真係比佢激c....
佢仲咩咁答
Vickee 寫道:
swingBB,
今日真係唔該晒你呀!! 仲要你一家等左我咁耐添......!!
D書好靚, 好得意呀!![]()
Swing真人仲靚女過睇相呀!!
係喎, 頭先掛住拎d書, 都唔記得問swing interview成點呀?? ok嘛?? 問左d咩呀??? 過d料嚟聽下!!
ngo-baby 寫道:
各蟹媽:我返嚟啦座骨神經發痰,好痛 發燒所以要入院 :-( 不過現在好好多,多謝你地關心!我返到公司請我返嚟,嗰個女人勁唔滿意我,單單打打 :-( 好唔開心真係唔知自己做錯咩???我好想走,不過暫時未有新工作唔可以住,老公工作唔定,上月剛停工好擔心!我有同朋友商量,但係佢就話就嚟年尾la,你忍多陣!!!!!