家事百科

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 5538

食得好勳章 開心吸收勳章 陪月勳章


1#
發表於 14-1-6 17:21 |只看該作者
我家工人姐姐把木虱帶回家, 現在所有房間都有, 最慘係, 木虱靠吸血維生, 我全家人也被木虱咬到手腳都係紅印, 又痕又痛。
唔知大家有無方法驅趕OR消滅佢地!


伯爵府

積分: 17113


2#
發表於 14-1-6 21:07 |只看該作者
mkfhome 發表於 14-1-6 17:21
我家工人姐姐把木虱帶回家, 現在所有房間都有, 最慘係, 木虱靠吸血維生, 我全家人也被木虱咬到手腳都係紅印 ...
比左資料你。不過唔建議用殺蝨水!因為超毒。唔明再問

點評

belgiumchoco  請問有冇滅蝨公司介紹,要用安全藥水,因有bb?之前用過de粉,高温蒸氣都唔得, 可能工人做得唔徹底。
Thanks  發表於 14-7-5 15:29


複式洋房

積分: 255


3#
發表於 14-1-6 23:35 |只看該作者

回覆:哈哈媽咪 的帖子

我都想去資料啊


禁止訪問

積分: 3195


4#
發表於 14-1-7 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5538

食得好勳章 開心吸收勳章 陪月勳章


5#
發表於 14-1-7 14:18 |只看該作者
回覆 哈哈媽咪 的帖子

收到, 好詳盡, 謝謝 哈哈媽咪!


伯爵府

積分: 17113


6#
發表於 14-1-7 14:53 |只看該作者
3B之Mother 發表於 14-1-7 11:50
回覆 哈哈媽咪 的帖子

哈哈媽咪你好, 我家有木蚤 , 現決定大裝修,只餘下四面磚, 想問裝修前後要做甚麼令裝 ...
基本上師父都講得岩既!因為我都聽過天拿水係木蝨會怕既。問題係你所有傢私、衣物、什物要好肯定冇木蝨同蛋先得。


禁止訪問

積分: 3195


7#
發表於 14-1-7 17:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17113


8#
發表於 14-1-7 19:09 |只看該作者
3B之Mother 發表於 14-1-7 17:33
回覆 哈哈媽咪 的帖子

除了衣服, 其他棄置.
衣服一定要用高過60度水洗。最好之前搵滾水浸下。起碼半小時。或高溫乾焗衣物被鋪全部床上用品。


禁止訪問

積分: 3195


9#
發表於 14-1-8 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17113


10#
發表於 14-1-8 12:07 |只看該作者
3B之Mother 發表於 14-1-8 09:43
回覆 哈哈媽咪 的帖子

哈哈媽咪你見意我自己洗或是拿出洗衣店洗好些?家中洗衣機有120度熱及乾衣功能. 如 ...
咁樣就響屋企洗同乾衣啦!夏天衫洗完拎回家要全部密封。夏天換季先好拎出黎。如果係唔著住既衣物都封好唔好開。
冬不天及所有枕頭被鋪一定要高溫洗焗。如果在家做唔到焗被、枕頭、床上用品攬枕被單、枕袋通通都要拎去洗衣鋪焗。
美國果隻粉!你係唔係講de粉?定係無敵士?
裝修後全屋清潔後落一次緊係最好啦!
傢私未入屋前最好全屋牆邊地腳落de粉要黎預防。就算入伙後de粉響牆腳地下係不會影響的。因為de粉係唔會過期。除非de粉吸晒濕氣硬晒就用吸塵機吸左佢再落番就可以。
新傢私入屋前最好用漂水開水抹下件傢私。由其係近地下既傢私位置!另外我資料有提到有隻天然驅蟲劑,可以清理乾淨新傢私後噴入內壟。等佢乾就可以。係防蟲既。


禁止訪問

積分: 3195


11#
發表於 14-1-8 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17113


12#
發表於 14-1-8 16:02 |只看該作者
3B之Mother 發表於 14-1-8 15:07
回覆 哈哈媽咪 的帖子

係無敵士, DEL 粉我唔用得, 因小兒有G6PD. Thanks!
無敵士都得。入伙前噴


複式洋房

積分: 200


13#
發表於 14-1-9 07:20 |只看該作者

引用:Quote:mkfhome+發表於+14-1-6+17:21+我家工

原帖由 哈哈媽咪 於 14-01-06 發表
比左資料你。不過唔建議用殺蝨水!因為超毒。唔明再問
可否給我這些資料,謝謝




大宅

積分: 4383


14#
發表於 14-6-10 19:37 |只看該作者

回覆:哈哈媽咪 的帖子

可否話我知!謝謝


複式洋房

積分: 128


15#
發表於 14-6-10 22:07 |只看該作者
有隻叫miteout 既野, 好有用


複式洋房

積分: 274


16#
發表於 14-6-11 01:01 |只看該作者
我朋友也受床蚤之苦....


大宅

積分: 1888


17#
發表於 14-6-11 11:15 |只看該作者

引用:有隻叫miteout 既野, 好有用

原帖由 kingbanban 於 14-06-10 發表
有隻叫miteout 既野, 好有用
邊到買?


伯爵府

積分: 17113


18#
發表於 14-6-11 18:52 |只看該作者
zoiechan 發表於 14-6-11 11:15
邊到買?
E隻野我記得有人貼過話響sogo買。唔知有冇記錯


大宅

積分: 1888


19#
發表於 14-6-12 13:40 |只看該作者

引用:Quote:zoiechan 發表於 14-6-11 11:15 邊到

原帖由 哈哈媽咪 於 14-06-11 發表
E隻野我記得有人貼過話響sogo買。唔知有冇記錯
唉,其實之前冬天好凍果排凍死左好多隻,我以為佢地死晒啦,點之最近又有出現返。。。。。。。。


大宅

積分: 1935


20#
發表於 14-6-12 14:57 |只看該作者

回覆:zoiechan 的帖子

卵是冻不死的,遇到合适环境又会出来,你一定要用de粉,无敌士,吸尘机,蒸气机,兼且要掉盡杂物,床及床上用品,衣服全拿去洗衣店洗,然后存放在全密封的膠箱,大战3个月才可成功。你也可以找有信用的滅虫公司。总之臭虫是恶梦。。。。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo