想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1921#
發表於 11-9-30 12:12 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 12:07
唔係煲,想生男b一定要燉,因為燉唔會流失,而煲就會囉!我覺得雞比較難處理,而且只有我一個人食,所以我 ...

知道~
我好鍾意食咖...不過...我本身燥底...~
七、八歲果陣見倒mum成日煲當歸畀大家姐食,我又食埋一份~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1922#
發表於 11-9-30 12:33 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 12:09
你會唔會考慮生之前同生後都燉下花膠唻補補身呀?如果係就買一個電子燉盅啦!我真係覺得超方便喎!$529咋嘛 ...
我想生果時都買左花膠煲湯飲..
但之後去睇中醫..我有多囊佢就叫我唔好補喇..
話越補越衰..
我呢d無飯煮婦連煮飯都冇呀..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1923#
發表於 11-9-30 12:45 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-30 12:33
我想生果時都買左花膠煲湯飲..
但之後去睇中醫..我有多囊佢就叫我唔好補喇..
話越補越衰..

唔好出街食咁多呀,我好少出街食,而家多d食住家飯啦~~~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1924#
發表於 11-9-30 13:32 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 12:12
知道~
我好鍾意食咖...不過...我本身燥底...~
七、八歲果陣見倒mum成日煲當歸畀大家姐食,我又食埋 ...
我都係勁燥熱架!所以量體溫都唔知幾時係高幾時係低,不過食療呢,我諗一次半次冇太大影響既,最緊要中獎!!! 


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1925#
發表於 11-9-30 13:36 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 12:45
唔好出街食咁多呀,我好少出街食,而家多d食住家飯啦~~~
講得岩呀!我雖然要返工,但都盡量煮下飯架!健康d嘛!好彩我c6同我一樣唔like吃飯,所以我只會煮送 / 麵食,同埋煮多d菜囉!西餐都唔錯,焗下煎下就搞掂,好方便呀!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1926#
發表於 11-9-30 13:46 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 13:36
講得岩呀!我雖然要返工,但都盡量煮下飯架!健康d嘛!好彩我c6同我一樣唔like吃飯,所以我只會煮送 / 麵 ...

講得岩,bingo左,就算爆多幾粒瘡都冇所謂~!
我都唔太like成日食飯咖,通粉、米粉都好健康~
係呀,煮西餐都好簡單,不過我整到好肥~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1927#
發表於 11-9-30 13:53 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 13:46
講得岩,bingo左,就算爆多幾粒瘡都冇所謂~!
我都唔太like成日食飯咖,通粉、米粉都好健康~
係呀,煮西餐 ...
西餐都好健康架!沙律,炒椰菜,焗西蘭花,各樣菇類等等,再加一種主菜,如一塊牛扒兩份食,白汁火腿或蜆肉通粉等等,兩個人食真係唔食得多,每樣少少就夠,有時心情好就買下parma ham食囉,加條法包,有時就整下蒜蓉包,好方便架!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1928#
發表於 11-9-30 13:59 |只看該作者
我記得喇!今日樓主去家計會做checking,唔怪得之唔見左人啦!大家祝福下佢,佢會順便check埋bingo的,祝佢順利喲!


禁止訪問

積分: 5376


1929#
發表於 11-9-30 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1930#
發表於 11-9-30 14:11 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:04
回覆 currymama 的帖子

Currymama....真係好開心你記得我d野啊, 我係下星期五去家計會checking ar....唔係 ...

我記得你係十月七咖~~~
等左呢日好耐喇...呢個幾星期時間過得特別慢~
加油呀~!


大宅

積分: 2708


1931#
發表於 11-9-30 14:16 |只看該作者
我中午仲有帶飯tim! 不過e家驚食得多微波爐唔係咁好!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1932#
發表於 11-9-30 14:17 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 13:53
西餐都好健康架!沙律,炒椰菜,焗西蘭花,各樣菇類等等,再加一種主菜,如一塊牛扒兩份食,白汁火腿或蜆肉 ...

係呀,我好鍾意羅馬生菜做沙salad,同煎扒意粉焗薯雞翼~
食塊扒有時都已經飽晒~我都好like法包咖,不過我就煙肉蛋或者牛油~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1933#
發表於 11-9-30 14:19 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 14:16
我中午仲有帶飯tim! 不過e家驚食得多微波爐唔係咁好!

我都係帶飯咖,你係咪用玻璃兜呀~?
而家多左d同事會蒸飯...~


禁止訪問

積分: 5376


1934#
發表於 11-9-30 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1935#
發表於 11-9-30 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1936#
發表於 11-9-30 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1937#
發表於 11-9-30 14:21 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-30 14:19
回覆 edith_ricky 的帖子

多謝你啊edith~~係啊, 我同我老公都覺得時間過得好慢呢...不過我地點都會堅持到 ...

而家bk公院oscar可能要過14 wks呀~
所以其實快d真係好d~
咁你知道家計會有冇referral拎未呀~?


大宅

積分: 2708


1938#
發表於 11-9-30 14:26 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 14:19
我都係帶飯咖,你係咪用玻璃兜呀~?
而家多左d同事會蒸飯...~

唔係呀! 我都想轉玻璃! 但又諗微波係咪始終唔太好?買飯食會唔會好d!?


大宅

積分: 2708


1939#
發表於 11-9-30 14:27 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 14:21
而家bk公院oscar可能要過14 wks呀~
所以其實快d真係好d~
咁你知道家計會有冇referral拎未呀~?
Agree! 鄧你心急呀!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1940#
發表於 11-9-30 14:29 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 14:26
唔係呀! 我都想轉玻璃! 但又諗微波係咪始終唔太好?買飯食會唔會好d!?

好似主要係話唔好叮隔夜菜~
買飯食d送又好多味精喎~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo