自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3249


1#
發表於 14-3-2 08:51 |只看該作者
已拗柴半個月仲係腫同痛,已經睇過幾個跌打師傅,又咩正骨又燒艾又針過都搞吾掂,好苦惱,係咪應該睇骨科/西醫?




水晶宮

積分: 52897


2#
發表於 14-3-2 09:01 |只看該作者

回覆:求跌打師傅-骨科介紹

你住邊區?我上次拗柴係大埔睇,睇咗兩次已消腫行得,第四次已可跑跑跳跳,唔駛一個星期就搞掂。


子爵府

積分: 11902

醒目開學勳章


3#
發表於 14-3-2 09:06 |只看該作者
樂富近你嗎, 係某版主介紹的,
不拖証, 要可pm 你!

點評

CatMo1006  我想知,可否pm 我,謝謝!  發表於 14-3-2 11:01


琥珀宮

積分: 182705

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


4#
發表於 14-3-2 09:08 |只看該作者
JoanC 發表於 14-3-2 09:01
你住邊區?我上次拗柴係大埔睇,睇咗兩次已消腫行得,第四次已可跑跑跳跳,唔駛一個星期就搞掂。

...
周x?


子爵府

積分: 11902

醒目開學勳章


5#
發表於 14-3-2 09:09 |只看該作者
仲有有冇照過 X-光,
腫同痛有可能骨裂左!


大宅

積分: 3249


6#
發表於 14-3-2 09:16 |只看該作者

引用:樂富近你嗎,+係某版主介紹的,不拖証,+要可p

原帖由 fanny4 於 14-03-02 發表
樂富近你嗎, 係某版主介紹的,
不拖証, 要可pm 你!
Pm pls! Thx!




大宅

積分: 3249


7#
發表於 14-3-2 09:16 |只看該作者

引用:仲有有冇照過+X-光,腫同痛有可能骨裂左!

原帖由 fanny4 於 14-03-02 發表
仲有有冇照過 X-光,
腫同痛有可能骨裂左!
照x ray係咪要去化驗所定點架?thx!




大宅

積分: 3249


8#
發表於 14-3-2 09:17 |只看該作者

引用:你住邊區?我上次拗柴係大埔睇,睇咗兩次已

原帖由 JoanC 於 14-03-02 發表
你住邊區?我上次拗柴係大埔睇,睇咗兩次已消腫行得,第四次已可跑跑跳跳,唔駛一個星期就搞掂。

...
Pm pls, 幾遠我都試過喇,所以無所謂,thx so much!




大宅

積分: 3518


9#
發表於 14-3-2 09:28 |只看該作者

回覆:求跌打師傅/骨科介紹

應該去照左骨先,有時係骨裂左,如果仲推同按咪仲惡化囉。
可以去急症室/去骨醫到照,無相熟既骨醫就去佐敦嘉賓大廈/旺中睇水牌啦




子爵府

積分: 11902

醒目開學勳章


10#
發表於 14-3-2 10:58 |只看該作者
回覆 vickymama115 的帖子

係,你甘耐仲痛都係照下好d,
去急証室要排耐d應立刻有得照又平d,
私家貴些, 今日Sunday 好多都休息!


男爵府

積分: 5036


11#
發表於 14-3-2 11:01 |只看該作者

回覆:求跌打師傅/骨科介紹

我都係,睇左一星期仲痛緊




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo