原帖由 emily22 於 09-5-25 20:07 發表
唔會見怪...比人睇倒自己d野更唔好啦..兩公婆既野我地外人唔方便知...
但你c6每星期都反港見兩個仔...都算好錫佢地....
咁你重鍾唔鍾意你c6呀???
原帖由 青雙劍 於 09-5-25 20:54 發表
![]()
![]()
![]()
http://www.hkicons.com/_1215.gif[img]http://www.hkicons.com/_1231.gifhttp://www.hkicons.com/_1231.gifhttp://www.hkicons.com/_1231.gif[/img]" border="0">