懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 800


1#
發表於 07-7-6 11:15 |只看該作者
飲3至4安奶飲成個鍾:-( 有乜計仔呀???


超級版主

積分: 84853

超級版主


2#
發表於 07-7-6 11:37 |只看該作者
唔餵咁密,例如:喊先餵,或由每隔3小時改為4小時


大宅

積分: 4414


3#
發表於 07-7-6 11:50 |只看該作者
我個女細個時都係咁
你同邊隻奶樽呀!?

都會同奶樽有關係嫁


原文章由 yan826bb 於 07-7-6 11:15 發表
飲3至4安奶飲成個鍾:-( 有乜計仔呀???


別墅

積分: 800


4#
發表於 07-7-6 12:19 |只看該作者
我用nuk囉..
原文章由 colourlu 於 07-7-6 11:50 發表
我個女細個時都係咁
你同邊隻奶樽呀!?

都會同奶樽有關係嫁


大宅

積分: 2702


5#
發表於 07-7-6 12:54 |只看該作者
你個b係唔係掛住sleeping呀, 如果係咁, 咁你可以係佢


複式洋房

積分: 408


6#
發表於 07-7-6 13:41 |只看該作者
你留意下係咪nuk奶咀孔太細,因為我仔仔出世時都有尼個問題,後來跟nurses研究後,先發現原來我買左個細號奶咀孔,我個仔好懶,要用大號佢先會飲得快,不過用時你要小心,因為如果佢唔係咁識就住架話,好易"續"親架。改用大號咀孔後,我仔仔由本來食成1個多鐘變為不用半個鐘就飲完120ml架奶啦!


男爵府

積分: 6636


7#
發表於 07-7-6 13:50 |只看該作者
可能係個奶咀細得濟..細佬之前都係,轉用chuchu既十字咀就好快 chuchu係因啜得大力就多d細力就小d

[ 本文章最後由 fungfungmami 於 07-7-6 14:02 編輯 ]


複式洋房

積分: 335


8#
發表於 07-7-7 10:42 |只看該作者
係咪個奶咀問題呀?我個仔之前用nuk都係飲成個鐘,
轉用dr.brown大約30分鐘,現在我轉咗用chuchu
之後10分鐘左右飲晒5安.


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 07-7-7 11:29 |只看該作者
極可能係奶咀問題,我個仔初生時都係用nuk,到了個半月後每次飲奶都發晒脾氣,原來佢啜極都啜唔到,於是幫佢換晒pigeon奶咀,嘩!超正連埋掃風20分鐘攪掂晒!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo