家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3007


1#
發表於 14-2-28 23:17 |只看該作者
本帖最後由 BELIBALA 於 14-2-28 23:31 編輯

請指教

點評

smallfoothk  x2請指教  發表於 14-3-1 10:24


大宅

積分: 1636


2#
發表於 14-3-1 08:17 |只看該作者

回覆:揸住雞碎咁多005, 息又少, 收埋唔夠蝕倉租, 點算?(大力可答嗎

我囉左現貨出黎,每幾個月收張票/股票都幾好



點評

momososo  請問手續如何?thanks!  發表於 14-3-1 08:51


侯爵府

積分: 23914


3#
發表於 14-3-1 08:43 |只看該作者

回覆:揸住雞碎咁多005, 息又少, 收埋唔夠蝕倉租, 點算?(大力可答嗎

你有幾多手先




複式洋房

積分: 332


4#
發表於 14-3-1 09:35 |只看該作者
你有幾多手先 X 2


男爵府

積分: 9268


5#
發表於 14-3-1 10:28 |只看該作者
滙豐買唔買得過?


大宅

積分: 2300


6#
發表於 14-3-1 11:36 |只看該作者

回覆:揸住雞碎咁多005, 息又少, 收埋唔夠蝕倉租, 點算

倉租咁貴?


男爵府

積分: 9435


7#
發表於 14-3-1 17:28 |只看該作者
轉去渣打, 唔收租


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


8#
發表於 14-3-1 19:24 |只看該作者
或者在中央结算提左出黎,但沽货就麻煩D
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 1636


9#
發表於 14-3-1 21:04 |只看該作者

回覆:naivemama 的帖子

去銀行同職員講話取現貨,佢就有份票填。好似$5 + $20 手續費,佢會幫你填晒野,以後有息就收到信問你要股定錢,到派息日就寄票/股去你屋企。因為我有排都唔諗住賣所以囉現貨,如果第時想賣,先入返銀行/股票行。不過我而家都唔經銀行買股,股票行唔收存倉費,收股息只收$10手續費




大宅

積分: 3007


10#
發表於 14-3-2 19:32 |只看該作者

引用:去銀行同職員講話取現貨,佢就有份票填。好

原帖由 naivemama 於 14-03-01 發表
去銀行同職員講話取現貨,佢就有份票填。好似$5 + $20 手續費,佢會幫你填晒野,以後有息就收到信問你要股 ...
我巳經話要股,但都要存倉


大宅

積分: 3007


11#
發表於 14-3-2 19:34 |只看該作者

引用:或者在中央结算提左出黎,但沽货就麻煩D+

原帖由 大力大力 於 14-03-01 發表
或者在中央结算提左出黎,但沽货就麻煩D
而家結算米好蝕,我百幾買


大宅

積分: 1636


12#
發表於 14-3-2 20:13 |只看該作者

回覆:揸住雞碎咁多005, 息又少, 收埋唔夠蝕倉租, 點算?(大力可答嗎

囉現貨出黎,係囉返張股票係屋企,咁銀行無左貨唔會再有存倉費。之後既派息,佢係寄去你屋企。




子爵府

積分: 11788

牛年勳章


13#
發表於 14-3-2 22:45 |只看該作者
你個倉, 除咗005, 仲有冇其他貨??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo