嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5876


1#
發表於 07-9-6 16:05 |只看該作者
我bb 而家個幾月大,,e2日係到咳.我聽到有痰聲.好似呼吸五到..可以點,,bb好辛苦咁..使五使睇e生ar??

[ 本文章最後由 kazizi 於 07-9-6 16:09 編輯 ]


別墅

積分: 569


2#
發表於 07-9-8 22:44 |只看該作者
如果只係有痰就好正常,我2個bb都係咁,飲奶粉尤其多痰,若常有咳聲,便應看醫生了
原文章由 kazizi 於 07-9-6 16:05 發表
我bb 而家個幾月大,,e2日係到咳.我聽到有痰聲.好似呼吸五到..可以點,,bb好辛苦咁..使五使睇e生ar??


別墅

積分: 614


3#
發表於 07-9-9 16:44 |只看該作者

我bb8個月大都係有咳同痰,我都帶左她去睇醫生

唔知你個b有幾大,
我bb8個月大都係有咳同痰,瞓覺時個鼻塞都好似有鼻寒聲咁,我都帶左她去睇醫生,醫生幾好開左d咳水收鼻水同化痰俾我,仲有滴鼻,她瞓覺時真的無咁辛苦,起碼個鼻無塞住!
所以睇左醫生好d


複式洋房

積分: 322


4#
發表於 07-9-9 17:51 |只看該作者
我個b 唔夠一個月時都咳同聲沙, 我帶佢睇醫生, 醫生only gave her 滴nose.... 佢話bb會自己好番, 尤其佢係飲人奶.... 承佢貴言, 我個b 兩三日後就自己好番.... 佢話最緊要休息....
我覺得個醫生好有醫德喎... 佢話小朋友(尤其小b)唔好下下食藥.... 因為佢地唔知邊個器官(分解藥的) 未成熟, 食藥反而會加重咗壓力之類啦.....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo