美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6260


1921#
發表於 14-8-16 13:14 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-16+11:32+Than

原帖由 :)123 於 14-08-16 發表
ba話個幾月, 但我們一人一人枝, 大家都用左1/4都無。 您係咪買set 裝? set 裝二枝bk 水 +洗頭水護髮素tr ...
我訂左一支先知有呢set




男爵府

積分: 7453


1922#
發表於 14-8-16 13:23 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-16 13:14
我訂左一支先知有呢set
唔緊要啦, 最緊要有效果。

呀提一提, 如果去counter 有野, 記得check 清楚d gifts , 昨天去買野, 我要提左二次先執齊d gifts 比我


男爵府

積分: 6260


1923#
發表於 14-8-16 16:11 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-16+13:14+我訂

原帖由 :)123 於 14-08-16 發表
唔緊要啦, 最緊要有效果。

呀提一提, 如果去counter 有野, 記得check 清楚d gifts , 昨天去買野, 我 ...
你係咪去pp個間?
我遇過2個ba,一個nice另一個狂sell




侯爵府

積分: 20211


1924#
發表於 14-8-16 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-16+發表就係

原帖由 heyley12 於 14-08-16 發表
點解叫遲鈍型既?
細胞活能量微弱,搽嘢好似無乜反應同
效果





大宅

積分: 4819


1925#
發表於 14-8-16 18:50 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-16 09:51
因為有三枝eye cream係朋友帶我做測試送嘅gift,佢refer我買咗會佢有15ml精華,我有day and night cream,佢 ...
咁呢個牌子幾姑寒, 話晒唔平, 你都買左幾支野啦我幾包SAMPLE只係首次購物既GIFT

我CHECK返原來我係4號
LOTION -4/5號
即係皮膚過度活躍
我用左一排覺得唔係太有效
最大分別係用精華O個日會出小D油


大宅

積分: 4819


1926#
發表於 14-8-16 18:52 |只看該作者
有冇人最近有買/問過CD紫蘇水
去過CWB SOGO同朗豪坊都冇貨

我見D內地人o係weibo十幾廿支咁掃
好似掃奶粉咁~


侯爵府

積分: 20639


1927#
發表於 14-8-16 19:04 |只看該作者
576644 發表於 14-8-16 12:42
做到幾時??

我今日都買咗, PROMOTION做到24號~


侯爵府

積分: 20639


1928#
發表於 14-8-16 19:08 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-15 21:35
有呀有呀,遇到個ba幾好添呀

美白面膜除咗50ml aqmw whitening emulsion and lotion外,仲有30ml toning l ...

我今日都係朗豪坊買咗, 個BA話, 你係咪尋日個客介紹架? 佢都係買MASK SET+洗面SET~~~


侯爵府

積分: 20211


1929#
發表於 14-8-16 19:16 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-16+09:51+因為有

原帖由 chestnutpaste 於 14-08-16 發表
咁呢個牌子幾姑寒, 話晒唔平, 你都買左幾支野啦我幾包SAMPLE只係首次購物既GIFT

我CHECK返原來我係4 ...
我都覺得佢好姑寒,但見我朋友成日有會員禮物拎

我見今次佢送得都算係咁至買咋




侯爵府

積分: 20211


1930#
發表於 14-8-16 19:19 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-15+21:35+有呀有

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
我今日都係朗豪坊買咗, 個BA話, 你係咪尋日個客介紹架? 佢都係買MASK SET+洗面SET~~~ ...
咦,個ba咩樣?佢咁都估到?




伯爵府

積分: 16780


1931#
發表於 14-8-16 19:20 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-15+21:35+有呀有

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
我今日都係朗豪坊買咗, 個BA話, 你係咪尋日個客介紹架? 佢都係買MASK SET+洗面SET~~~ ...

仲有咩set?搵日要去睇下個mask




侯爵府

積分: 20639


1932#
發表於 14-8-16 19:24 |只看該作者
Jessieyin 發表於 14-8-16 19:20
仲有咩set?搵日要去睇下個mask

我無再問呀~
MASKS 送50ML AQWM REPAIR EMULSION WHITE + 50ML REPAIR LOTION WHITE + 50ML TONING LOTION+7.8ML FACIAL WASH

洗面SET係買一支蜜糖卸妝+任何一支洗面(我買了潤啲的FUTURE SCIENSE)送WHITE SCIENCE LOTION+EMULSION各50ML

真係好抵~


侯爵府

積分: 20639


1933#
發表於 14-8-16 19:25 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-16 19:19
咦,個ba咩樣?佢咁都估到?

塊面圓圓地嗰位靚BA呀~


侯爵府

積分: 20211


1934#
發表於 14-8-16 19:27 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-16+19:19+咦,個b

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
塊面圓圓地嗰位靚BA呀~
高高地?眼大大?我又唔覺佢面圓圓,佢瘦咗好多呀




侯爵府

積分: 20639


1935#
發表於 14-8-16 19:50 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-16 19:27
高高地?眼大大?我又唔覺佢面圓圓,佢瘦咗好多呀

眼係大的圓眼. 唔知高唔高喎, 因為一齊坐喺度.


伯爵府

積分: 16734


1936#
發表於 14-8-16 20:15 |只看該作者

引用:Quote:Jessieyin+發表於+14-8-16+19:20+仲

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
我無再問呀~
MASKS 送50ML AQWM REPAIR EMULSION WHITE + 50ML REPAIR LOTION WHITE + 50ML TONING LOTION ...
再有無extra 送嘢俾你??
我啱啱去咗問,個ba都ok ge...
諗緊搵個好人啲嘅買好,定而家買算。。。


侯爵府

積分: 20639


1937#
發表於 14-8-16 20:25 |只看該作者
576644 發表於 14-8-16 20:15
再有無extra 送嘢俾你??
我啱啱去咗問,個ba都ok ge...
諗緊搵個好人啲嘅買好,定而家買算。。。

無呀, 我問咗其他PRODUCTS佢都無SAMPLE俾我試.


伯爵府

積分: 16734


1938#
發表於 14-8-16 20:35 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-16+20:15+再有無

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
無呀, 我問咗其他PRODUCTS佢都無SAMPLE俾我試.
唔該晒,咁我第二日先買啦。。。
因為我想試紫蘇水+牛油果乳液+ aq clear lotion。。。
呢到啲jm燒到我
咁我等下次先


侯爵府

積分: 20211


1939#
發表於 14-8-16 20:35 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-16+19:27+高高地

原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表
眼係大的圓眼. 唔知高唔高喎, 因為一齊坐喺度.
唔通唔係同一個?




大宅

積分: 4819


1940#
發表於 14-8-16 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAY+2 於 14-08-16 發表無呀,

原帖由 576644 於 14-08-16 發表
唔該晒,咁我第二日先買啦。。。
因為我想試紫蘇水+牛油果乳液+ aq clear lotion。。。
呢到啲jm燒到我 :ed ...
紫蘇水全線缺貨


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo