嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 704

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 14-3-24 14:18 |只看該作者
我想問仲有邊度有賣呢pack Chu Chu奶瓶優惠裝? 我之前係屯門吉島買,但以家唔係做B B展佢就無賣,所以想問大家知唔知邊度有?
1395641663937.jpg


大宅

積分: 1483


2#
發表於 14-3-24 14:58 |只看該作者
Uny做緊特價280-298. For 4


大宅

積分: 2935


3#
發表於 14-3-24 18:25 |只看該作者
waitsang 發表於 14-3-24 14:58
Uny做緊特價280-298. For 4
多謝報料 係邊間uny見到??請問知唔知樂富果間uny有冇??


別墅

積分: 918


4#
發表於 14-3-24 19:33 |只看該作者

回覆:VIANNMO 的帖子

我見過樂富有





別墅

積分: 918


5#
發表於 14-3-24 19:38 |只看該作者

回覆:Chu Chu Pack裝奶瓶

我諗緊買濶樽package 還是窄樽好,你覺得邊隻好用?




男爵府

積分: 6435


6#
發表於 14-3-24 20:26 |只看該作者

引用:我諗緊買濶樽package+還是窄樽好,你覺得邊

原帖由 bbkit213 於 14-03-24 發表
我諗緊買濶樽package 還是窄樽好,你覺得邊隻好用?
自己用乜都ok,如果有老人家或眼力唔係太好旣人幫手沖奶,闊樽會好d


大宅

積分: 2300


7#
發表於 14-3-24 20:54 |只看該作者

引用:我諗緊買濶樽package+還是窄樽好,你覺得邊

原帖由 bbkit213 於 14-03-24 發表
我諗緊買濶樽package 還是窄樽好,你覺得邊隻好用?
請問邊到有濶樽package賣呢?thx!


大宅

積分: 3230


8#
發表於 14-3-24 21:54 |只看該作者

回覆:Chu Chu Pack裝奶瓶

之前 一田 和 永安 有
而家都冇曬 我都單隻買 心痛ing ......




男爵府

積分: 5390


9#
發表於 14-3-24 22:07 |只看該作者

回覆:Chu Chu Pack裝奶瓶

星期六行過mega box有




別墅

積分: 771


10#
發表於 14-3-24 22:15 |只看該作者

回覆:Longtimenosee 的帖子

今日行太古AEON仲有


別墅

積分: 704

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-3-24 22:22 |只看該作者

回覆:ypmama 的帖子

太古吉島有咁好?明日搵朋友睇下先!多謝報料


大宅

積分: 2935


12#
發表於 14-3-25 01:26 |只看該作者
多謝報料waitsang & bbkit213報料~~ 岩岩係樂富uny買左298 1 pack4樽

我都見有其他闊身樽套裝賣~~~快d睇下la~~


大宅

積分: 2935


13#
發表於 14-3-25 01:34 |只看該作者
岩岩打爛左果chu chu樽 急住用 其實維番同護協差唔多價,但因為護協係佐敦 同收7點 去唔切買


大宅

積分: 2300


14#
發表於 14-3-25 11:27 |只看該作者
回覆 VIANNMO 的帖子

Thx!


大宅

積分: 1871


15#
發表於 14-3-25 12:06 |只看該作者

引用:我想問仲有邊度有賣呢pack+Chu+Chu奶瓶優惠

原帖由 elmo_ling 於 14-03-24 發表
我想問仲有邊度有賣呢pack Chu Chu奶瓶優惠裝? 我之前係屯門吉島買,但以家唔係做B B展佢就無賣,所以想問 ...
九龍灣mega box 吉吉島上星期日見到及有BB展, aeon visa card有額外discount.


男爵府

積分: 7040

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


16#
發表於 14-3-25 17:16 |只看該作者
永安有喎


別墅

積分: 704

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 14-3-25 17:41 |只看該作者

回覆:jolin123 的帖子

Lunch朋友去左永安睇,8安4個個set無貨了。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo