興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 38444

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


1901#
發表於 12-10-25 08:53 |只看該作者
講開公司極品, 我公司就有呢的人渣. 無謂同佢嘈, 唔值得


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1902#
發表於 12-10-25 08:59 |只看該作者
Good morning.


水晶宮

積分: 67215


1903#
發表於 12-10-25 09:11 |只看該作者
早呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 34740


1904#
發表於 12-10-25 09:18 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 10:50
唔急架,你打完仗先啦,我喺公司都打緊仗,無心情整嘢俾C6食住,我俾個好同事激到我血壓颷升,就嚟要搬座雪 ...

低粉  150g(可用自發粉,咁就唔使加泡打粉。不過我用低粉都唔+泡打粉,只將d蛋白打到企身再撈入粉到,都可以做到鬆軟較果)
泡打粉 1 tsp
牛油  30g(可改用其他由,但牛油就香d)
奶   200ml
糖   30g(但我只用食譜60%的糖份量)
蛋   1隻

呢個份量大約可做7塊10cm直徑既pancakes。


珍珠宮

積分: 34740


1905#
發表於 12-10-25 09:19 |只看該作者
早晨呀!


大宅

積分: 3824


1906#
發表於 12-10-25 09:46 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+10:50+唔急架

原帖由 ^O^ 於 12-10-25 發表
低粉  150g(可用自發粉,咁就唔使加泡打粉。不過我用低粉都唔+泡打粉,只將d蛋白打到企身再撈入粉到, ...
原來咁簡單! 牛油係咪要嚟煎pancake定加落個糊架?


珍珠宮

積分: 34740


1907#
發表於 12-10-25 09:53 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-25 09:46
原來咁簡單! 牛油係咪要嚟煎pancake定加落個糊架?

加落糊到。因為面糊已有牛油,所以煎時唔使再加油。


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1908#
發表於 12-10-25 09:54 |只看該作者
chinatea 我咁肥但冇血壓高,糖屎呢d野,就係我間唔中就含生苦瓜片架
----------

血壓高唔関肥唔肥.

高血壓分為原發性及繼發性兩種。前者佔90-95%,原因未明,但與遺傳和體質有強烈的聯係。後者則已知道是由其他疾病引起:如腎病,腎上腺瘤腫,甲狀腺機能亢進症等。當繼發性高血壓的基本疾病治癒後,血壓就會恢復正常。

我中2樣


大宅

積分: 3824


1909#
發表於 12-10-25 10:04 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-25+09:46+原來咁

原帖由 ^O^ 於 12-10-25 發表
加落糊到。因為面糊已有牛油,所以煎時唔使再加油。
明晒,Thank you~


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


1910#
發表於 12-10-25 10:05 |只看該作者
早晨~~~


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


1911#
發表於 12-10-25 10:09 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-24 23:14
可以既, 但我就會落呢d材料煲,

我會自己買定d靚少少既材料響屋企,

想問下......上次煲, 煲出黎d湯有酸味, 知唔知點解???


珍珠宮

積分: 34740


1912#
發表於 12-10-25 10:14 |只看該作者
kianmama 發表於 12-10-25 10:09
想問下......上次煲, 煲出黎d湯有酸味, 知唔知點解???

有人教我d淮山唔好咁早落,唔係會酸喎。


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


1913#
發表於 12-10-25 10:20 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-25 10:14
有人教我d淮山唔好咁早落,唔係會酸喎。

原來係d淮山會令d湯酸. thx


男爵府

積分: 6316


1914#
發表於 12-10-25 10:35 |只看該作者

引用:Quote:點評chinatea++兩樣都得,你幾點入到

原帖由 thunder_bunny 於 12-10-24 發表
我諗中午入到去啦, 我有你 到時 Whatapps 你~

到時如果玩灰熊山谷過山車 or U形果個呢, 我地有 ...
好吸引呀,我又心思思想去tim




男爵府

積分: 6316


1915#
發表於 12-10-25 10:58 |只看該作者

引用:回覆+^O^+的帖子 亞00..跳蚤做到12月尾就

原帖由 chinatea 於 12-10-24 發表
回覆 ^O^ 的帖子

亞00..跳蚤做到12月尾就關門大吉,可能3個月後開返小小舖,你有冇用具想掃呀?我尋日掃左個 ...

好有興趣呀,茶姐!
影張相睇睇呀,跳蚤係邊架?



點評

火精靈  小欖  發表於 12-10-25 11:12


男爵府

積分: 6316


1916#
發表於 12-10-25 11:04 |只看該作者
回覆 thunder_bunny 的帖子

Bunny, 我入迪迪尼幾次都見唔到Cinderella, 我女好like Cinderella.
點樣可以見到佢同佢影相?


子爵府

積分: 13784


1917#
發表於 12-10-25 11:06 |只看該作者
回覆 CCKI 的帖子

身體短時間內不能承受太涼/太燥的剌激, 尤其是女人!! 一次M已有足夠殺傷力, 況且你仲plan緊生仔, 體內太涼, 旦旦會無受孕力!!!

如已喉嚨痛/飛滋, 先食清d, 絕不能再食煎炸焗嘢;
喉嚨痛 <<< 狂食橙/任何有豐富維他命C的冲劑 e.g. 維多C / 飲1000cc drink;
用李司德林漱口 (少少就得, 唔駛跟instruction);
不停小口飲暖水;
已發出來, 無得急, 慢慢調, 否則下次好快又發

花旗芯: 我中e話男女皆不宜焗花旗芯水飲, 太涼了! 要飲可煲花旗芯+蜜棗, 一經煲過程, "凉"就消失了


男爵府

積分: 6316


1918#
發表於 12-10-25 11:17 |只看該作者
回覆 CCKI 的帖子

我le 2年咩紀念日都係屋企蒸, 我c6唔食牛, so 冇整過牛.
羊就try 過好幾次.
如果busy 要番工, 我會放工第一時間去city super/ 百佳 buy d 已經調好味的羊架, 番去焗/煎.
如果有時間, 以下係我搵到的羊架食譜, 希望幫到你啦!
******
紅酒汁伴烤羊架食譜材料


羊架900 [ 8 塊羊扒]
乾蔥2 [切片
]
紅酒6 湯匙

沙律蔬菜 [伴吃用
]

醃料


舊庄特級蠔油
2 湯匙
迷迭香碎 1 湯匙

芡汁

舊庄特級蠔油
4 湯匙
10 湯匙
2 湯匙
粟粉 1 湯匙


程序
1. 羊架用醃料醃2小時。
  • 將羊架放入預熱焗爐攝氏230/華氏450度焗10分鐘,將焗爐調至攝氏180/華氏350度再焗約25分鐘或個人喜歡的熟度,將羊架切開成羊扒放在碟上,伴以沙律蔬菜。

  • 1湯匙油爆香乾蔥,加入芡汁煮熱,熄火,拌入紅酒,將芡汁淋在羊扒上。


男爵府

積分: 6316


1919#
發表於 12-10-25 11:20 |只看該作者
回覆 CCKI 的帖子

食譜 羊架菜式 Ingredients 2人分量


























DIY



























Gaddi's

David
















Ingredients






360







Dijon mustard 25












40






20



1



1


1



40






Steps

1.











2.


















6


3.













180




6









2









6


4.










































5.






Dijon mustard






6.







6





5








Tips

1.

















便



2.























































3.

























juicy


水晶宮

積分: 52761


1920#
發表於 12-10-25 11:23 |只看該作者
carrie.carrie 發表於 12-10-25 11:04
回覆 thunder_bunny 的帖子

Bunny, 我入迪迪尼幾次都見唔到Cinderella, 我女好like Cinderella. 點樣可以見到佢同佢影相?

係咪你地"晏"入去呀~

有時佢上午(10 - 12) meet & greet, 之後要去準備 3:30 parade, 下午就無人架喇~

greeter 都會答你, cinderella 要去parade 呀~

要到 parade 後, 先再有last 一set m&g

如果當日有2場parade, 連last 一set m&g 都無架啦~ 暑假果時就係咁喇~

當年開始買summer pass, 我地次次去到都影唔到相, 果時d greeter 仲唔講咩時間添,
我地咪用d 時間等公主出黎囉~ 之後就摸到d 時間啦~

如果greeter 同你講幾多點, 記得要早10mins. 去到, 因為如果人多, 好多時一出就cut架喇~
靚女就梗係要用d 時間去等佢架啦~


點評

carrie.carrie  我次次下午先去到, 唔怪得啦, 搵次早d去先!  發表於 12-10-25 11:35

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo