跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19381#
發表於 10-3-9 16:03 |只看該作者
我地要約個朋友幫手車番黎呀, 因為張網床同地蓆好c重. 我睇下約成點先啦
原帖由 MY0909 於 10-3-9 15:57 發表
嚟啦, tea完先返娘家取網床, 星期日就去九龍城買地蓆啦~ 嚟啦~ hahhah~ 我係魔鬼~


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19382#
發表於 10-3-9 16:04 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 16:00 發表
開頭一個月, 自己又咩都唔識, 又擔心飯飯2係唔夠飽, 點知有次就係佢老豆驚佢唔夠飽, 攪到佢食滯左, 要上山頂睇急診, 果次之後, 我就(目及)實飯爸, 唔比佢再咁樣質佢飲奶.....點知我放完產假返工後果個月, 飯飯突然重 ...


飯爸緊張飯飯啫, 諗起fusby個c6, 飯爸係超級good啦


大宅

積分: 2919


19383#
發表於 10-3-9 16:04 |只看該作者
你地係青衣WHERE? 婆婆星期六係屋企開麻雀局. 我地要搵地方去…..
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 16:00 發表
nicole 你c6要返工, 你自己一個點拎網床呀?
一於唔好去, 黎同我地玩~
等c6放假先洗佢去拎!


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19384#
發表於 10-3-9 16:05 |只看該作者
唔係我攞, 係我c6放工叫埋個朋友車佢去攞, 順手去埋九龍城. 我1個人點掂呀
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 16:00 發表
nicole 你c6要返工, 你自己一個點拎網床呀?
一於唔好去, 黎同我地玩~
等c6放假先洗佢去拎!


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19385#
發表於 10-3-9 16:06 |只看該作者
原帖由 Fusby 於 10-3-9 15:47 發表


買啦...
$110 我買...........wakakakaka....


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19386#
發表於 10-3-9 16:07 |只看該作者
我有儲奶粉匙, 等巧柔大個叫佢自己數下食左幾多罐奶粉, 哈哈哈
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 16:03 發表
咁真係要嚮UST個hall先儲到咁多奶粉罐啦....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19387#
發表於 10-3-9 16:07 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:49 發表


整個奶粉牆然後影低佢啦, 我聽過以前ust有人喺hall度砌咗個杯麵牆....
想當年係英國, 初識飯爸, 佢屋企有 coke wall...wakakaka...


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19388#
發表於 10-3-9 16:08 |只看該作者
全期定係首年hibro之後p-個隻呀?

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 16:02 發表


我apply咗永亨, h+0.65


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19389#
發表於 10-3-9 16:09 |只看該作者
我係卓悅訂, 1箱8罐. 平過藥房
原帖由 elainebk 於 10-3-9 16:02 發表
我個個weekend都要買奶粉架


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19390#
發表於 10-3-9 16:09 |只看該作者
你地買左地蓆未? 有咩好介紹?
有d$4xx (超貴!), 有d$19x...
我諗住一陣落街買一張過果d...


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19391#
發表於 10-3-9 16:10 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 15:52 發表
大家留意下. 有o的私家幼稚園主打有外籍導師. 其實佢請既係唔知邊度既外國人.(我visit 過o的學校. 佢地好like 請
印度/ 西班牙…..) 我唔係要求純正牛津口音. 起碼我都要自己聽得明老師講. 我自己印度英文真係攪唔點 ...
仲有賓賓果 d 英文 =.=


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19392#
發表於 10-3-9 16:10 |只看該作者
青衣城搵間餐廳坐低食下野~

原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 16:04 發表
你地係青衣WHERE? 婆婆星期六係屋企開麻雀局. 我地要搵地方去…..
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19393#
發表於 10-3-9 16:10 |只看該作者
你地真係浪漫,我每隔日就見工人又掉個罐,個心就實晒....

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 16:07 發表
我有儲奶粉匙, 等巧柔大個叫佢自己數下食左幾多罐奶粉, 哈哈哈


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19394#
發表於 10-3-9 16:11 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:52 發表
所以都係人奶抵d....一個泵最起碼都仲用到6個月 ahhahaa
係囉...哈哈哈


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19395#
發表於 10-3-9 16:11 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 16:08 發表
全期定係首年hibro之後p-個隻呀?

你換樓? where?


大宅

積分: 2919


19396#
發表於 10-3-9 16:11 |只看該作者
我地買左呢款. 係吉吉島. Around 2k (坐到4yr old)
http://www.combi.com.hk/product03_primlong_eng.htm

之前彩媽都好似係呢款
未買好快o. 一黎安全至上. 另一方案. Bb慣左唔坐car seat.再大少少就有機會唔肯坐. 依家妹妹一見到bb車同car seat 好開心. 因為佢可以出街


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19397#
發表於 10-3-9 16:12 |只看該作者
等你c6同個朋友去拎啦 wakakaka
唔好理佢地lu....
黎啦黎啦~我好miss巧柔wor...
上次都無抱巧柔...

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 16:05 發表
唔係我攞, 係我c6放工叫埋個朋友車佢去攞, 順手去埋九龍城. 我1個人點掂呀
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19398#
發表於 10-3-9 16:13 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:56 發表
咁點解d cfu會check極都話無問題???
如果你下次去, 你叫佢地試下搵個喇叭吸下自己個胸....可能要咁先會trigger到 hahahaha
所以我先炆......我老公都親眼見到好多次.....
我上次不知幾想爆粗, 之後叫佢自己泵下.....


大宅

積分: 1603


19399#
發表於 10-3-9 16:13 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:12 發表


咦, 咁又唔係要洗多好多錢喎, 我成日以為個幾禮拜就要食一罐添, hahahahaha


唔係喎!! 全奶粉, 180ml x 5 餐, 一罐食到一個星期到, 之前食S26又係, 日本雪印又係, 全奶粉 1 罐 - 1.5 罐 點食到一個月呀?!
S26 1平匙 -> 60ml 水, 180ml 水 + 3平匙 = 200ml 奶
日本雪印 1平匙 -> 20ml 奶, 200ml 奶要10平匙

Nicole 點解你一個月可以只係用1罐-1.5罐日本雪印呢??


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19400#
發表於 10-3-9 16:13 |只看該作者
一張過個d好似好薄咁?
(比起puzzle款個d...)
撞落地下會唔會起樓架?

原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 16:09 發表
你地買左地蓆未? 有咩好介紹?
有d$4xx (超貴!), 有d$19x...
我諗住一陣落街買一張過果d...
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo