跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


1#
發表於 07-9-14 02:24 |只看該作者
我依家已經開始有D記唔晒大仔出世果時o既情況,因為歷時太長.
曉敏就記得,曉敏所需o既時間只係哥哥o既1/16.
仲要係我預期中最想佢出世o既時間

果日零晨開始覺肚痛,因為唔係好痛,而且之前都曾經有幾晚試過,所以都以為係假宮縮,其實果晚成晚都瞓唔著,直到天光6點幾,開有d痛到企唔直,所以立即call左我老豆上黎睇住大仔,(我爸媽住我樓下)7點幾我沖完涼,我老公就陪我搭的士入院.

入到去登記,已經痛到個人有d開始行唔到,縮埋一舊,登記完,醫院嬸嬸推左我上婦產科比姑娘檢查,檢查時我老公因為要趕返屋企攪大仔返學,所以就走左.點知姑娘話我點解咁遲先入院,原來果時我已經開到3度 ,跟住就即刻叫我換衫,準備入產房.

產房係一個好凍o既地方,再加上身邊冇人陪住,真係都幾淒涼,而且臨出門口時飲左支冰凍o既鮮奶,更加凍上加凍...
好彩東區d嬸嬸同姑娘都好好,我同佢地講凍,佢地又幫我開暖管,又比被我蓋,仲比左碗熱粥我:) ,係產房食左半碗粥,已經痛到食唔落,因為痛得越來越密,而且每次痛o既時間都越來越長.
問姑娘拎電話打比老公,姑娘都好好,比我打.點知,我老公竟然送完哥哥返學之後去左嘆早餐 ,我 ...有無攪錯你老婆就生得你仲咁嘆 .....肚痛程度已經係每隔分半鐘痛30秒,仲要全程係冇打止痛針同聞氣...醫院唔夠氣聞
到9:00左右,我已經痛到不停按鐘叫姑娘(呢段等侯期間,成間房得我一個)姑娘入到黎再check時叫我用力痾,點之就"pop"一聲穿水...
呀...我老公仲未到呀...點算呀???姑娘一路幫我擺位準備生,一路問我,咁你依家生得喇,你生唔生???我都冇得揀唔生住 玩咩.
就o係我準備第一次出力時,我老公趕到,用左3下力..曉敏出世喇 ,由入院到出世,大約用左2個鐘,老公同曉敏影完相之後,陪多我一陣,就要返去接放學lu~~~
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


複式洋房

積分: 465


2#
發表於 07-9-14 10:06 |只看該作者
當然還記得啦!是我生命裡第二個重要時刻呀!當時還有記錄下來,我就共痛了11小時,小朗便出世了!他一出世便打開眼看東西,但唔哭要叫醫生來呀!嚇得我和老公.....不停叫bb哭啦! 唉!我和我老公都有感動得落淚,生完後他還叫我錄下說話,但我心情又開心又復習都唔知講咩呀!我相信一世難忘呀!






原文章由 patpat234 於 07-9-14 02:24 發表
我依家已經開始有D記唔晒大仔出世果時o既情況,因為歷時太長.
曉敏就記得,曉敏所需o既時間只係哥哥o既1/16.
仲要係我預期中最想佢出世o既時間

果日零晨開始覺肚痛,因為唔係好痛,而且之前都曾經有幾晚試過,所以都 ...

~恩朗&細B生活點滴~*耶穌愛你*[/url]


伯爵府

積分: 15661


3#
發表於 07-9-14 12:08 |只看該作者
記得~~~~~~~~~
一個痛字~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 1088


4#
發表於 07-9-14 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6170


5#
發表於 07-9-14 12:27 |只看該作者
我就係 原先定左8號開刀
點知 5號十點幾見少少啡, 諗住睇定d 到半夜2點去toliet見紅
無法 半夜就入左院
等到第二朝九點幾見醫生開刀..所以變左6號朝早出左世
最攪笑係
我emergency ot 我老公無得入手術室 佢向出面等
bb出左世 我向手術室外另一間房等麻藥消時 姑娘問我打唔打俾我老公 我話好 我同我老公講我要等麻藥消左先出得去大概2個鐘
咁佢咪諗住落樓下食lunch
佢話臨走時見到有個bb推左出來 去bb床
佢行埋去 見個樣唔似佢..?-(佢就走左去食飯
跟住食完上來 我入左病床
佢去睇bb 先知頭先睇果個係佢個囝....


大宅

積分: 1579


6#
發表於 07-9-14 13:27 |只看該作者
由6號零時開始陣痛,到早上6:00左右打的去廣華,成日只係醫院食咗個早餐,跟住就痛到成日都無食過野:-( ,我老公買咗我最鍾意食的雞旦仔都無胃口食(太痛),跟住到晚上8:00探訪時間完咗後我老公走咗之後姑娘再幫我check,就話可以入產房,之後立即call我老公返嚟醫院,佢就用極速時間由太子始創中心跑嚟廣華話陪產,d姑娘仲話咁快嚟到,之後就係產房"等",隔離個太太仲係度係咁叫 ,嚇到我腳都震...到晚上11:31分萱萱終於出世了 ,爸爸就幫萱萱剪臍帶,到房休息時已經係7號01:30...

[ 本文章最後由 choimingcourt 於 07-9-15 12:17 編輯 ]


大宅

積分: 2446


7#
發表於 07-9-14 13:43 |只看該作者
我臨入院係LIFT 口見到老公, 同佢講句我入院啦, 跟住佢有佢忙, 我有我入院.

11點幾生得, 來不及通知家人, 靜雞雞生左, 點幾先通知老公.
巧晴好乖, 無要媽媽受太長的苦痛

生既過程係好眼訓, 好彩有氣聞. 減少左痛楚. 我覺得就算老公係度, 我都理唔到佢.

回想起, 對C6太好了, 人地生意人的老公, 幾忙都陪到老婆入院. 我就為免佢白等, 頻撲, 辛苦......

如再有下次, 唔會O甘"筍" 佢羅
]My Melody[/url]


大宅

積分: 2254


8#
發表於 07-9-14 13:48 |只看該作者
我預產期係22號, 不過擇左7號晚開刀, 一早諗住7號lunch食好d先入院, 點知5號朝早就穿左水 :-( 我之前個晚只係食左公仔面, 初時5點幾瞓瞓下無端端有少少水出黎, 我以為穿水係好多水一次過湧出黎, 因為睇得戲多, 咁我咪去廁所坐下睇下仲有冇水再出, 點知慢慢少少咁流出黎, 我咪叫老公起身, 最搞笑佢第一時間彈起身問我點算呀? 我咪唯有叫佢去廁所食支煙定一定神先, 我就去執野打電話俾醫院同醫生, 跟住我地極速揸車由天水圍去法國醫院, 係車途中開始痛, 7點幾去到醫院時先知手術室要等到10點有位, 我就冇lala開刀都要痛幾個鐘先可以生得, 仲要成晚都冇食過野, 醒左又唔食得, 生完都未食得 :-( , 好彩我揀半身麻醉, 可以同老公一齊睇住柔柔出世, 諗返起我瞓係手術床俾人搞左好耐, 個一刻好期待想知道柔柔究竟係點既樣呢, 柔柔一出世巳經打開眼睛望我地, 姑娘抹乾淨佢之後就放係我隔離俾我錫左一啖, 然後仲即刻幫我地影左第一張全家福, 真係咩都抵返晒!


別墅

積分: 732


9#
發表於 07-9-14 14:07 |只看該作者
我記得果日去檢查,跟住同e生講話近排好多分泌物,一日換成2-3條衛生巾. 佢同我check,就話係穿水,叫我立即入院.
第二日開始吊水崔生.因為開唔夠度數同埋穿水時間太久,所以開刀.
我隻佬係出面等,手術時衹feel到 d e生不停係度括個肚.10分鐘後聽見o仔低沉喊聲音,一d都唔bb...之後我同o仔第一次見面係姑娘同佢沖完身後.. 一張唔知似邊個面孔.唯一熟識係一個似促老公o既鼻...跟住推出去俾爸爸睇.
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b2.lilypie.com/D8xwp8.png" alt="Lilypie 2nd Birthday Ticker" border="0"  /></a>


大宅

積分: 2910


10#
發表於 07-9-14 14:43 |只看該作者
我都仲好深刻呀!

生之前原本打算用無痛分娩,但自已個心又好驚,成日擔心自已唔夠力…

預產期係15/9,但到12號去檢查,醫生話宮頸仲好緊,9成要催生,第一胎仲要7-8個鐘,我同醫生講唔催喇!我怕痛!c6都好贊成,所以拿拿林打比風水師父要擇吉日吉時,終於擇左16號。

15號晚我11點幾入院,(第2朝一早開刀)果晚成晚訓唔到,聽到左面隔離果個好似剛剛生完都訓唔到咁,(原來係waikiki)右面果個4點幾就去餵人奶 (原來係amendatong),我心諗:死啦!好似好辛苦咁既…個心好緊張,同喜喜講:你等一等啦!就快見到媽媽喇!佢又好似feel到咁,郁得比平常多…到左6點幾,c6來到,大家都好緊張,佢個眼圈好大,成晚無訓!7點鐘姑娘來喇!叫我換衫……插尿o候入手術室,我見到c6對眼濕濕,好似驚我有事咁…入到去手術室覺得個氣氛冷冰冰,但d姑娘同麻醉師好好,佢地不斷同我傾計,所以打針各樣我都覺得唔係好痛,張床又有暖管,所以我一d都唔凍,8點鐘,醫生仲未來,打番來話要15分鐘後先到,我心諗:死喇!過左吉時點算…同時又覺得自已好似待宰既豬晌針板上一樣你,我仲同c6講:我覺得自已而家好似一隻豬呀…過左無耐,醫生終於來喇!

麻醉師開始落藥,慢慢我覺得對腳開始好似好多蟻爬下爬下咁,好麻好麻…我用隻手摸下自已個大脾,覺得好似摸緊一d類似水泡咁既野,郁都咁郁得,好似唔係自已既咁,之後我好清楚醫生晌我個肚搽左一d凍冰冰既野,c6不斷問我有無唔舒服,我見佢晌樹裝裝下,係咁望住醫生做緊乜,無幾耐,我覺得心口好悶好悶,好想嘔,麻醉師突然晌我心口係咁向前推,好辛苦好辛苦!!我聽到醫生叫佢幫手push個身出來…推下推下,就聽到:o華!一聲,喜姐出來了!第一個感覺,我好想喊!我叫佢:喜喜!喜喜!佢真係停一停望住我!但我睇真d,我心諗c 啦!做乜個咀好似香腸咁既?做乜咁ET look 既…

全個手術過程,c6都見証晒,佢好又感動又擔心,佢全部有拍底,我成日同佢講:你要永遠記住9月16日,呢一日,你個寶貝女出世,而你亦親身體驗到老婆既血的見証!所以除左喜喜之外,老婆既禮物都要準備!

我今日又會提佢,血的見証!禮物ready未?


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 07-9-14 15:15 |只看該作者
我21號預產,放左假係屋企已經差不多兩星期,超悶,19號老公見我開始有d抑鬱,因為又悶又成日比人問生左未,所以食完飯同我去左散步,行下行下,點解咁唔舒服,扯下扯下咁,因為已經成日有假宮縮,以為都係個又重又要行所以係咁所以冇理,返到去沖涼時仍然都係咁,跟住十二點幾上床瞓,那晚如常瞓得差,到左4點左右去廁所,一起身就發覺見紅,諗左一陣都係叫醒老公,兩個人諗左一陣,如果而家去e院,公公婆婆會好緊張,而且我好想食個早餐同飲杯奶茶先,所以諗住觀察下先,點知由5點開始,有規律的宮縮出現得越來越密,突然變左15分鐘左右就有1次,所以我只可食之前果日食剩的半個椰賓來充饑,然後差不多6點就打的地e院。

攪掂d檢查上到產前房已經差不多7點,重要掛左個牌話是日人多冇陪產,好驚,宮縮突然又變左5分鐘1次,即刻叫老公唔好去返工,係度stand by,唉,依個3-5分鐘的陣痛維持左好耐,直到下午3點幾,我先穿水,小小咁流出來,e生話1度都未有,你都知比佢地咁檢查,痛死人架ma,好灰......到5點探病,我老公入黎陪左我一陣,我突然覺得痛左好多,經e生再睇,開左1度幾,可以去產房lu。

5點半多d去到產房,book左無痛妢娩,不過又話痳醉師好忙未黎到,不過好在有氣聞下分散下d注意力,到左7點半,姑娘話我得3度,有排都未生得,痳醉師依然好忙未黎到,幫我打左止痛針,又話我最快都要第二日先生到,下,我心諗,唔係呀化,重要痛咁耐,點知將近8點半,我老公見我面容摟曲得好勁,按鐘叫姑娘入黎睇下我,姑娘驚叫,下,你已經開到9度lu,唔使做無痛la,唔好痾住呀,等一等,即刻有2-3個姑娘入左黎set野,5分鐘都唔使,成村已經係我間產房到,只係用左3下力,阿仔就出左黎,成個過程15分鐘都冇,我好緊張,好想快d聽到阿仔喊,因為我打左止痛針只有1個鐘,阿仔就出世,我好驚,好在阿仔即時救醒左,喊得好大聲,又打開眼仔望下望下,我先放下心頭大石!
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


別墅

積分: 878


12#
發表於 07-9-14 17:13 |只看該作者
凌晨2點幾產房姑娘入黎同我:"你有冇開電話ar?你先生係出面啊!話打唔到比你,你電話無開",跟住我打番老公問佢咩事,佢話:"你幾點鐘生得啊?",我話:"你傻架!我點知幾點鐘啊?!!!"
到1、2小時後我用力生緊BB時 , 佢又打電話黎催生仔啦~~!!


洋房

積分: 153


13#
發表於 07-9-14 18:09 |只看該作者
原文章由 bol 於 07-9-14 14:07 發表
我記得果日去檢查,跟住同e生講話近排好多分泌物,一日換成2-3條衛生巾. 佢同我check,就話係穿水,叫我立即入院.
第二日開始吊水崔生.因為開唔夠度數同埋穿水時間太久,所以開刀.
我隻佬係出面等,手術時衹feel到 d e生 ...


姑娘推bb出產房後, 因為佢要撘電梯到另外一層觀察, 我仲問護士可否影相, 她話不可以. 不過我都偷影左一張, 佢當時好黑, 另外相機的副作燈照到佢, 佢即時放聲大哭, 之後護士推左佢入去觀察病房. 我又回到產房門口等呀BOL.


別墅

積分: 595


14#
發表於 07-9-14 22:07 |只看該作者
我預產期政府話14/9,而私家就話16/9,我老公怕我痛,又知小豬大頭同估8lb幾,而且想選時辰,到32週決定開刀.
因為我份工有incentive pay on leave. 如果我遲一日放假就多成千蚊日,所以在多個好日子中我選了13/9開刀同返工返到12/9,哈哈回想起來都有d驚,那時個個同事都怕我返返下工生仔,我有機會都唔禁勇,但好在小豬乖,聽媽媽話,無早產,等我多d奶粉錢,我見你地好多都早左,我現在才會驚......好彩....

12/9晚,我就同老公影相留念,準備入院,好似去travel,好緊張,而且因book得早,到6:00am到院,成晚訓唔到,之後入到手術房,我choose半身,但d藥無效,要打2次先有d驚,又因咳, 所以過程好辛苦,到啊仔出世,一身鬆,好開心,又在手術室影全家,但我最唔抵就比老公kiss啊仔先.......................

[ 本文章最後由 elvisBB 於 07-9-14 22:08 編輯 ]


大宅

積分: 2385

畀面勳章


15#
發表於 07-9-14 23:11 |只看該作者
我都要recall返d殘留既memory先?-(

之前有諗過亞b會唔會同舅父同一日出世...

2006年9月19日 我細佬生日 之前已經約左佢話同佢食晚飯慶祝架啦

19日晏晝 我如常上bk 下午開始宮縮多左同埋有dd肚痛 跟住我重上bk問人我生得未:-| 唔敢太早打俾老公住 費事佢又即刻撲返黎

到我老公差唔多收工既時候我先敢打俾佢 同佢講我既情況 重問佢好唔好照舊同我細佬食飯 因為我地都諗住等我老公收工之後去醫院check check

最後因為肚同宮縮都頂得順 於是決定同細佬去食完晚飯先入醫院check

食完飯返屋企 我同老公都沖埋涼 就去醫院啦 重猶豫羅唔羅埋個走佬袋 因為費事check完都係要返屋企 唔係好想拎住 因為有一個紅白藍咁大既 同埋一個旅行袋 不過最後都係帶 因為自己揸車 可以擺響車尾箱

入到醫院大約夜晚11點幾 我自己行入去姑娘度登記 姑娘重問我要唔要wheelchair 唔駛啦 我當時重健步如飛

跟住上到去產科 姑娘都收左我 (其實我諗住都係check下架咋 無諗過佢地會留我架) 跟住醫生半夜(當時好似12點1點幾)黎同我check 我地都諗住返屋企訓完先架 點之醫生話你地返左去好快都會返入黎 咁我地就唔返屋企羅

其實醫生CHECK果陣我突然好驚 問醫生可唔可以開刀 可能太突然 醫生都好似唔係好贊成

難為我老公6呎1要訓響一張好細既sofa等我生

好啦 到半夜2點幾 我突然穿水 我老公即刻CALL姑娘
嘩 好震撼架 成床都係好大灘水 我老公重講笑話 好彩響醫院咋 如果響屋企 無4點都出唔到門口呀 (因為我老公話我一定會要佢清理左現場先可以出門口 )

跟住我老公訓左

C啦 黎料啦 我開始痛啦 (果時成3點幾4點) 我又唔想騷擾我老公 於是我唯有扯頭髮 係呀 扯頭髮黎止痛

跟住愈來愈痛 我要聞笑氣 我直頭戴住個面罩唔願放 好似吸毒咁 因為愈來愈痛啦 跟住打止痛針 都唔得

到6點幾7點 我要求無痛 不過姑娘響呢個時候話我應該好快生得 應該係1-2個鐘頭內既事 不過我心諗點之係咪一定2個鐘頭內生架 唔係咪痛C我 (不過姑娘可能真係見我會好快生得 所以想我慳返8000蚊)

果支無痛要8000蚊 我之前從來無諗過要打 不過唔得啦 真係好痛 響果刻痛到80000蚊我都會俾架 最後都打左 不過打完都已經7點幾8點LU :tongue:

快生果刻 姑娘將我對腳放左響個U型架上面 我直情痛到縮返對腳 嚇到姑娘話 唔好縮呀 會趺落地架

9點幾我生左LU 生完果刻我叫我老公千祈唔好睇呀 醫生當時問 點解爸爸唔睇得呀 姑娘幫我答左 話爸爸怕呀 話時話 可能打左無痛 我生左果一下都好似無咩感覺 只係一生完佢地將BB擺響我肚上面我先知自己生左

不過我生左果刻又無喊喎 我一路都估自己會喊架:lol:

醫生同我聯完針 去睇BB 返黎話BB好健康 YOUNG手YOUNG腳

卒之我BB同我細佬差一日出世

生完 BB被清潔好之後 姑娘就抱BB過黎食人奶 BB第一下喊 跟住第2下就開始食啦 爸爸響呢個時候叫一聲 BB BB就即刻擰過頭去望爸爸 爸爸真係好開心:mrgreen:

[ 本文章最後由 祈兒 於 07-9-15 00:04 編輯 ]


大宅

積分: 2240


16#
發表於 07-9-14 23:17 |只看該作者
我就都算唔太辛苦既 ...

放前2 week,咁係屋企執屋執左幾日, 見冇野做出邊又晒唔想出街就踩左 45min 健身單車 ... 結果第2朝就見紅啦 ... 咁等老公返來,再影多輯相 (一路影一路肚痛 !), 下午先去醫院. Taxi 交更唯有搭 van 仔啦 !
去到醫院, 行得走得, 碰到 jojob 仲同佢傾偈. 第2朝入產房, 之後阿b 出世.
我老公陪我入產房,成場哈哈笑, 一D感動 feel 都唔覺.
阿b 出世, 聲大如雷 (e+ 都係 !!!), 醫生話佢 "都好活潑喎" ...
我抱住佢,大力"索"一啖, 都幾香.


別墅

積分: 824


17#
發表於 07-9-14 23:21 |只看該作者
我o既預產期係9月14日, 當日做完檢查後, 返到屋企就見經, 舊年o既依家(晚上11點23分) 係法國醫院3樓產房外面o既sofa等緊房, 半夜12點有房, 跟住入o左病房休息, 每隔1個鐘就有姑娘睇下bbo既心跳同check下你開o左幾多度, 點知, 仲未開, 老公就係下面大堂度訓, 到第二朝10點醫生o黎到, 幫我穿水, 然後即刻入產房做摧生, 下午3點12分阿囝就出世。


大宅

積分: 1391


18#
發表於 07-9-14 23:57 |只看該作者
哈哈, 我諗冇人好似我咁勇.

我預產期係18/9, 返工返到16/9上午(因為果日係星期六), 夜晚10:30左右在jusco行街時有d d扯住, 跟住返屋企等左半個鐘, 見紅即刻去醫院, 17/9晴b早上6點幾就出世. 我如願以償可以放前0後10嘅產假.

我記得13/9左右去政府醫院覆疹, 問姑娘拎到疹紙, 姑娘同醫生即刻問: "你仲返緊工呀?"

果時我d friend個個催我放假, 個個都話唔想有日朝早打開報紙頭版見到話有個孕婦在銅鑼灣某某中心返返下工生左bb. hehe!

當晚去到醫院我已經行唔到, 上到產前病房, 姑娘一check, 好多水即時湧出黎, 原來已經開到3度, 姑娘即時call產房收症, 當時大約12點幾, 不過產房要2:15am先俾我入去.

入到去個助產士勁惡, 猛咁閙我喝我, 果時我已經好痛, 猛咁叫我聞氣, 聞到我頭暈兼冇力, 生唔到, 又俾助產士閙:tongue: , 跟住到我閙返d助產士, 佢地話我之前用晒d力, 所以而家我推唔到個bb落去兼生唔到, 果時個惡助產士話要叫醫生黎吸bb, 我一聽就已經唔happy, 仲要個助產士話: "就算吸都要你推個bb落去先吸到", 嘩, 我心諗, 又話我冇晒力推唔到落去, 咁仲吸咩呀? 跟住我就話: "我唔吸bb呀!" 個助產士好惡話: "唔吸點生呀?" 跟住我話: "咁我係唔吸你地點做丫?" 個惡助產士發悔氣話: "咁咪開刀law" 咁我即刻話: "咁我開刀啦":tongue:

講完呢句, 成班助產士走晒埋黎, 好好聲氣話叫我唔好開刀, 我睬佢地都傻, 跟住佢地勸我老公, 我老公話: "我唔識, 我老婆話咩就咩啦" 於是d助產士&醫生就好唔願意地call麻醉師兼推我上手術室開刀啦.

我老公話佢好肯定我係被人介左一刀之後, 佢先有得入手術室陪我生晴b喎.

我老公話我在產房痛緊時, 見我好痛, 有時痛到好似失去理智咁, 但係當我講果句: "咁我開刀啦"呢句, 佢話我果刻非常清醒, 好似變左另一個人咁.

我好慶幸唔俾醫生吸bb出黎, 晴b都未落到去低位, 我又冇晒力, 仲叫我聞氣, 聞到手軟腳軟, 仲吸咩呢? 晴b留係個肚太耐, 會有問題架麻, 我真係冇咁笨, 生完上到病房, 知道有個香港媽媽就係因為吸極都吸唔到, 結果個bb一出世就入左深切治療部. 佢話好後悔為左慳$唔去私家醫院生bb.


複式洋房

積分: 213


19#
發表於 07-9-15 00:43 |只看該作者
一世難忘,如此痛楚,痛到成個傻婆一樣,怎能忘記!


禁止訪問

積分: 2769


20#
發表於 07-9-15 19:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo