嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3510


1#
發表於 14-3-19 22:58 |只看該作者
請問有無人識點開??
1395241121676.jpg


子爵府

積分: 12694


2#
發表於 14-3-20 00:14 |只看該作者

引用:請問有無人識點開??+

原帖由 20130402 於 14-03-19 發表
請問有無人識點開??
試下先整好4邊先整底部


別墅

積分: 597


3#
發表於 14-3-20 00:18 |只看該作者

引用:請問有無人識點開??+

原帖由 20130402 於 14-03-19 發表
請問有無人識點開??
左右兩邊一齊向上拉起, 會有“拍”一聲


大宅

積分: 3510


4#
發表於 14-3-20 02:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+20130402+於+14-03-19+發表請

原帖由 cherry@bb 於 14-03-20 發表
左右兩邊一齊向上拉起, 會有“拍”一聲
試過都唔得,唔通壞左??
請問係咪兩邊長的邊一起向上抽,直至拍一聲?



別墅

積分: 597


5#
發表於 14-3-20 06:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherry@bb+於+14-03-20+發表

原帖由 20130402 於 14-03-20 發表
試過都唔得,唔通壞左??
請問係咪兩邊長的邊一起向上抽,直至拍一聲?
應該無壞, 第一次係難d, 咩都試下 拍鬆短個兩條, 先試整直長個條先試下 或者 好似樓上講試下鬆左個底先 整直左係會有"拍"一聲


水晶宮

積分: 53016


6#
發表於 14-3-20 13:54 |只看該作者

回覆:求指教 - 網床

中間唔可以放平,要拍直左4條邊先可以將底放平




大宅

積分: 3510


7#
發表於 14-3-20 14:33 |只看該作者

引用:中間唔可以放平,要拍直左4條邊先可以將底

原帖由 zoekayan 於 14-03-20 發表
中間唔可以放平,要拍直左4條邊先可以將底放平
即係個底個度唔好整平住?我再試試先,謝謝


水晶宮

積分: 53016


8#
發表於 14-3-20 14:43 |只看該作者

回覆:20130402 的帖子

係呀,最好拍直長個兩邊先,要拉高過直一線,個扣先會扣實




大宅

積分: 3510


9#
發表於 14-3-20 18:23 |只看該作者

引用:係呀,最好拍直長個兩邊先,要拉高過直一線

原帖由 zoekayan 於 14-03-20 發表
係呀,最好拍直長個兩邊先,要拉高過直一線,個扣先會扣實
得左啦!唔該曬!


大宅

積分: 3510


10#
發表於 14-3-20 18:23 |只看該作者

回覆:求指教 - 網床

成功了!唔該曬咁多位!


別墅

積分: 597


11#
發表於 14-3-20 20:11 |只看該作者

引用:成功了!唔該曬咁多位!

原帖由 20130402 於 14-03-20 發表
成功了!唔該曬咁多位!



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo