跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2713


1901#
發表於 06-11-4 11:47 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

咁又係喎, 都幾遠喎!! ?-( ?-(
老虎狗太太 寫道:
Jelly

你捨得比swing咁遠返學咩


大宅

積分: 2713


1902#
發表於 06-11-4 18:19 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

swingBB,

今日真係唔該晒你呀!! 仲要你一家等左我咁耐添......!!
D書好靚, 好得意呀!

Swing真人仲靚女過睇相呀!!

係喎, 頭先掛住拎d書, 都唔記得問swing interview成點呀?? ok嘛?? 問左d咩呀??? 過d料嚟聽下!!


大宅

積分: 2713


1903#
發表於 06-11-4 18:20 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

may & mudlay,

你地d書响我喥, 你地睇下幾時方便拎, 就打比我喇......!!


大宅

積分: 1049


1904#
發表於 06-11-4 23:33 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

Vickee
唔該晒妳先 我搵日去搵妳食飯呀 到時打電話俾妳先


大宅

積分: 2713


1905#
發表於 06-11-5 00:45 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

好呀!! 你call 我吖!!
winter090769 寫道:
Vickee
唔該晒妳先 我搵日去搵妳食飯呀 到時打電話俾妳先


大宅

積分: 2713


1906#
發表於 06-11-5 12:04 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

早呀!!!


大宅

積分: 2384


1907#
發表於 06-11-5 18:43 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

vickee,

唔該哂你呀!!你o係九龍灣就方便好多囉...等我搵日就過黎問你take啦!唔該哂呀!!


大宅

積分: 2713


1908#
發表於 06-11-6 11:10 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

唔駛唔該, 咁你地幾時拎, 早d通知我呀!
mudlay 寫道:
vickee,

唔該哂你呀!!你o係九龍灣就方便好多囉...等我搵日就過黎問你take啦!唔該哂呀!!


大宅

積分: 4070


1909#
發表於 06-11-6 11:48 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

早晨呀


大宅

積分: 2713


1910#
發表於 06-11-6 12:24 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

老虎狗太太 寫道:
早晨呀


別墅

積分: 638


1911#
發表於 06-11-6 14:21 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

各蟹媽:我返嚟啦 座骨神經發痰,好痛 發燒所以要入院 :-( 不過現在好好多,多謝你地關心!我返到公司請我返嚟,嗰個女人勁唔滿意我,單單打打 :-( 好唔開心真係唔知自己做錯咩???我好想走,不過暫時未有新工作唔可以住,老公工作唔定,上月剛停工好擔心!我有同朋友商量,但係佢就話就嚟年尾la,你忍多陣!!!!!
你們好我係新加入的媽媽 ;-) :-D


大宅

積分: 2713


1912#
發表於 06-11-6 14:34 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

有時D老闆就係咁pk!! 等年尾?? 請雙糧分紅呀??[quote]
ngo-baby 寫道:
各蟹媽:我返


伯爵府

積分: 17729


1913#
發表於 06-11-6 16:00 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

:lol: 其實都好遠呀.....
不過,我無諗住讀呢間呀.......
都係比swing試下咁啦......
Vickee 寫道:
咁又係喎, 都幾遠喎!! ?-( ?-( [quote]
老虎狗太太 寫道:
Jelly

你捨得比swing咁遠返學咩
[/quote]


伯爵府

積分: 17729


1914#
發表於 06-11-6 16:13 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

唔好咁客氣啦......
我地橫掂都要食野,咪一路慢慢食lo......

d書至緊要你地鍾意就得啦.....
我都唔好意思搞左咁耐先比到你地

e...唔係下話......
swing靚女.....thx......
不過,我都覺得佢靚仔d :lol: :lol:

interview 點呀....
swing都ok啦.....
反而係佢daddy,比佢
人地問佢多唔多時間陪阿女玩.....
佢竟然...係度諗左幾mins...
跟住答.....都好少呀.....因為番工無咩時間呀.....
真係比佢激c....
佢仲咩咁答
佢話佢唔想art人,唔講大話


Vickee 寫道:
swingBB,

今日真係唔該晒你呀!! 仲要你一家等左我咁耐添......!!
D書好靚, 好得意呀!

Swing真人仲靚女過睇相呀!!

係喎, 頭先掛住拎d書, 都唔記得問swing interview成點呀?? ok嘛?? 問左d咩呀??? 過d料嚟聽下!!


伯爵府

積分: 17729


1915#
發表於 06-11-6 16:15 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

又唔見你話同我食飯........ :tongue: 我嬲
winter090769 寫道:
Vickee
唔該晒妳先 我搵日去搵妳食飯呀 到時打電話俾妳先


伯爵府

積分: 17729


1916#
發表於 06-11-6 16:19 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

唔好咁啦...依家d人係咁衰啦.....
都唔知點解會咁講野......
唔好唔開心,多d上黎講.....
等個心舒服d啦......
唔好理佢地啦.......做住先啦.......

打c佢地
ngo-baby 寫道:
各蟹媽:我返嚟啦 座骨神經發痰,好痛 發燒所以要入院 :-( 不過現在好好多,多謝你地關心!我返到公司請我返嚟,嗰個女人勁唔滿意我,單單打打 :-( 好唔開心真係唔知自己做錯咩???我好想走,不過暫時未有新工作唔可以住,老公工作唔定,上月剛停工好擔心!我有同朋友商量,但係佢就話就嚟年尾la,你忍多陣!!!!!


大宅

積分: 1049


1917#
發表於 06-11-6 16:28 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

swingBB
唔好 啦......咁妳住得遠呀嗎 :tongue:


伯爵府

積分: 17729


1918#
發表於 06-11-6 16:50 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

咁下次約你kln見啦......我都想見你地呀
winter090769 寫道:
swingBB
唔好 啦......咁妳住得遠呀嗎 :tongue:


別墅

積分: 638


1919#
發表於 06-11-6 17:32 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

swing bb:你地講啲書係咩書 之前未加入所以唔知 :-P 下次有機會都想見吓你地,我好想放相上嚟同大分享,不過唔識,如果你地有時間教吓我 swing BB真係好靚仔哈哈,佢嗰張相好得意 :mrgreen: 仲有你唔好 你老公la,大家係愛錫swing
你們好我係新加入的媽媽 ;-) :-D


大宅

積分: 2713


1920#
發表於 06-11-6 18:42 |只看該作者

Re: "巨蟹座"媽媽/爸爸 ~ part 2! (埋黎睇下喇~~~ )

swingBB,

你老公咁攪笑嘅?? 我覺得其實今次interview唔係試你個女咯, 係試你老公先啱, 有呢次經驗, 就知道下一次點喇......唔係又比你老公玩死呀!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo