烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   3


子爵府

積分: 12488


1#
發表於 14-2-24 16:32 |只看該作者
你們在哪裡買做甜品用抹茶粉? 除了元氣($35 / 100g)外, 還有甚麼選擇?
另外, 二記的綠茶粉是台灣來的嗎?


珍珠宮

積分: 42931

陪月勳章 畀面勳章


2#
發表於 14-2-24 17:13 |只看該作者

回覆:抹茶粉

Muji



點評

edith208  Thx, 味道如何?  發表於 14-2-24 20:59
work hard PLAY hard


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 14-2-24 17:42 |只看該作者

回覆:抹茶粉

ichi cake d 抺茶粉好唔掂



點評

edith208  thanks  發表於 14-2-25 12:48


侯爵府

積分: 20817


4#
發表於 14-2-24 17:45 |只看該作者
edith208 發表於 14-2-24 16:32
你們在哪裡買做甜品用抹茶粉? 除了元氣($35 / 100g)外, 還有甚麼選擇?
另外, 二記的綠茶粉是台灣來的嗎?
...
買過二記台灣抹茶粉,但唔肯定仲有冇賣其他產地的

點評

edith208  thanks  發表於 14-2-25 12:48


伯爵府

積分: 16837


5#
發表於 14-2-24 18:37 |只看該作者

回覆:抹茶粉

一田、city super,我飲過一隻喺city super買,細細罐好似90蚊,做蛋糕又好味,飲落好飲,有啲綠茶做左蛋糕會變成啡色



點評

edith208  Thx  發表於 14-2-24 20:59
芭芭拉


子爵府

積分: 12488


6#
發表於 14-2-24 20:58 |只看該作者

回覆:媽咪面 的帖子

變左啡色的焙茶,即烘過的綠茶葉,所以顏色和抹茶不同


大宅

積分: 4822


7#
發表於 14-2-25 11:13 |只看該作者
回覆 edith208 的帖子

tst supercity 內的富澤商店的抹茶粉品質好好, 做出來的蛋糕好綠又有抹茶香. 個人覺得好過supercity賣的小罐宇治綠茶.

如去開日本或唔介意郵費貴, 可以買日本一保堂出品的抹茶粉. (做蛋糕買最平果隻就可以)

點評

edith208  thanks  發表於 14-2-25 12:47


珍珠宮

積分: 42931

陪月勳章 畀面勳章


8#
發表於 14-2-25 11:57 |只看該作者

回覆:jenniferK 的帖子

Muji係有綠奶茶,我覺得做蛋糕夠香,不過我只飲未整過野食



點評

edith208  thanks  發表於 14-2-25 12:48
work hard PLAY hard


大宅

積分: 3916


9#
發表於 14-2-25 16:21 |只看該作者
我啱啱係groupon買咗, 3 月可取貨, 希望都ok好飲好食

點評

edith208  試左上黎講下  發表於 14-2-25 17:47


別墅

積分: 834


10#
發表於 14-2-25 17:05 |只看該作者
回覆 edith208 的帖子

油麻地wing 按有綠荼粉賣, 台灣出品, 做麪包,蛋糕效果很好, 有綠色無苦味

點評

edith208  thanks  發表於 14-2-25 17:47


大宅

積分: 2020


11#
發表於 14-2-25 18:01 |只看該作者

回覆:gokinjo 的帖子

有冇相呀?




大宅

積分: 4822


12#
發表於 14-2-26 14:10 |只看該作者
回覆 Jojo1211 的帖子

富澤商店買的抹茶已用光, 你可以去tst/ cwb店睇實物.
一保堂抹茶, 請search "一保堂" (有英文網頁), 其中一款最平既就係, 價錢/郵費已忘記了.


大宅

積分: 2020


13#
發表於 14-2-26 15:05 |只看該作者

回覆:gokinjo 的帖子






男爵府

積分: 9940


14#
發表於 14-2-26 15:39 |只看該作者

回覆:抹茶粉

$12店都有得買




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo