嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 607


1#
發表於 14-2-20 10:13 |只看該作者
請問如何安排座月期間探nicu 孖胎?謝謝。因妊娠毒血証才要緊急開刀,十分擔憂,細孖的生長速度還要3星期落後, 只有1.24 kg, 不知道如何是好


別墅

積分: 561


2#
發表於 14-2-20 11:02 |只看該作者

回覆:32 week 6 明天開刀請教

不用擔心。到呢刻都只能相信醫生吧。坐月期間,我每晚等老公返嚟,快快食完晚飯,就會去探孖仔。我見到有人中午都會去埋探仔仔。都好flexible既。


男爵府

積分: 7772


3#
發表於 14-2-20 12:08 |只看該作者
唔好擔心先啦!信自己、信BBs、信醫生。祝生產順利,你同小Bs身體健康。


伯爵府

積分: 18559


4#
發表於 14-2-20 13:03 |只看該作者

回覆:32 week 6 明天開刀請教

我個陣冇坐月日日去睇佢地,33wks岀世!你休息多啲其實可以叫老公影相俾你睇既!你係屋企pump奶比佢地啦!





大宅

積分: 2146


5#
發表於 14-2-20 14:09 |只看該作者
回覆 Daisy88 的帖子

如果你會餵人奶, 就要多o的休息, 努力泵奶, 開刀之後要小心傷口, 坐月對身體都重要, 如果老公攪得掂, 或者有人幫手, 就可以隔幾日先探一次啦.
加油!


別墅

積分: 607


6#
發表於 14-2-20 15:01 |只看該作者

回覆:Candytwins 的帖子

謝謝大家的建議。我在QM K9 產前病房,個心好亂,希孖B加油


別墅

積分: 983


7#
發表於 14-2-20 16:36 |只看該作者
本帖最後由 skyyuki923 於 14-2-20 16:38 編輯

放心, 冇事架, 個時我BB 29W1D 都係因為咁要開刀拎出黎, 大既1.03KG細既0.77KG, 佢地而家8個月大啦, 健健康康.. 放鬆D... 唔好緊張...


別墅

積分: 607


8#
發表於 14-2-20 16:55 |只看該作者

回覆:skyyuki923 的帖子

謝謝你們。我同孖胎會努力


大宅

積分: 1088


9#
發表於 14-2-20 17:19 |只看該作者
我都係k9 但31week3 努力中

其實可以拖幾耐


別墅

積分: 607


10#
發表於 14-2-20 17:27 |只看該作者

引用:我都係k9+但31week3+努力中其實可以拖幾耐

原帖由 keikei275 於 14-02-20 發表
我都係k9 但31week3 努力中

其實可以拖幾耐
醫生好像不想再拖。我自己當然想推遲一些,但我的蛋白尿較嚴重,肝腎工能正在下降。我們一起努力吧!我的腳也很腫脹,希望自己身體可以支持住


大宅

積分: 1260


11#
發表於 14-2-20 17:55 |只看該作者
我孖胎都係34W QMH開刀架, 大B 1.7kg, 細B 1.3kg, 我由30W捱到34W開刀 因為細孖血流唔好, QMH醫生唔會拖因而怕有風險, 佢地覺得攞出黎係暖箱到養重安全.
妳而家係K9最舒服架啦 D護士同姐姐個個都好好, 唔想嚇親妳 但產後房K6 D護士同姐姐衰到無人有.
坐月期間去探BBs, NICU & Special Care都係4pm to 8pm可以入去探, 我就會泵定奶分好晒比兩個BB既分量去探佢地.
岩岩開完刀傷口會好痛架, 記住去到攞張chair坐吓, 唔好企咁多呀!
NICU D護士大部份都好好人, 佢地會教妳儲人奶既衛生程序架, 加油加油!


複式洋房

積分: 394


12#
發表於 14-2-20 18:21 |只看該作者
完全明白您,同道中人!
擔心冇補於事,信醫生,安全為上!
自己要爭氣,THINK IT POSITIVE
休息好,努力泵奶,人奶係早產BB既神物
加油!!


別墅

積分: 607


13#
發表於 14-2-20 21:56 |只看該作者

回覆:masuibaby 的帖子

多謝鼓勵。孖胎係我堅強的動力。姑娘只叫我隨時迎接孖B的心理準備。今晚禁食


大宅

積分: 1540


14#
發表於 14-2-21 06:24 |只看該作者

回覆:32 week 6 明天開刀請教

加油呀祝一切順利,bbs 健康


別墅

積分: 505


15#
發表於 14-2-22 06:48 |只看該作者

回覆:32 week 6 明天開刀請教

Bbs同媽媽都加油呀!祝一切顺利,平安!




別墅

積分: 607


16#
發表於 14-2-22 20:22 |只看該作者

回覆:whatsup2011 的帖子

我仍未開刀,要留院觀察至星期一再决定。醫生好像想34週才開刀。


大宅

積分: 1088


17#
發表於 14-2-22 20:24 |只看該作者
回覆 Daisy88 的帖子

現在每天努力中這兩天有頭痛
加血壓高返


別墅

積分: 607


18#
發表於 14-2-22 21:05 |只看該作者

引用:回覆+Daisy88+的帖子現在每天努力中這兩天

原帖由 keikei275 於 14-02-22 發表
回覆 Daisy88 的帖子

現在每天努力中這兩天有頭痛
你要加油,有頭痛就告訴姑娘。


洋房

積分: 58


19#
發表於 14-3-27 08:20 |只看該作者

回覆:pwc1001 的帖子

你好啊,我都是細孖血流量唔係咁好,仲一大一細,現才25週。所以好需要你的分享。


別墅

積分: 520


20#
發表於 14-3-27 14:54 |只看該作者

回覆:32 week 6 明天開刀請教

為你打氣!加油!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo