心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


1921#
發表於 06-11-29 22:53 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

好在上黎昅一昅,唔係聽日就唔見我啦 唔知聽日見唔見個盒呢 :-( :-(


子爵府

積分: 10600


1922#
發表於 06-11-29 23:48 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
佢冇帶, 你就叫jc幫你剷上佢屋企攞囉!


大宅

積分: 4180


1923#
發表於 06-11-29 23:59 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum 寫道:
bebe,
佢冇帶, 你就叫jc幫你剷上佢屋企攞囉!


係喎,我地咁多個當中最聰明個咪就係你羅


男爵府

積分: 8633


1924#
發表於 06-11-30 08:47 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

我記得小學時夏天, 老師都係教我地用報紙, 包住d凍嘢食, 佢話咁樣會保暖喎 我諗同保溫原理應係一樣

小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


男爵府

積分: 5511


1925#
發表於 06-11-30 12:59 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

yuyung,
你果然有聽書, ee就係咁將食物保暖

cyrusmum / bebe / 孖仔媽,
今日買果張地墊很好, 大細孖都好喜歡, 顏色都可以接受喎

禮媽,
今日無去其實慳不少 :mrgreen:


大宅

積分: 4180


1926#
發表於 06-11-30 16:13 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc0901 >最後你買左咩顏色 今日其實買得少野,唔知邊間多d玩具買呢


男爵府

積分: 5511


1927#
發表於 06-11-30 18:00 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,

買jp玩具係今日果間叫多, 其他賣翻梘野, 吾知你岩吾岩?仲未行果間有thomas拖拉急既shop, 你見到平到咁, 怕你噴火!

我要左mickey & minne張黃色mat, 佢話這張係新貨, 上個wk我friend去睇還未有所以我friend最後都棄pooh取mickey。

孖仔禮物預我兩份錢, 不過切記我地兩個名寫得[size=x-large]大 隻 d

cyrusmum,
同思翰去邊到開餐?今日夜左我地仲未食

禮媽,
我吾記得你要邊d相, 下次話我知, 等我e番比你!

jc


子爵府

積分: 10600


1928#
發表於 06-11-30 19:16 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

jc,
咁其實pooh pooh同thomas都靚, 我自己就鐘意thomas冇咁嬌艷! 不過只要你自己鐘意, 咁就冇問題啦! 鋪咗張墊咁靚靚, 咁就一於搵日去踩吓場先啦!

思翰套花仔衫終於攪掂! 宜家搵咗訂身訂造, 希望造到心中目款式啦! 不過就煩惱緊對淺色鞋仔啫!

禮媽,
你唔駛帶條褲比我啦! 唔該晒! 今日做乜逃學?

bebe,
要粗身大勢既你咁頻撲, 真係勞煩晒! 計咗幾$就嗰日話比我哋聽啦! 到時計數!

孖仔媽,
仲有乜未攪掂? 如果要幫手就出聲啦! 駛唔駛搵人包禮物呀?


男爵府

積分: 8633


1929#
發表於 06-11-30 21:31 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

計錢 話時話喇3e, 其實我俾番曬d錢你未架 同埋nn果份都俾左你未架
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


大宅

積分: 4180


1930#
發表於 06-11-30 21:43 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

YuYung >~~~~~~~~~~~梗係未啦 兩位夾埋8番~~$256!!!!!
話事話,我地幾時開台???講左成2年

jc0901>你個名我寫大d呀!!!!要唔要花球,卡之類??要既聽日買架啦!!!

Cyrusmum>佢套老西幾錢,咩色??象牙定白???要唔要個靚女親佢咁靚仔昤,影返次"婚紗相" 我正話上網check過個度12"同toy r us 係一樣樣架,但14"即係大個仔好多


男爵府

積分: 8633


1931#
發表於 06-11-30 21:54 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

咁我記住, 下次見到你就課水過你呀 :mrgreen:
開台 去邊開呀 都唔知識唔識得打添 我似講過去jc個會所, 叫個工人姐姐睇住幾隻馬騮, 我地就開台麻, 嘻嘻....我學校21號先開始放假呀, 你地呢?
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


子爵府

積分: 10600


1932#
發表於 06-11-30 21:55 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
我訂咗象牙色, 盛惠$580! 套衫都未出, 仲未知掂唔掂! 我驚我到時見到套衫就冇心機! 今日係金都見到啲鞋, 好似唔多掂! 但如果買唔到, 到最後都要扑鎚! 你對攪掂未? 今次條裙仔係咪再新買?
14"當然大個仔啦! 我原本打算買16"比思翰添呀! 因為樓下有個小朋友同思翰差唔多高都係踩16", 思翰踩過都冇問題! 不過宜家見到部巴斯, 不過只得14", 所以又心郁郁!

YuYung,
我哋都係21號開始放, 一直放到4號至返! 又冇半個月學費! :-(


大宅

積分: 4180


1933#
發表於 06-11-30 22:21 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum>咁係用煲呔定領呔???我都係用返之前個件,因為係係婉君ee d親戚,我就連飲都唔洗去

yuyung>咁就聖誕~~開台"


子爵府

積分: 10600


1934#
發表於 06-11-30 22:26 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe,
我用bow!
嘩! 你就好啦! 人情唔駛做, 仲連女都唔駛揍喎! 真係無得頂!


大宅

積分: 4180


1935#
發表於 06-11-30 22:39 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

Cyrusmum >所以話,有d朋友要識多幾個巴斯單車??幾錢,會唔會又特貴架????0下!!個日羅車,順口同你問埋


男爵府

積分: 5511


1936#
發表於 06-12-1 00:38 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

就講個女就賴濕張床, 咁夜亞水換床單, 果個梗係我

我黎, 你地走哂

cyrusmum,
頭先至諗, 洗吾洗天日見到思翰pass條短褲比佢?原來你已去訂, 你吾係打算一日著兩款咩?係既話速報料, 天日校車經過pass埋思翰。仲有你吾提, 都吾記得同大孖補番對鞋 :mrgreen:


男爵府

積分: 8633


1937#
發表於 06-12-1 12:05 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

bebe 寫道:
yuyung>咁就聖誕~~開台"


好嘩
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


子爵府

積分: 10600


1938#
發表於 06-12-1 17:50 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

聖誕節開枱, 咁有氣氛? 要齊腳又要搵到地方, 就可能傷腦筋啲!

jc,
咁你最後同大孖著乜? 你又諗住去邊度買鞋?

bebe,
唔該晒你幫我問駿媽, 不過思翰學完畫時, 經過7-11, 門口有幾個紙箱擺係度, 順便問句, 哥哥好好人話隨便拎! 不過未知合唔合用, 都係等我老公返嚟攪掂佢! 今個周末周日就兩公婆一人負責一樣! :cry:


男爵府

積分: 5511


1939#
發表於 06-12-1 20:37 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

cyrusmum,

你吾講都吾記得大孖對鞋, 天日同佢出nb買, 上次見到對米+啡既皮鞋都吾錯。

你呢?你買左對咩來襯?

jc


子爵府

積分: 10600


1940#
發表於 06-12-2 18:01 |只看該作者

Re: 靚太過檔篇

孖仔媽,
今日多謝晒你個充滿心思既生日派對! 我諗Marcus, Rocco返屋企拆禮物都拆到手軟! 我哋一家又食又拎又有得玩, 啲歡樂仲可以延長到夜晚, 連飯都唔駛煮! 真係無得頂!

jc,
你係咪睇中嗰對個頭係啡色, 鞋身係白色嗰對? 係N&B得一對卡其色較為襯啲, 不過我唔鐘意嗰鞋頭, 諗起思翰一著上腳, 應該唔駛10分鐘, 就會剷起鞋頭啲皮, 我唔想又因為咁要成日閙住佢! 加上對鞋之後思翰唔多機會著! 我另外睇中咗一對猄皮既Kickers, 不過未想像到襯唔襯! 所以諗住套衫到咗手後至拎埋去襯吓!

bebe,
最衰係你亂講嘢啦! 攪到我老公一上樓就要返落去健身啦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo