跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19201#
發表於 10-3-9 12:43 |只看該作者
原帖由 MY0909 於 10-3-9 12:36 發表
我想像當時你起床度碌嚟碌去, 好攪c, 但我明白起身那一刻好辛苦~
我一路碌, 把口一路話, [我起唔到身呀起唔到身呀], 果2仔爺都冇理我, 我知自己點都會起身, 只係果一刻對眼係開唔到....之後出廳 set 野, 好似遊雲咁.....泵完奶洗好野, 就醒晒....


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19202#
發表於 10-3-9 12:43 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 11:59 發表
佢唔係唔鍾意食, 而係我餵佢唔太肯食, 姐姐餵食晒


咁曳, 等ee 咬柔柔豬patpat


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19203#
發表於 10-3-9 12:46 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 12:01 發表
我原本都好想生仔嫁, 初時知道係女都有d唔開心, 但好番就無lu, 生女好呀, 痴身又好玩, 第日又可以同佢一齊沖涼, 又可以同佢一齊shopping


前兩日c6阿媽嗰邊團拜食飯, 佢d e媽又係到講, "阿b好似阿榮呀, 下個生仔喇" =_=


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19204#
發表於 10-3-9 12:47 |只看該作者
唔覺lor, 成日問我幾時追返個仔, 但係又唔會叫d第一胎就係仔既追返個女

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 12:41 發表
咁少女仔, 其實應該好錫 d 女先係架喎...


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19205#
發表於 10-3-9 12:48 |只看該作者
原帖由 MY0909 於 10-3-9 12:18 發表
琴晚8點半上床, b女扭埋身啜, 攪到9點半, 起度笑下啜下玩下, c6抱走佢, 我就瞓到半夜2:45再埋身囉, 好耐無試過一覺瞓多過2-3個鐘啦, 真係要多謝c6. 可能我琴日回程搭車返屋企時, 起巴士度瞓瞓瞓, 要c6叫我我先識落車 ...


真係㗎, 有得瞓就要瞓, hahaha


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19206#
發表於 10-3-9 12:49 |只看該作者
原帖由 maumeg 於 10-3-9 12:22 發表
請問Photoscape可以去background嗎? 除了photoshop什麼free software可以呢?


gimp 得唔得呀? 我冇用過


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19207#
發表於 10-3-9 12:53 |只看該作者
原帖由 elainebk 於 10-3-9 12:47 發表
唔覺lor, 成日問我幾時追返個仔, 但係又唔會叫d第一胎就係仔既追返個女



生唔生多個係你話事, 唔洗理佢哋


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19208#
發表於 10-3-9 12:56 |只看該作者
lee d 野都唔論到你話事嫁. 下次你係大庭廣眾之下/你你99面前叫你c6生性d, 生番個仔
原帖由 elainebk 於 10-3-9 12:47 發表
唔覺lor, 成日問我幾時追返個仔, 但係又唔會叫d第一胎就係仔既追返個女


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19209#
發表於 10-3-9 12:57 |只看該作者
黑左幾次面之後, 佢地而家冇問啦, 不過如果再有人唔知死, 我會話 "等你死左先生"

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 12:53 發表


生唔生多個係你話事, 唔洗理佢哋


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19210#
發表於 10-3-9 12:58 |只看該作者
Photoshop可以呀~

原帖由 maumeg 於 10-3-9 12:22 發表
請問Photoscape可以去background嗎? 除了photoshop什麼free software可以呢?
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19211#
發表於 10-3-9 12:59 |只看該作者
我用photoshop

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 12:49 發表


gimp 得唔得呀? 我冇用過


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19212#
發表於 10-3-9 13:00 |只看該作者
我下次會答"等你c左讓返間房出黎先生"

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 12:56 發表
lee d 野都唔論到你話事嫁. 下次你係大庭廣眾之下/你你99面前叫你c6生性d, 生番個仔


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19213#
發表於 10-3-9 13:04 |只看該作者
我99試過問佢個大女(即係我姑奶)柏言似唔似佢...
想嘔囉....我個仔個樣似佢就慘啦

當時既情況係咁既:

99 (同姑奶講): 你睇下呀b似唔似mami
我(心諗): 你節省小小啦唔該...
c6 無言...
姑奶: 唉呀, 你塊面貼住呀b 搞到呀b隻眼la埋一堆啦
(完全無人諗住理我99發up風)

原帖由 MY0909 於 10-3-9 12:29 發表
c6d親戚話b女似c6喎, 一陣又話b女上半似姑媽, 一半似c6, 完全無人話似我, 嗚嗚~ 姑媽就時時話b女似佢咁靚女喎, 我想嘔呀, 邊有人自讚自, 飽c~

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19214#
發表於 10-3-9 13:12 |只看該作者
絕呀, 哈哈哈哈....
原帖由 elainebk 於 10-3-9 13:00 發表
我下次會答"等你c左讓返間房出黎先生"


大宅

積分: 2919


19215#
發表於 10-3-9 13:27 |只看該作者
我老公得個細妹. 佢都唔會生啦. 所以99得兩個孫
今年同佢去拜年時, 有個親戚同99, 你個新抱甘好. 肯生仔. 仲要生兩個. 佢聽完之後陰陰咀笑

我心諗, 我生仔都唔係生俾99.
原帖由 elainebk 於 10-3-9 12:35 發表
得一個大伯有個女, 其餘生極都係仔, 而有個女個大伯之後都生返個仔, 所以佢地成日叫彤彤帶個細佬黎


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19216#
發表於 10-3-9 13:28 |只看該作者
wakakaka

好毒呀~ ahhahaaaa

原帖由 elainebk 於 10-3-9 13:00 發表
我下次會答"等你c左讓返間房出黎先生"

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19217#
發表於 10-3-9 13:30 |只看該作者
今日跌奶呀, 1211-1233得9oz咋, hahahaha


大宅

積分: 2919


19218#
發表於 10-3-9 13:43 |只看該作者
我呢幾日都跌. 可能要黎M
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 13:30 發表
今日跌奶呀, 1211-1233得9oz咋, hahahaha


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19219#
發表於 10-3-9 13:46 |只看該作者
唔怕啦, 夠飲咪得囉~

我就keep住咁上下...少囉 hahaa
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 13:30 發表
今日跌奶呀, 1211-1233得9oz咋, hahahaha
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19220#
發表於 10-3-9 14:04 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 13:43 發表
我呢幾日都跌. 可能要黎M


我m小姐仲未嚟

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo