原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:01 發表
唔係唔方便同妳地講,主要係唔方便係呢道講同要打好多字我隻手頂唔順![]()
其實佢都好就我好錫我,雖然佢唔係搵好多但係佢係能力做到佢都會比我,但有好多野唔係樣樣可以用錢去衝量用錢去買作保償,妳問我鍾唔鍾意佢,唔知唔識講,但我可以講比妳知,若然我唔係走出黎我冇唸著咁早結婚亦可能唔係呢個人,佢大我八年但思想上天跌落黎先算個種人,我....我唔識講我係個咩人......妳記得我同妳講過我係屋企做家務
一條頭髮都唔可以見到,我煮完飯要末干淨廚房先可以坐低食得安樂,咁,唔知妳明唔明我所講既說話........希望妳明白...
我暫時只可以係呢道同妳講到咁多.........日後有機會再傾
(唔好以為係大陸做野就搵好多,而且個老細係佢舅父,妳都知同親戚打工通常都會比人搵小d)