我21號預產,放左假係屋企已經差不多兩星期,超悶,19號老公見我開始有d抑鬱,因為又悶又成日比人問生左未,所以食完飯同我去左散步,行下行下,點解咁唔舒服,扯下扯下咁,因為已經成日有假宮縮,以為都係個又重又要行所以係咁所以冇理,返到去沖涼時仍然都係咁,跟住十二點幾上床瞓,那晚如常瞓得差,到左4點左右去廁所,一起身就發覺見紅,諗左一陣都係叫醒老公,兩個人諗左一陣,如果而家去e院,公公婆婆會好緊張,而且我好想食個早餐同飲杯奶茶先,所以諗住觀察下先,點知由5點開始,有規律的宮縮出現得越來越密,突然變左15分鐘左右就有1次,所以我只可食之前果日食剩的半個椰賓來充饑,然後差不多6點就打的地e院。
攪掂d檢查上到產前房已經差不多7點,重要掛左個牌話是日人多冇陪產,好驚,宮縮突然又變左5分鐘1次,即刻叫老公唔好去返工,係度stand by,唉,依個3-5分鐘的陣痛維持左好耐,直到下午3點幾,我先穿水,小小咁流出來,e生話1度都未有,你都知比佢地咁檢查,痛死人架ma,好灰......到5點探病,我老公入黎陪左我一陣,我突然覺得痛左好多,經e生再睇,開左1度幾,可以去產房lu。
5點半多d去到產房,book左無痛妢娩,不過又話痳醉師好忙未黎到,不過好在有氣聞下分散下d注意力,到左7點半,姑娘話我得3度,有排都未生得,痳醉師依然好忙未黎到,幫我打左止痛針,又話我最快都要第二日先生到,下,我心諗,唔係呀化,重要痛咁耐,點知將近8點半,我老公見我面容摟曲得好勁,按鐘叫姑娘入黎睇下我,姑娘驚叫,下,你已經開到9度lu,唔使做無痛la,唔好痾住呀,等一等,即刻有2-3個姑娘入左黎set野,5分鐘都唔使,成村已經係我間產房到,只係用左3下力,阿仔就出左黎,成個過程15分鐘都冇,我好緊張,好想快d聽到阿仔喊,因為我打左止痛針只有1個鐘,阿仔就出世,我好驚,好在阿仔即時救醒左,喊得好大聲,又打開眼仔望下望下,我先放下心頭大石!
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3