在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14803


1941#
發表於 09-5-25 22:46 |只看該作者
原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:01 發表


唔係唔方便同妳地講,主要係唔方便係呢道講同要打好多字我隻手頂唔順


其實佢都好就我好錫我,雖然佢唔係搵好多但係佢係能力做到佢都會比我,但有好多野唔係樣樣可以用錢去衝量用錢去買作保償,妳問我鍾唔鍾意佢,唔知唔識講,但我可以講比妳知,若然我唔係走出黎我冇唸著咁早結婚亦可能唔係呢個人,佢大我八年但思想上天跌落黎先算個種人,我....我唔識講我係個咩人......妳記得我同妳講過我係屋企做家務
一條頭髮都唔可以見到,我煮完飯要末干淨廚房先可以坐低食得安樂,咁,唔知妳明唔明我所講既說話........希望妳明白...

我暫時只可以係呢道同妳講到咁多.........日後有機會再傾
(唔好以為係大陸做野就搵好多,而且個老細係佢舅父,妳都知同親戚打工通常都會比人搵小d)

呢個世界好多嘢係互相利用,夫妻一樣,但有D嘢最緊要大家都明白就OK啦,正所謂無仇不成父子,無冤不成夫妻。丈夫丈夫,都係一丈之內啫。
個人意見 不喜請插 任插唔嬲  ...


子爵府

積分: 10974


1942#
發表於 09-5-25 22:46 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:33 發表
你收聲


咩喎!唔比人講!咁c惡想嚇c青兒


子爵府

積分: 10974


1943#
發表於 09-5-25 22:46 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:46 發表

呢個世界好多嘢係互相利用,夫妻一樣,但有D嘢最緊要大家都明白就OK啦,正所謂無仇不成父子,無冤不成夫妻。丈夫丈夫,都係一丈之內啫。



明白


子爵府

積分: 10974


1944#
發表於 09-5-25 22:47 |只看該作者
完來做功課真係丐c辛苦!


子爵府

積分: 10974


1945#
發表於 09-5-25 22:50 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:35 發表
嘩,乜你哋咁有緣呀,不如提早兩個月出嚟見一次先啦



子爵府

積分: 10974


1946#
發表於 09-5-25 22:51 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:18 發表
有咩所謂呢,來吧


係唔係架!


子爵府

積分: 10974


1947#
發表於 09-5-25 22:54 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:32 發表
你今晚早D訓啦,我唔想咁快洗白金係你身上呀,大姐


妳唔記得我有個花名“打不死”


子爵府

積分: 10974


1948#
發表於 09-5-25 22:55 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:23 發表
係呀,十年前李小姐力薦茶花籽油,即係你哋講果隻茶籽油


邊個李小姐呀?


子爵府

積分: 10974


1949#
發表於 09-5-25 22:58 |只看該作者
原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:26 發表

你真係福大命大,你後福大呀




我老豆唔止幫我改花名仲有首歌

打也打不死隆..........打也打不死隆..........


子爵府

積分: 14803


1950#
發表於 09-5-25 23:58 |只看該作者
原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:54 發表


妳唔記得我有個花名“打不死”

你老豆封你嘛, 對不對?
成晚504 , 唔講了, 明天再傾啦, 88
個人意見 不喜請插 任插唔嬲  ...


子爵府

積分: 10974


1951#
發表於 09-5-26 03:21 |只看該作者
原帖由 ixzp 於 09-5-22 09:24 發表
過份熱鬧,全部老表共13人,年齡最接近既曲4-12歲共8人,嘈到拆天
都唔係成日玩,通常長假期出黎玩,其他節日就梗會一齊食飯
...


我屋企都丐熱鬧架!


大媽 我媽
↓ ↓
1F---1M---1F---1M 1M---1F---1F---1F
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
2F 2M 1M 1M 2M 1M 2M 2M
1F 1F
1M

侄仔 外甥仔 外甥女 青兒
5 + 5 + 4 + 2


12個仔 + 4個女 = 16人

16大人 + 16個老表 = 32人

















[ 本帖最後由 青雙劍 於 09-5-26 03:59 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1952#
發表於 09-5-26 12:01 |只看該作者
其實都唔可以咁講..?

你走左出黎..都預到個好人..都算係咁架啦...老實人..

我重念住你預到個愛玩..愛食..唔理屋企既人添...

家家戶戶都有野嘈架啦...我指你大乾淨...你更係覺得c6唔夠乾淨..d野又亂擺..個個家都會有人係咁架啦..算把啦..大家相處好咪得囉...你都唔會大皮氣果d人黎架啦...佢有比家用..又好評會掛住你地幾個...都ok...算係咁....

原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:01 發表


唔係唔方便同妳地講,主要係唔方便係呢道講同要打好多字我隻手頂唔順


其實佢都好就我好錫我,雖然佢唔係搵好多但係佢係能力做到佢都會比我,但有好多野唔係樣樣可以用錢去衝量用錢去買作保償,妳問我鍾唔 ...


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1953#
發表於 09-5-26 12:10 |只看該作者
咁佢一個禮拜反黎一次架麻...佢唔會反家的嗎?你在家麻...

佢叫d仔出去見面??唔叫你出去?

尼間屋係邊個買架??邊個話搬黎尼度架?


原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:39 發表


我都話一年四個月冇見過佢!


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1954#
發表於 09-5-26 12:12 |只看該作者
你橫掂訓唔著....有d細藝..有幾辛苦傘
原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:47 發表
完來做功課真係丐c辛苦!


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1955#
發表於 09-5-26 12:15 |只看該作者
好大家族啊

原帖由 青雙劍 於 09-5-26 03:21 發表


我屋企都丐熱鬧架!


大媽 我媽
↓ ↓
1F---1M---1F---1M 1M---1F---1F---1F
↓ ↓ ...


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1956#
發表於 09-5-26 13:15 |只看該作者
大家族


原帖由 青雙劍 於 09-5-26 03:21 發表


我屋企都丐熱鬧架!


大媽 我媽
↓ ↓
1F---1M---1F---1M 1M---1F---1F---1F
↓ ↓ ...

 


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1957#
發表於 09-5-26 13:16 |只看該作者


原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:47 發表
完來做功課真係丐c辛苦!

 


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1958#
發表於 09-5-26 13:17 |只看該作者
點解會攪成咁。

原帖由 青雙劍 於 09-5-25 22:39 發表


我都話一年四個月冇見過佢!

 


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1959#
發表於 09-5-26 13:21 |只看該作者
百年修來同船渡,千世修來共枕眠。
做得夫妻要有溝通 N 體諒。


原帖由 OLDCAKE_MOM 於 09-5-25 22:46 發表

呢個世界好多嘢係互相利用,夫妻一樣,但有D嘢最緊要大家都明白就OK啦,正所謂無仇不成父子,無冤不成夫妻。丈夫丈夫,都係一丈之內啫。

 


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1960#
發表於 09-5-26 13:25 |只看該作者
唔該乜 jet?你2日吾出黎,我俾邊位呀?出黎啦。


原帖由 青雙劍 於 09-5-25 20:16 發表



唔該哂靚女

 

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo