興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1629


1#
發表於 13-12-30 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1371


2#
發表於 13-12-30 16:03 |只看該作者
回覆 alvin1001 的帖子

其實好睇你用來影乜? 同你現在有乜鏡係手
我600D 有支TAMRON 17-50 F2.8. 係買機時入的。用落我個人覺得個焦段唔係好合用. 影境唔係好夠WIDE, 影小朋友活動時又要行近會影響佢玩. 係恆定F2.8 屋內影有用D. 但我屋內多數用支30MM定焦.


大宅

積分: 3518


3#
發表於 13-12-30 16:38 |只看該作者
alvin1001 發表於 13-12-30 14:22
請問Canon 550D 配Sigma 17-50 f.2.8 os 好嗎? 會唔會易走焦?色水偏差?等等問問. 謝謝 ...
一定好過你支kit 鏡,而且恆定f2.8機動性真是高不小的,你想想你現在支kit 鏡在50mm時,
光圈最大只有多少。


禁止訪問

積分: 1629


4#
發表於 13-12-30 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo