跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2919


19401#
發表於 10-3-9 16:13 |只看該作者
我用斗斗城一塊塊oo. 因為一大塊太大.
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 16:09 發表
你地買左地蓆未? 有咩好介紹?
有d$4xx (超貴!), 有d$19x...
我諗住一陣落街買一張過果d...


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19402#
發表於 10-3-9 16:14 |只看該作者
我睇中左一張係九龍城, $2xx, 包邊防滑, 4呎x6呎
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 16:09 發表
你地買左地蓆未? 有咩好介紹?
有d$4xx (超貴!), 有d$19x...
我諗住一陣落街買一張過果d...


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19403#
發表於 10-3-9 16:16 |只看該作者
好明顯我係唔知 or 記錯啦, 哈哈哈哈…
原帖由 艾仔仔 於 10-3-9 16:13 發表


唔係喎!! 全奶粉, 180ml x 5 餐, 一罐食到一個星期到, 之前食S26又係, 日本雪印又係, 全奶粉 1 罐 - 1.5 罐 點食到一個月呀?!
S26 1平匙 -> 60ml 水, 180ml 水 + 3平匙 = 200ml 奶
日本雪印 1平匙 -> 20ml 奶, 2 ...


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19404#
發表於 10-3-9 16:17 |只看該作者
探訪呢d service center, 通常都係要發下脾4罵下人先會有機會得到你想要既野....
反正9唔9都要搵地方發洩一下....
與其罵身邊既人, 不如趁機"ma"下d cfu ...hahahaa

原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 16:13 發表
所以我先炆......我老公都親眼見到好多次.....
我上次不知幾想爆粗, 之後叫佢自己泵下.....

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19405#
發表於 10-3-9 16:17 |只看該作者
我1個人驚攪唔掂呀, 你見架bb車老連咁重, 我根本攞唔到
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 16:12 發表
等你c6同個朋友去拎啦 wakakaka
唔好理佢地lu....
黎啦黎啦~我好miss巧柔wor...
上次都無抱巧柔...


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19406#
發表於 10-3-9 16:18 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 16:04 發表


飯爸緊張飯飯啫, 諗起fusby個c6, 飯爸係超級good啦
咁都係既.....
其實佢係懶 d 囉....其他都冇咩野, 佢都好緊張個仔, 可能我要求高啦.....


大宅

積分: 2919


19407#
發表於 10-3-9 16:18 |只看該作者
我同阿仔阿女save 埋一大埋垃圾.
. 出世o個日報紙. 之後年年生日都有買一份/ ryan 係學校既功課, 成堆爛紙甘, 佢學校又好好. 個個week 派番哂俾你. 佢地衫仔
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 16:07 發表
我有儲奶粉匙, 等巧柔大個叫佢自己數下食左幾多罐奶粉, 哈哈哈


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19408#
發表於 10-3-9 16:19 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 16:13 發表
一張過個d好似好薄咁?
(比起puzzle款個d...)
撞落地下會唔會起樓架?

其實一塊塊砌果d好用, 不過抹地吸塵時, 一拖起就甩, 好鬼煩!!


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19409#
發表於 10-3-9 16:19 |只看該作者
揹住巧柔出黎囉, 片片, wet tissue我帶俾你啦~

原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 16:17 發表
我1個人驚攪唔掂呀, 你見架bb車老連咁重, 我根本攞唔到
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19410#
發表於 10-3-9 16:20 |只看該作者
原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 16:13 發表
我用斗斗城一塊塊o個o的. 因為一大塊太大.

abcd字母果d ?


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19411#
發表於 10-3-9 16:20 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 16:07 發表
想當年係英國, 初識飯爸, 佢屋企有 coke wall...wakakaka...




我好like可樂, 其實餵奶唔應該飲, 但我戒唔到, hahahaha


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19412#
發表於 10-3-9 16:21 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 16:08 發表
全期定係首年hibro之後p-個隻呀?



全期 h+0.65, 封頂p-2.75, 佢哋係大p


男爵府

積分: 7398


19413#
發表於 10-3-9 16:21 |只看該作者
諗住青衣城, 未定邊間呀, 嚟啦~ 大家吹吹水, 玩下bb, hahahha~

原帖由 Lingcheung 於 10-3-9 16:04 發表
你地係青衣WHERE? 婆婆星期六係屋企開麻雀局. 我地要搵地方去…..


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19414#
發表於 10-3-9 16:22 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 16:14 發表
我睇中左一張係九龍城, $2xx, 包邊防滑, 4呎x6呎

hello kitty , $49x 呀, 不過好鬼C靚...


大宅

積分: 2919


19415#
發表於 10-3-9 16:22 |只看該作者
可能叫老公同ryan
剪頭髮; 我地去join 你地.
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 16:10 發表
青衣城搵間餐廳坐低食下野~


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19416#
發表於 10-3-9 16:22 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 16:10 發表
你地真係浪漫,我每隔日就見工人又掉個罐,個心就實晒....



唔好咁啦, 小蝦肯食又食得健康就得啦


大宅

積分: 1603


19417#
發表於 10-3-9 16:23 |只看該作者
原帖由 nicolehoyee 於 10-3-9 15:22 發表
c 囉, 自己個囡一個月食幾多罐都唔知點….


係唔係因為啲奶粉唔係你去買呢? gun B啲奶粉係我去買, 所以知道一罐食幾耐, 啲片又係我去買, 所以又知一包用幾耐.

不過, 唔知一個月食幾多罐唔緊要, 因為對B囡嘅愛唔係用記得一個月食幾多罐去衡量架嘛!


大宅

積分: 1714

好媽媽勳章


19418#
發表於 10-3-9 16:24 |只看該作者
係咪有gathering????? 我去呀!!!!


大宅

積分: 2178

好媽媽勳章


19419#
發表於 10-3-9 16:24 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 10-3-9 16:06 發表
$110 我買...........wakakakaka....


差枝柄wor...


大宅

積分: 2919


19420#
發表於 10-3-9 16:24 |只看該作者

我無買abcd 呢款. 原因…. 係我懶. Abcd 個字係會甩出黎, 執起出黎好麻煩…. Haha. 同埋我日日都叫印印清潔. 甩個字好難攪
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 16:20 發表

abcd字母果d ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo