立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21324
原帖由 MY0909 於 10-3-9 12:36 發表 我想像當時你起床度碌嚟碌去, 好攪c, 但我明白起身那一刻好辛苦~
大宅
積分: 4484
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 11:59 發表 佢唔係唔鍾意食, 而係我餵佢唔太肯食, 姐姐餵食晒
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 12:01 發表 我原本都好想生仔嫁, 初時知道係女都有d唔開心, 但好番就無lu, 生女好呀, 痴身又好玩, 第日又可以同佢一齊沖涼, 又可以同佢一齊shopping
積分: 1714
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 12:41 發表 咁少女仔, 其實應該好錫 d 女先係架喎...
原帖由 MY0909 於 10-3-9 12:18 發表 琴晚8點半上床, b女扭埋身啜, 攪到9點半, 起度笑下啜下玩下, c6抱走佢, 我就瞓到半夜2:45再埋身囉, 好耐無試過一覺瞓多過2-3個鐘啦, 真係要多謝c6. 可能我琴日回程搭車返屋企時, 起巴士度瞓瞓瞓, 要c6叫我我先識落車 ...
原帖由 maumeg 於 10-3-9 12:22 發表 請問Photoscape可以去background嗎? 除了photoshop什麼free software可以呢?
原帖由 elainebk 於 10-3-9 12:47 發表 唔覺lor, 成日問我幾時追返個仔, 但係又唔會叫d第一胎就係仔既追返個女
男爵府
積分: 6111
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 12:53 發表 生唔生多個係你話事, 唔洗理佢哋
積分: 5027
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 12:49 發表 gimp 得唔得呀? 我冇用過
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 12:56 發表 lee d 野都唔論到你話事嫁. 下次你係大庭廣眾之下/你你99面前叫你c6生性d, 生番個仔
原帖由 MY0909 於 10-3-9 12:29 發表 c6d親戚話b女似c6喎, 一陣又話b女上半似姑媽, 一半似c6, 完全無人話似我, 嗚嗚~ 姑媽就時時話b女似佢咁靚女喎, 我想嘔呀, 邊有人自讚自, 飽c~
原帖由 elainebk 於 10-3-9 13:00 發表 我下次會答"等你c左讓返間房出黎先生"
積分: 2919
原帖由 elainebk 於 10-3-9 12:35 發表 得一個大伯有個女, 其餘生極都係仔, 而有個女個大伯之後都生返個仔, 所以佢地成日叫彤彤帶個細佬黎
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 13:30 發表 今日跌奶呀, 1211-1233得9oz咋, hahahaha
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 13:43 發表 我呢幾日都跌. 可能要黎M
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy