烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 847


1#
發表於 07-9-14 16:23 |只看該作者
想問下有冇人知而家仲有冇這隻船比人上去飲茶呢.


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 07-9-14 16:29 |只看該作者
我細細個時,已拆咗m年喎!
原文章由 Christy_Pau 於 07-9-14 16:23 發表
想問下有冇人知而家仲有冇這隻船比人上去飲茶呢.


別墅

積分: 847


3#
發表於 07-9-14 16:48 |只看該作者
bernardvictoria

請問你知唔知仲有冇船可以比人上去飲茶吃飯 ?


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-9-14 18:50 |只看該作者
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%98%8E%E6%98%9F%E6%B5%B7%E9%AE%AE%E8%88%AB明星海鮮舫位於香港新界沙田 ,我未去過嫁!!
原文章由 Christy_Pau 於 07-9-14 16:48 發表
bernardvictoria

請問你知唔知仲有冇船可以比人上去飲茶吃飯 ?


大宅

積分: 2899


5#
發表於 07-9-15 00:14 |只看該作者
原文章由 Christy_Pau 於 07-9-14 16:23 發表
想問下有冇人知而家仲有冇這隻船比人上去飲茶呢.

呢隻船的酒樓折了好多年,唔是你的提起我都幾乎唔記得囉!我小時候每逄返離島過節就會一家人在呢到飲茶!!
宜家我就知道有間叫(珍寶海鮮舫)在船的酒家!

http://www.lifeconceptshk.com/


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-9-17 10:59 |只看該作者
有時係東區走廊都見到隻船泊係碼頭,船身粉紫紅色,不過好似做左大陸同胞團既海上游.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo