跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19341#
發表於 10-3-9 15:42 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...

學之園, 聽過, comment 好似幾好


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19342#
發表於 10-3-9 15:42 |只看該作者
哦, 都係飲左一罐je...算啦算啦...

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:37 發表
係頭一個月, 臨訓最後果餐老公死都要比奶粉, 話好訓 d 喎, 我唔想但佢死都要, 我廢事嘈, 我好早開始已經係全泵媽啦....出街果時佢又唔肯帶人奶, 死都要帶奶粉..後來果罐飲完, 佢又死都要買第二罐, 我同佢講, 我咁多 ...
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19343#
發表於 10-3-9 15:43 |只看該作者
我都唔識....只係上bk 談幼稚園個度見到jer....d人講到好似國際學校咁勁咁....

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:35 發表
學之園? 未聽過呀, 可唔可以介紹下


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19344#
發表於 10-3-9 15:43 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:27 發表
你地有無睇過白色塊膠片有無爛到呀?
我之前都覺得swing無吸力, 點知洗既時候發現塊白色野俾我meet得多, 有條細細既烈裂..
換左就有返吸力啦...
(雖然都仲係會auto off)

...
我有換果塊野呀.....
我部 mini 係有時會冇晒吸力(唔係唔夠, 係冇晒), 之後拆出黎, 吹下 d 氣孔又得返.......你話 c 唔 c...

[ 本帖最後由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:44 編輯 ]


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19345#
發表於 10-3-9 15:43 |只看該作者
好, 等我見佢online就問下佢, 再返黎話你地知
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:37 發表
我見bk都有人講,好似幾有特色.....你問下你個friend佢有咩好?

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


19346#
發表於 10-3-9 15:43 |只看該作者
好新既消息喎,我同c6商量過,國際學校support唔到,都係入翻平民學校算lu,學之園係咪國際學校黎架...

原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...


大宅

積分: 1603


19347#
發表於 10-3-9 15:44 |只看該作者
原帖由 Fusby 於 10-3-9 14:49 發表
呢度有無BB係食雪印....


gun B 而家轉咗食日本雪印(行貨), 幾好, 起碼無食S26嗰時咁爛面.


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19348#
發表於 10-3-9 15:44 |只看該作者
我問下c6先, 因為佢星期六要番工, 又要去我媽咪到攞網床同去九龍城買地蓆, 我估好大機會唔黎得, 不過我都問下先
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:38 發表
nicole, Fusby, 呢個sat你地得唔得閒呀?
我約MY係青衣城, 你地黎唔黎tea一tea呀??


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19349#
發表於 10-3-9 15:45 |只看該作者
原帖由 decima 於 10-3-9 15:37 發表
佢鐘意就會上黎,99成8x歲,始終有個自己人睇住下好d...



咁又係呀, 雖然我唔like 99湊b d方式, 但佢唔會虐待我個囡


大宅

積分: 2919


19350#
發表於 10-3-9 15:45 |只看該作者
之前我睇過佢半日n1, 差不多4千幾.
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:37 發表
我見bk都有人講,好似幾有特色.....你問下你個friend佢有咩好?


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


19351#
發表於 10-3-9 15:45 |只看該作者
唔好意思,係咪傷風,咳呀.....

原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:34 發表
我個姪仔呀,一星期返兩日學,三日病假...


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19352#
發表於 10-3-9 15:45 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:32 發表
我無甘OUT.. 因為一路都有買. 大仔依家仲有食.
一路見佢係甘加. 我就決定唔再買佢. 又考慮過食日本奶粉. 後尾見都係補奶. 又唔係多. 甘易買就食澳洲雪印 ...

我個人覺得隻隻奶粉都差不多, 邊隻都無咩所謂
之前都諗過日本奶粉, 不過無代理, 就食香港奶粉喇


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19353#
發表於 10-3-9 15:45 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:28 發表


bb豬係去完台灣帶返嚟嘅手信, hahahhaha
原來 made in taiwan......


大宅

積分: 2178

好媽媽勳章


19354#
發表於 10-3-9 15:46 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:14 發表
咁 e+ 差不多6個月, 都唔係用左好多奶粉錢.....
我買泵都用左唔少錢啦.....又泵又配件....


唔可以咁計...人奶就係人奶...只係因為我地要返工要泵je....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19355#
發表於 10-3-9 15:46 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...
小蝦媽你做咩成朝唔見左個人既??


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


19356#
發表於 10-3-9 15:46 |只看該作者
hahahaha.....

原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:35 發表
我本來想整個made in japan,不過失敗左


大宅

積分: 2178

好媽媽勳章


19357#
發表於 10-3-9 15:47 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:20 發表
我唸如果再買泵, 我買個手泵算......


買啦...


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19358#
發表於 10-3-9 15:49 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:38 發表
唉....d奶粉罐多到呢......唔好提d傷心事啦...



整個奶粉牆然後影低佢啦, 我聽過以前ust有人喺hall度砌咗個杯麵牆....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19359#
發表於 10-3-9 15:50 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:34 發表
5日一罐 =___= 一個月咪成6罐?!?!?!!!
好彩我暫時唔駛買奶粉....

學之園> 我屋企樓下有間..
今日個friend岩岩叫我幫佢拎application form, 佢個女(1yr)想讀大角咀個間!

...
嘩....一個月6罐, 每罐 $200 左右, 一個月已經 $1200.....


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19360#
發表於 10-3-9 15:50 |只看該作者
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 15:39 發表

蕎蕎係去完澳洲帶返嚟嘅手信...
佢made in australia, so 佢都要食made in australia既奶粉


原來蕎蕎都係手信嚟㗎, hahahhha

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo