興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1961#
發表於 10-12-15 16:10 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-15 16:06 發表


總之希望你99冇事快啲做完手術出院過年啦~~~


我代我99同我老公同你講聲"THANK YOU"! 錫啖就等我啦, 我C6唔好啦~~HAHA~~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1962#
發表於 10-12-15 16:11 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:10 發表


我代我99同我老公同你講聲"THANK YOU"! 錫啖就等我啦, 我C6唔好啦~~HAHA~~~


朗逸錫都唔拘喎~~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1963#
發表於 10-12-15 16:12 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 15:30 發表


不過我C6都PREFER喺A醫院做, 因為A醫院設備算係港島區政府醫院中最好果間!

係咪瑪麗 呢間好野黎


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1964#
發表於 10-12-15 16:12 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-15 16:07 發表


係架... 我平時都有開音樂俾晞晞聽架喎... 咁會點呀?

我成日以為聽音樂係好.. 你可唔可以詳細講多少少


只要唔係太大聲, 音樂係OK, 耐D都唔梗要, 瞓著左就息左佢啦! 我指嘅係播廣播劇/廣告果D收音機節目


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1965#
發表於 10-12-15 16:13 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-15 15:51 發表
報告各位,任務完成~~
不過佢話冇分size,但小朋友嗰款同上次買比晞進嗰隻差唔多size,應該冇問題~
但大人嗰款就要睇你哋個頭有幾大喇,正常size應該都冇問題嘅~
dorothy, 如果你c6唔啱咪你戴囉~~ ...


番茄哂


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1966#
發表於 10-12-15 16:15 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-15 16:11 發表


朗逸錫都唔拘喎~~~


朗逸都唔好啦, 佢上次無啦啦好情深款款咁摸個女仔塊面, 又拖女仔手, 所以我決定唔俾佢有接觸其他女性嘅機會, 廢事佢咁細個就沉迷女色~~HAHA~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1967#
發表於 10-12-15 16:16 |只看該作者
原帖由 chichibb 於 10-12-15 16:12 發表

係咪瑪麗 呢間好野黎


邊間唔好講啦!


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1968#
發表於 10-12-15 16:17 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:15 發表


朗逸都唔好啦, 佢上次無啦啦好情深款款咁摸個女仔塊面, 又拖女仔手, 所以我決定唔俾佢有接觸其他女性嘅機會, 廢事佢咁細個就沉迷女色~~HAHA~~ ...


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1969#
發表於 10-12-15 16:18 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:15 發表


朗逸都唔好啦, 佢上次無啦啦好情深款款咁摸個女仔塊面, 又拖女仔手, 所以我決定唔俾佢有接觸其他女性嘅機會, 廢事佢咁細個就沉迷女色~~HAHA~~ ...


第日佢鐘意男人你就知驚~~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1970#
發表於 10-12-15 16:18 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:16 發表


邊間唔好講啦!

祝你奶奶早日康復


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1971#
發表於 10-12-15 16:18 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-15 16:08 發表


you're welcome la~~~
聽日個速遞幾點到嚟???


我唔知, 我聽朝幫你問~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1972#
發表於 10-12-15 16:20 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-15 16:18 發表


第日佢鐘意男人你就知驚~~~



佢沖完涼鍾意將毛巾包住自己然後話~~~我著婚紗~~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1973#
發表於 10-12-15 16:21 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-15 16:04 發表


好老婆咪就係咁囉~~~ 唔好再為佢增添麻煩~
唉...近排我c6屋企嗰邊都有啲煩嘢~慶到我c~~~
不過我c6反而話總之解決咗件事就算數~~我都希望可以快啲settle down,但有啲人真係找c嘛~~~ :weap ...


有d人就係咁找c,麻麻煩煩,攪c棍,你慶一陣好喇~~
你老公都講得o岩,settle左就算,不過都可以鬧下同鞭下


侯爵府

積分: 21620

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1974#
發表於 10-12-15 16:21 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:12 發表


只要唔係太大聲, 音樂係OK, 耐D都唔梗要, 瞓著左就息左佢啦! 我指嘅係播廣播劇/廣告果D收音機節目


晞晞訓時只要一支奶+關門, off light .. hahaa somtimes music box will be provided only


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1975#
發表於 10-12-15 16:22 |只看該作者
原帖由 chichibb 於 10-12-15 16:18 發表

祝你奶奶早日康復


我又代我99同我老公同你講聲"THANK YOU"!


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1976#
發表於 10-12-15 16:23 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:20 發表



佢沖完涼鍾意將毛巾包住自己然後話~~~我著婚紗~~~

好搞笑


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1977#
發表於 10-12-15 16:23 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:18 發表


我唔知, 我聽朝幫你問~~


ok~~你留我個mobile比佢啦~


侯爵府

積分: 21620

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1978#
發表於 10-12-15 16:23 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:20 發表



佢沖完涼鍾意將毛巾包住自己然後話~~~我著婚紗~~~


仔仔咁攪笑.. 佢知咩叫婚紗


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1979#
發表於 10-12-15 16:24 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-15 15:34 發表


希望班大帝放完假有d明確d嘅答覆俾你地~
同埋希望你99可以o向一月做埋手術,你知老人家過時過節唔鍾意o向醫院~~


再三代99同C6講聲THANK YOU!


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1980#
發表於 10-12-15 16:25 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-15 16:20 發表



佢沖完涼鍾意將毛巾包住自己然後話~~~我著婚紗~~~


晞進沖完涼都鐘意將下半身包住毛巾話...我著裙~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo