔住啦
我個個月都諗住唔買嘢㗎!




伯爵府

積分: 16734


1890#
發表於 14-8-15 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-15+發表原本

原帖由 ckm80 於 14-08-15 發表
我個個月都諗住唔買嘢㗎!

但我要等c6唔係我隔離先可以買,費事佢話


侯爵府

積分: 20211


1891#
發表於 14-8-15 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-15+發表我個

原帖由 576644 於 14-08-15 發表
但我要等c6唔係我隔離先可以買,費事佢話
咁都好呀,銀包可以抖抖氣




伯爵府

積分: 16734


1892#
發表於 14-8-15 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-15+發表但我

原帖由 ckm80 於 14-08-15 發表
咁都好呀,銀包可以抖抖氣
我原本諗住11月thankful week 時買都未遲,但今次promotion又好吸引。。。
唔係呢到啲jm講都唔知,最近又無收到cd 嘅email


侯爵府

積分: 20211


1893#
發表於 14-8-16 00:07 |只看該作者

回覆:albion 終於黎香港~~~(updated: 報價)

大豐收!
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 16734


1894#
發表於 14-8-16 00:18 |只看該作者

引用:大豐收!+ +

原帖由 ckm80 於 14-08-16 發表
大豐收!


請問黑色aqmw 一支係咩嚟??


侯爵府

積分: 20211


1895#
發表於 14-8-16 00:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-16+發表大豐

原帖由 576644 於 14-08-16 發表
請問黑色aqmw 一支係咩嚟??
Toning lotion,ba話可以帶出街補粧前噴




伯爵府

積分: 16734


1896#
發表於 14-8-16 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-16+發表請問

原帖由 ckm80 於 14-08-16 發表
Toning lotion,ba話可以帶出街補粧前噴
oic, 我以為係貨添,因為都幾大支,
好抵啊


侯爵府

積分: 20211


1897#
發表於 14-8-16 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-16+發表Tonin

原帖由 576644 於 14-08-16 發表
oic, 我以為係貨添,因為都幾大支,
好抵啊
都成30ml,個樽都有印花,好靚㗎




大宅

積分: 4819


1898#
發表於 14-8-16 09:35 |只看該作者

引用:大豐收!

原帖由 ckm80 於 14-08-16 發表
大豐收!
why u got so many samples from osiao ?
I bought serum, lotion and mask, I just got 一支tube size, 同五包cream sample
雖然我同個BA好好傾
但我都好唔開心


侯爵府

積分: 20211


1899#
發表於 14-8-16 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-16+發表大豐

原帖由 chestnutpaste 於 14-08-16 發表
why u got so many samples from osiao ?
I bought serum, lotion and mask, I just got 一支tube size, 同 ...
因為有三枝eye cream係朋友帶我做測試送嘅gift,佢refer我買咗會佢有15ml精華,我有day and night cream,佢俾埋枝精華我,另佢再買件product,我地再一人一枝sample,所以咪有咁多,但全部都係gift,無額外sample




男爵府

積分: 6260


1900#
發表於 14-8-16 11:03 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-15+15:35+彤人

原帖由 secrethk 於 14-08-15 發表
用左段時間覺成效唔大, 得閒就搽d得閒又搽d
用果用0黎massage下敷下果下就ok囉~ 但唔會日日咁做.. ...
我d彤人秘水同乳放左係到,無再用,因為無咩效咁。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo