跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2919


19361#
發表於 10-3-9 15:52 |只看該作者
大家留意下. o的私家幼稚園主打有外籍導師. 其實佢請既係唔知邊度既外國人.(visit o的學校. 佢地好like
印度/ 西班牙…..) 我唔係要求純正牛津口音. 起碼我都要自己聽得明老師講. 我自己印度英文真係攪唔點


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19362#
發表於 10-3-9 15:52 |只看該作者
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 15:39 發表

蕎蕎係去完澳洲帶返嚟嘅手信...
佢made in australia, so 佢都要食made in australia既奶粉
嘩哈哈哈..........


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19363#
發表於 10-3-9 15:52 |只看該作者
所以都係人奶抵d....一個泵最起碼都仲用到6個月 ahhahaa

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:50 發表
嘩....一個月6罐, 每罐 $200 左右, 一個月已經 $1200.....
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19364#
發表於 10-3-9 15:53 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:41 發表
我個都係會auto off呀, 不過再按power button 佢又開得返, 所以無理佢......
我果部係會連續 on off on off 好多次咁, 禁到我炆晒....阻住我泵奶....


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19365#
發表於 10-3-9 15:55 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:41 發表
我個都係會auto off呀, 不過再按power button 佢又開得返, 所以無理佢......

avent/medela?


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19366#
發表於 10-3-9 15:56 |只看該作者
搞緊mortage....煩c我....

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:46 發表
小蝦媽你做咩成朝唔見左個人既??


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19367#
發表於 10-3-9 15:56 |只看該作者
咁點解d cfu會check極都話無問題???
如果你下次去, 你叫佢地試下搵個喇叭吸下自己個胸....可能要咁先會trigger到 hahahaha

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 15:53 發表
我果部係會連續 on off on off 好多次咁, 禁到我炆晒....阻住我泵奶....
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19368#
發表於 10-3-9 15:57 |只看該作者
medela swing 呀
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 15:55 發表

avent/medela?
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 7398


19369#
發表於 10-3-9 15:57 |只看該作者
嚟啦, tea完先返娘家取網床, 星期日就去九龍城買地蓆啦~ 嚟啦~ hahhah~ 我係魔鬼~

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:44 發表
我問下c6先, 因為佢星期六要番工, 又要去我媽咪到攞網床同去九龍城買地蓆, 我估好大機會唔黎得, 不過我都問下先


大宅

積分: 2178

好媽媽勳章


19370#
發表於 10-3-9 15:57 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:38 發表
nicole, Fusby, 呢個sat你地得唔得閒呀?
我約MY係青衣城, 你地黎唔黎tea一tea呀??


要見要見...
PM/CALL 我...


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19371#
發表於 10-3-9 15:58 |只看該作者
今日好似9成時間都無做過野 hahahaa
但係有份translation要聽日交! Oh No..
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19372#
發表於 10-3-9 15:58 |只看該作者
我都唔係好搞得清.....點解有d學校唔收學卷架....而個d學校又好似好有特色咁wor...

原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:52 發表
大家留意下. 有o的私家幼稚園主打有外籍導師. 其實佢請既係唔知邊度既外國人.(我visit 過o的學校. 佢地好like 請
印度/ 西班牙…..) 我唔係要求純正牛津口音. 起碼我都要自己聽得明老師講. 我自己印度英文真係攪唔點 ...


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19373#
發表於 10-3-9 15:59 |只看該作者
好呀!

原帖由 Fusby 於 10-3-9 15:57 發表


要見要見...
PM/CALL 我...
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19374#
發表於 10-3-9 16:00 |只看該作者
ling,

combi car seat ok ? which model? how much?


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19375#
發表於 10-3-9 16:00 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:42 發表
哦, 都係飲左一罐je...算啦算啦...
開頭一個月, 自己又咩都唔識, 又擔心飯飯2係唔夠飽, 點知有次就係佢老豆驚佢唔夠飽, 攪到佢食滯左, 要上山頂睇急診, 果次之後, 我就(目及)實飯爸, 唔比佢再咁樣質佢飲奶.....點知我放完產假返工後果個月, 飯飯突然重得好快, 我再問老公, 原來佢方 c 飯飯肚餓, 每日每格3個鐘就有理冇理質一枝奶比飯飯, 咁飯飯有奶就緊係飲架啦.....之後我鬧佢, order 佢以後隔4-5個鐘一餐, 開始果時, 佢日日不停打黎, 話 [老婆呀, 飯飯仲訓緊喎, 對上一枝奶成5個鐘啦, 點算呀], 不過 e+ ok 啦, 一日4餐每餐6.5安, 佢都仰要我加奶比飯飯, 我又 c 都唔肯加...好在我老公都算聽話, 冇偷偷地自己加奶.....e+ 佢見飯飯全部 over 97%, 佢都冇咁緊張囉....


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19376#
發表於 10-3-9 16:00 |只看該作者
nicole 你c6要返工, 你自己一個點拎網床呀?
一於唔好去, 黎同我地玩~
等c6放假先洗佢去拎!

原帖由 MY0909 於 10-3-9 15:57 發表
嚟啦, tea完先返娘家取網床, 星期日就去九龍城買地蓆啦~ 嚟啦~ hahhah~ 我係魔鬼~

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 2919


19377#
發表於 10-3-9 16:00 |只看該作者
小朋友係同一環境. 你傳染我; 我傳染. 你好番少少. 人地又可能傳染你. 無可避免
ryan都係食人奶大. Touch wood 都唔算病得多. 番左學都瘦左一個碼.
原帖由 decima 於 10-3-9 15:45 發表
唔好意思,係咪傷風,咳呀.....


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19378#
發表於 10-3-9 16:02 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:56 發表
搞緊mortage....煩c我....



我apply咗永亨, h+0.65


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19379#
發表於 10-3-9 16:02 |只看該作者
我個個weekend都要買奶粉架

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:19 發表
有咁多既咩? 我印象記得最多好似2.5罐. 我lee 個媽咪真係無用


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19380#
發表於 10-3-9 16:03 |只看該作者
咁真係要嚮UST個hall先儲到咁多奶粉罐啦....

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:49 發表


整個奶粉牆然後影低佢啦, 我聽過以前ust有人喺hall度砌咗個杯麵牆....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo