想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2708


1901#
發表於 11-9-30 11:14 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 11:08
你放產假簡直就係大哂啦!我覺得你可以比d暗示你partner,因為到時冇得放佢又book哂野又真係好慘,你嘗試 ...
好難暗示wor! 加上佢係男人,好難同佢傾生仔大計! 諗緊好無做埋下次產檢(10月中)照到心跳就話佢知!
佢好似諗住全家去歐遊呀! 我驚佢"蹓"咗我! mouth:


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1902#
發表於 11-9-30 11:16 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 10:13
我琴日打風去咗奥海城逛!c6淨係掛住抱住個仔急步行,唔理我天雨路滑行得慢! 激死我! ...

我反而係電腦upload唔倒上~但iphone又睇唔倒點評...~
產假果度講左又好似太快,唔講又冇得霸住個期...~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1903#
發表於 11-9-30 11:16 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-30 10:14
早晨~~~~~
追post又追到我氣咳

morning~


男爵府

積分: 6150


1904#
發表於 11-9-30 11:18 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-30+09:19+

原帖由 currymama 於 11-09-30 發表
d7完m即刻就燉左媽媽秘方白鳳丸,d8開始就用紅d有勁淺控,尋日d9就燉左花膠,紅d就深左少少,轉頭用艾瘋up ...
燉白鳳丸要放咩架?m完後即燉?





男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1905#
發表於 11-9-30 11:18 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 10:04
白鳳丸功效果然好堅喎~!!!咁快就深色~~~
未未未..... 未深色呀!淺控咋!我覺得係10%左右,今晚再check睇下,好擔心miss左,我今個月先第一次用紅d,之前都係用棒棒,因為阿e診所有sample唔使錢,但係就冇見過線咁滯,幾驚自己冇得排呀!又唔想咁快去搵醫生搞到自己緊張哂,所以今個月一完m就check,希望快d深粗啦!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1906#
發表於 11-9-30 11:26 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 11:14
好難暗示wor! 加上佢係男人,好難同佢傾生仔大計! 諗緊好無做埋下次產檢(10月中)照到心跳就話佢知!
佢好似 ...
你同佢講:xxx,我見你好似準備下年去旅行喎!就係打算6,7月去嗎?我其實有機會果段時間放產假,不過都仲未係可以confirm既階段,你會唔會可以同agent hold住個位先,我一firm到就話你知啦!

咁得唔得呀?又或者怕尷尬可以email佢囉!你都係出自好心廢事佢book左改唔返嘖!佢應該會體諒你既!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1907#
發表於 11-9-30 11:26 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-30 11:18
燉白鳳丸要放咩架?m完後即燉?

Baby你都試下啦~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1908#
發表於 11-9-30 11:27 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 11:18
未未未..... 未深色呀!淺控咋!我覺得係10%左右,今晚再check睇下,好擔心miss左,我今個月先第一次用紅d ...

你d9就有顏色喇啵,哈哈~!


大宅

積分: 2708


1909#
發表於 11-9-30 11:31 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

想問點樣可以好似你咁加sticker? 我create咗但唔知點copy落BK!?

點評

edith_ricky  你咪加倒囉~~~  發表於 11-9-30 11:36


大宅

積分: 2708


1910#
發表於 11-9-30 11:35 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 11:31
回覆 edith_ricky 的帖子

想問點樣可以好似你咁加sticker? 我create咗但唔知點copy落BK!? ...

得咗lar! 原來要用BBCode!


男爵府

積分: 6150


1911#
發表於 11-9-30 11:38 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-30+11:18+燉

原帖由 edith_ricky 於 11-09-30 發表
Baby你都試下啦~
係呀,都會試呀!所以想知道係放邊隻白鳳丸,除左白鳳丸仲要放啲咩一齊燉呀?係咪黎完m後即刻食呀?sorry我有好多問題。




大宅

積分: 2708


1912#
發表於 11-9-30 11:47 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 11:18
未未未..... 未深色呀!淺控咋!我覺得係10%左右,今晚再check睇下,好擔心miss左,我今個月先第一次用紅d ...
記住要每曰定時check! 最好係10:00am-8:00pm時段內! check到開始深色就check密d! 唔好miss咗!
好快到你!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1913#
發表於 11-9-30 11:50 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-30 11:18
燉白鳳丸要放咩架?m完後即燉?
我媽話m完要即食,食一次就夠,我估係怕太燥熱,而且我舅母只係食左一次就中,所以唔使食得多,至於點食就要睇你想生男b定女b,因為食法唔同,如下:

男:燉服,將一樽白鳳丸 (細粒裝) 連同適量既雞肉 / 豬肉,一碗水既份量已經夠,燉兩個鐘左右,之後落小小鹽食得,記得食埋沉底既白鳳丸呀!我自己就落左豬展,百佳買廿五蚊既只係落左一半,已經夠味喇!但係就冇食d豬囉!

女:方便得多呀!就咁用鹽暖水沖服一樽白鳳丸就搞掂,記得一定要買細粒裝既,因為有一款係好似乒乓波咁大粒架!都係m後就即刻食,食一次就夠,我舅母仔都係咁生左個女,依家歲幾又陀第二個lu~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1914#
發表於 11-9-30 11:51 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-30 11:38
係呀,都會試呀!所以想知道係放邊隻白鳳丸,除左白鳳丸仲要放啲咩一齊燉呀?係咪黎完m後即刻食呀?sorry我 ...
我果盒係魚人生~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1915#
發表於 11-9-30 11:55 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 11:50
我媽話m完要即食,食一次就夠,我估係怕太燥熱,而且我舅母只係食左一次就中,所以唔使食得多,至於點食就 ...

好補呀~
雞肉係咪烏雞呀~?
等我叫我mum煲畀我家姐先~!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1916#
發表於 11-9-30 12:00 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 11:50
我媽話m完要即食,食一次就夠,我估係怕太燥熱,而且我舅母只係食左一次就中,所以唔使食得多,至於點食就 ...
有d咁既事..攪到我又想試下..1完m就食???
但我又冇燉盅


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1917#
發表於 11-9-30 12:04 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 11:47
記住要每曰定時check! 最好係10:00am-8:00pm時段內! check到開始深色就check密d! 唔好miss咗!
好快到你!
我打算今晚check一次,聽日就check密d,始終屋企check方便d,好彩岩岩weekend放假咋!天助我也!
點都好,我今晚都會開工先,然後放鬆心情隔日dodo一次,希望今個月唔得啦!(小s話要講反話的!)


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1918#
發表於 11-9-30 12:07 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 11:55
好補呀~
雞肉係咪烏雞呀~?
等我叫我mum煲畀我家姐先~!
唔係煲,想生男b一定要燉,因為燉唔會流失,而煲就會囉!我覺得雞比較難處理,而且只有我一個人食,所以我只係用豬展唻燉咋!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1919#
發表於 11-9-30 12:09 |只看該作者
今日day5..又要開始食排卵藥喇..


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1920#
發表於 11-9-30 12:09 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-30 12:00
有d咁既事..攪到我又想試下..1完m就食???
但我又冇燉盅
你會唔會考慮生之前同生後都燉下花膠唻補補身呀?如果係就買一個電子燉盅啦!我真係覺得超方便喎!$529咋嘛!又唔使睇火又唔怕乾水,你返工前燉落都得架!佢有自動幫你保溫10個鐘的!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo