跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19301#
發表於 10-3-9 15:20 |只看該作者
bb豬係意外?
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:17 發表


其實係喺屋企拎完銀包落樓(我仲要住唐5樓)嗰陣有d感觸囉, 心諗乜都未plan做乜生個b出嚟搞到咁折墮喎

不過e+ok喇


大宅

積分: 2919


19302#
發表於 10-3-9 15:21 |只看該作者
之前妹妹食a+ 贈品補奶. 食哂之後我c都唔買. 佢成日都加. 好似搶甘.
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 15:14 發表

又係大6人lor!!!!


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19303#
發表於 10-3-9 15:22 |只看該作者
c 囉, 自己個囡一個月食幾多罐都唔知點….
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:19 發表
差咁遠既.....
唸唸下.....果時頭一個月, 每晚臨訓係3安奶粉, 平時出街又係帶奶粉, 果罐野一個月已經飲完.....咁冇理由全奶粉都係一個月一罐喎.....


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19304#
發表於 10-3-9 15:23 |只看該作者
你睇電視見成日都有廣告就知佢d奶粉有一部份係廣告費啦
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:21 發表
之前妹妹食a+ 贈品補奶. 食哂之後我c都唔買. 佢成日都加. 好似搶甘.


大宅

積分: 2919


19305#
發表於 10-3-9 15:24 |只看該作者
yes. 所以依家大隻o的無所謂. 有排病

haha!
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:17 發表
聽朋友講, 一返學真係會成日病架.....唉.....


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19306#
發表於 10-3-9 15:25 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:15 發表
得個半年保養, 邊夠....


我仲以為一年保養添


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19307#
發表於 10-3-9 15:25 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:21 發表
之前妹妹食a+ 贈品補奶. 食哂之後我c都唔買. 佢成日都加. 好似搶甘.

重好笑.... 記得當初有左妹妹, 睇到報紙, d奶粉原來要$2xx 一罐架 !!


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19308#
發表於 10-3-9 15:26 |只看該作者
e, 你唔係一開始就餵人奶既咩?
食左一個月奶粉你都可以有咁多奶....勁!!!

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 14:57 發表
飯飯頭一個月食澳洲雪印思敏兒...哈哈哈....
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 3699


19309#
發表於 10-3-9 15:26 |只看該作者
係ka ...我大仔岩岩開始返學, 每個月都要睇起碼2次醫生, 有時仲要食埋抗生素, 維持左差唔多3個月都係咁..個心好痛, 跟住打去諗住退學唔讀住, 尾後daddy 話都要慣, 之後果幾個月就ok 啦wor, 少左好多flu, cold ..

到宜家個細, 我估都係好似哥哥咁...又要心痛多一次


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19310#
發表於 10-3-9 15:26 |只看該作者
原帖由 decima 於 10-3-9 15:16 發表
e+都仲諗緊,係驚佢病痛多左咋,d針又末打哂,入學一定多病痛左,係咪遲一年會好d,會唔會諗多左呢...好煩....




e+ 99係part-time湊?


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19311#
發表於 10-3-9 15:27 |只看該作者
你地有無睇過白色塊膠片有無爛到呀?
我之前都覺得swing無吸力, 點知洗既時候發現塊白色野俾我meet得多, 有條細細既烈裂..
換左就有返吸力啦...
(雖然都仲係會auto off)

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:08 發表
我上之拎部 mini去整 (第二次), 因為冇吸力, 佢話佢試左一星期都冇事, 所以冇榻比返我, 我一返屋企一用又冇吸力....e+ 就時有時冇.....好煩呀...
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


19312#
發表於 10-3-9 15:28 |只看該作者
係喎,問下過來人,係咪入左學毎個月都要探下e生架?係咪通常都係傷風,咳咁.

原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:24 發表
yes. 所以依家大隻o的無所謂. 有排病

haha!


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19313#
發表於 10-3-9 15:28 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:20 發表
bb豬係意外?


bb豬係去完台灣帶返嚟嘅手信, hahahhaha


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19314#
發表於 10-3-9 15:29 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:22 發表
c 囉, 自己個囡一個月食幾多罐都唔知點….
唔好咁啦.......少事少事.....


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19315#
發表於 10-3-9 15:29 |只看該作者
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:19 發表
有咁多既咩? 我印象記得最多好似2.5罐. 我lee 個媽咪真係無用


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19316#
發表於 10-3-9 15:29 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:22 發表
c 囉, 自己個囡一個月食幾多罐都唔知點….


但係你計住佢每餐食幾多ml嘛, ok啦


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19317#
發表於 10-3-9 15:30 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:24 發表
yes. 所以依家大隻o的無所謂. 有排病

haha!
乜你咁架...嘩哈哈哈........


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19318#
發表於 10-3-9 15:30 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:25 發表


我仲以為一年保養添
我得半年咋.....唔知香港會唔會多 d...


大宅

積分: 2919


19319#
發表於 10-3-9 15:32 |只看該作者
我無甘OUT.. 因為一路都有買. 大仔依家仲有食.
一路見佢係甘加. 我就決定唔再買佢. 又考慮過食日本奶粉. 後尾見都係補奶. 又唔係多. 甘易買就食澳洲雪印
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 15:25 發表

重好笑.... 記得當初有左妹妹, 睇到報紙, d奶粉原來要$2xx 一罐架 !!


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19320#
發表於 10-3-9 15:33 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:27 發表
你地有無睇過白色塊膠片有無爛到呀?
我之前都覺得swing無吸力, 點知洗既時候發現塊白色野俾我meet得多, 有條細細既烈裂..
換左就有返吸力啦...
(雖然都仲係會auto off)

...


auto-off好乞人憎呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo