跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19281#
發表於 10-3-9 15:11 |只看該作者
原帖由 decima 於 10-3-9 15:06 發表
係貴左少少,$5,000,因為c6唔會請外傭...



都唔少錢喎, 唔怪得你想晞晞去育嬰院


男爵府

積分: 7398


19282#
發表於 10-3-9 15:11 |只看該作者
唔好唔開心啦, 第時bb豬會知道媽媽每天好辛苦咁揹住佢去"女麻女麻", 又要趕返工, 一定會好錫你, 所以唔好咁down 啦~

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 14:34 發表


其實好小事 =_=
今朝落雨, 我叫99唔好去地鐵接bb豬我揹豬仔上99屋企, 已經晏咗出門口, 等到有巴士嚟, 發覺唔記得帶銀包8達通, 又要上返屋企拎, 又大風又凍, 覺得自己一個女人仔揹住個b行嚟行去好慘嗟, 返到公司9:2 ...


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19283#
發表於 10-3-9 15:11 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:09 發表


我嗰部都係咁, cc哋
真係一講起部機就炆...壞左又要買多部?????唔買又冇得泵.....焗住又買者.....搵笨....


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19284#
發表於 10-3-9 15:12 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:10 發表
巧柔成180ml, 1個月差唔多1-1.5罐啦.

香港牌既奶粉係貴過日本, 因為佢地d廣告費勁嘛


咦, 咁又唔係要洗多好多錢喎, 我成日以為個幾禮拜就要食一罐添, hahahahaha


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19285#
發表於 10-3-9 15:13 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:08 發表
我上之拎部 mini去整 (第二次), 因為冇吸力, 佢話佢試左一星期都冇事, 所以冇榻比返我, 我一返屋企一用又冇吸力....e+ 就時有時冇.....好煩呀...


我驚一過保養就連機都開唔著


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19286#
發表於 10-3-9 15:13 |只看該作者
原帖由 Fusby 於 10-3-9 14:57 發表


咁我拎咗先....
if 係日本就俾柔柔,
if 係australia 就俾Kiukiu la...

thanks auntie fusy... haha

咁耐以黎, 我都係cny前先買左一罐思敏兒咋, 之前食果d全部都係醫生俾, e+還有2罐 2號..:)


男爵府

積分: 7398


19287#
發表於 10-3-9 15:13 |只看該作者
我都覺得我部swing無咩吸力, 唉~ 都唔知點算好~

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:08 發表
我上之拎部 mini去整 (第二次), 因為冇吸力, 佢話佢試左一星期都冇事, 所以冇榻比返我, 我一返屋企一用又冇吸力....e+ 就時有時冇.....好煩呀...


大宅

積分: 2919


19288#
發表於 10-3-9 15:14 |只看該作者
我唔知.... 妹妹一個星期都食唔到一罐; 依家買定一罐係home in case 無人奶.

我估4-5罐
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:06 發表


我見 a+ 要 $23x
其實如果全奶粉一個月要食幾多罐


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19289#
發表於 10-3-9 15:14 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:12 發表


咦, 咁又唔係要洗多好多錢喎, 我成日以為個幾禮拜就要食一罐添, hahahahaha
咁 e+ 差不多6個月, 都唔係用左好多奶粉錢.....
我買泵都用左唔少錢啦.....又泵又配件....


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19290#
發表於 10-3-9 15:14 |只看該作者
其實點解唔請工人呢?
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:11 發表


都唔少錢喎, 唔怪得你想晞晞去育嬰院


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19291#
發表於 10-3-9 15:14 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:02 發表
妹妹都係. 因為A+ 實左太貴.... HAHA

又係大6人lor!!!!


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19292#
發表於 10-3-9 15:15 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:13 發表


我驚一過保養就連機都開唔著
得個半年保養, 邊夠....


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


19293#
發表於 10-3-9 15:16 |只看該作者
e+都仲諗緊,係驚佢病痛多左咋,d針又末打哂,入學一定多病痛左,係咪遲一年會好d,會唔會諗多左呢...好煩....


原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:11 發表


都唔少錢喎, 唔怪得你想晞晞去育嬰院


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19294#
發表於 10-3-9 15:16 |只看該作者
咁少, 彤彤一個月食3-4罐wor!!


原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:10 發表
巧柔食180ml x 5餐, 1個月差唔多1-1.5罐啦.

香港牌既奶粉係貴過日本, 因為佢地d廣告費勁嘛


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19295#
發表於 10-3-9 15:17 |只看該作者
原帖由 MY0909 於 10-3-9 15:11 發表
唔好唔開心啦, 第時bb豬會知道媽媽每天好辛苦咁揹住佢去"女麻女麻", 又要趕返工, 一定會好錫你, 所以唔好咁down 啦~



其實係喺屋企拎完銀包落樓(我仲要住唐5樓)嗰陣有d感觸囉, 心諗乜都未plan做乜生個b出嚟搞到咁折墮喎

不過e+ok喇


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19296#
發表於 10-3-9 15:17 |只看該作者
原帖由 decima 於 10-3-9 15:16 發表
e+都仲諗緊,係驚佢病痛多左咋,d針又末打哂,入學一定多病痛左,係咪遲一年會好d,會唔會諗多左呢...好煩....
聽朋友講, 一返學真係會成日病架.....唉.....


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19297#
發表於 10-3-9 15:17 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:11 發表
真係一講起部機就炆...壞左又要買多部?????唔買又冇得泵.....焗住又買者.....搵笨....


炆到爆啦


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19298#
發表於 10-3-9 15:19 |只看該作者
有咁多既咩? 我印象記得最多好似2.5罐. 我lee 個媽咪真係無用
原帖由 elainebk 於 10-3-9 15:16 發表
咁少, 彤彤一個月食3-4罐wor!!


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19299#
發表於 10-3-9 15:19 |只看該作者
原帖由 elainebk 於 10-3-9 15:16 發表
咁少, 彤彤一個月食3-4罐wor!!
差咁遠既.....
唸唸下.....果時頭一個月, 每晚臨訓係3安奶粉, 平時出街又係帶奶粉, 果罐野一個月已經飲完.....咁冇理由全奶粉都係一個月一罐喎.....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19300#
發表於 10-3-9 15:20 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:17 發表


炆到爆啦
我唸如果再買泵, 我買個手泵算......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo