美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   6


男爵府

積分: 9992


1#
發表於 14-2-12 23:25 |只看該作者
之前係台灣買過好好用,香港之前係水貨店買,發覺好似唔多同台灣買,除左台灣,香港邊度買有保証d?!




複式洋房

積分: 272


2#
發表於 14-2-13 02:15 |只看該作者

回覆:wyn726 的帖子

我都係叫朋友喺台湾带返嚟,勁好用,用完又白、又嫩左!最近我試緊一隻Gel mask 叫做Annie\'s way 喺ok 便利店都有得訂,都ok。




大宅

積分: 2475


3#
發表於 14-2-13 11:20 |只看該作者
Lawsue 發表於 14-2-13 02:15
我都係叫朋友喺台湾带返嚟,勁好用,用完又白、又嫩左!最近我試緊一隻Gel mask 叫做Annie\'s way 喺ok 便 ...
台灣寶藝邊款?好似有2款不同


大宅

積分: 2077


4#
發表於 14-2-14 01:25 |只看該作者

回覆:有無人用過台灣寶藝??

好好用





男爵府

積分: 9992


5#
發表於 14-2-14 12:12 |只看該作者

回覆:anniek0918 的帖子

我隻隻都有用,我朋友啱啱介紹搵到有間叫巴黎草莓買,佢話佢地係直接代理,因為我之前係其他水貨買既係無盒,但佢地係有合有標籤
有無jm係過巴黎草莓佢地度買野




翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-2-14 12:21 |只看該作者
我在台灣買過一盒,藍色罐,一啲效無
I 大蚊豬   


子爵府

積分: 12963


7#
發表於 14-2-14 12:27 |只看該作者
wyn726 發表於 14-2-14 12:12
我隻隻都有用,我朋友啱啱介紹搵到有間叫巴黎草莓買,佢話佢地係直接代理,因為我之前係其他水貨買既係無盒 ...

第一次用寶藝就係係個度買~

同係台灣買既效果一樣

都係又白又正~~~


男爵府

積分: 9992


8#
發表於 14-2-14 18:41 |只看該作者

引用:Quote:wyn726+發表於+14-2-14+12:12+我隻隻

原帖由 d_yeong 於 14-02-14 發表
第一次用寶藝就係係個度買~

同係台灣買既效果一樣
即信得過?




水晶宮

積分: 64434

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 14-2-14 18:45 |只看該作者
買左寶藝黑凍膜,但重未用。


大宅

積分: 2077


10#
發表於 14-2-14 20:16 |只看該作者

引用:我在台灣買過一盒,藍色罐,一啲效無

原帖由 fionlei88 於 14-02-14 發表
我在台灣買過一盒,藍色罐,一啲效無
藍色好像是美白效果




大宅

積分: 2077


11#
發表於 14-2-14 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+d_yeong+於+14-02-14+發表第

原帖由 wyn726 於 14-02-14 發表
即信得過?
信得過




子爵府

積分: 12963


12#
發表於 14-2-17 10:59 |只看該作者
wyn726 發表於 14-2-14 18:41
即信得過?

YES信得過架~


大宅

積分: 3277


13#
發表於 14-2-17 12:00 |只看該作者
Babeenat 發表於 14-2-14 01:25
好好用
你用邊隻覺得好呀?


大宅

積分: 2077


14#
發表於 14-2-17 13:16 |只看該作者

引用:Quote:Babeenat+發表於+14-2-14+01:25+好好

原帖由 jojo728 於 14-02-17 發表
你用邊隻覺得好呀?
黑色好正
粉剌上哂黎,好好清




水晶宮

積分: 73352


15#
發表於 14-2-17 13:19 |只看該作者

引用:之前係台灣買過好好用,香港之前係水貨店買

原帖由 wyn726 於 14-02-12 發表
之前係台灣買過好好用,香港之前係水貨店買,發覺好似唔多同台灣買,除左台灣,香港邊度買有保証d?!:thinki ...
我係巴黎草莓買,非常好用




男爵府

積分: 7876


16#
發表於 14-2-17 13:23 |只看該作者

回覆:有無人用過台灣寶藝

用過黑色 is okay


伯爵府

積分: 17294

育兒性格勳章 畀面勳章


17#
發表於 14-2-17 14:23 |只看該作者
wcandtt 發表於 14-2-17 13:19
我係巴黎草莓買,非常好用

photo please


洋房

積分: 56


18#
發表於 14-2-17 15:07 |只看該作者
我用過黑色同藍色 反而覺得藍色好用啲
BTW 見有人提Annie's Way 我都有用 覺得兩個牌子比較寶藝會好啲 保濕啲同清潔力勁啲


水晶宮

積分: 73352


19#
發表於 14-2-17 16:28 |只看該作者

引用:Quote:wcandtt+發表於+14-2-17+13:19+我係

原帖由 phoebe_ming5 於 14-02-17 發表
photo please
保濕果隻,問店員。好好用,又平!好似係藍or 紫,剛用完!



點評

phoebe_ming5  thanks  發表於 14-2-17 16:54


男爵府

積分: 9992


20#
發表於 14-2-17 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyn726+於+14-02-14+發表即信

原帖由 Babeenat 於 14-02-14 發表
信得過
Tks for share
星期六去左佢地銅鑼灣間舖買,不過有d難搵
買左1set 都係4百幾咋,尋日full 完同之前係台灣買既一模一樣
個黑膜清污糟野一流
myphoto.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo