自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


1#
發表於 07-10-23 10:11 |只看該作者
今日湊仔返學, 聽到個講野唔正的女子同另一阿毛傾計;

阿毛 : 落左黎香港幾耐呀? 有無十年呀?
女子 : 無呀, 三年之嘛
阿毛 : 有幾多個仔囡呀?
女子 : 兩個, 仲有個大的讀三年班
阿毛 : 咁點解落黎三年咁快可以申請樓, 唔係要七年咩?
女子 : 唔係架, 一黎香港就有身份證可以申請架嘞

係咪我腦入面的資料太舊呢? 我仲以為要住滿七年先至有三粒星添?-(
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 07-10-23 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


3#
發表於 07-10-23 12:00 |只看該作者
原文章由 EVA222 於 07-10-23 10:24 發表

好似按人口比例,可能佢d細路當年係香港出世卦,例一逾期居留係香港生,生完要坐監再返家鄉,例二有後台可以拎商務簽証落黎生,三比一咪可以申請.


佢話小朋友係大陸出世喎?-(
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


侯爵府

積分: 22443


4#
發表於 07-10-23 12:18 |只看該作者
佢老公係香港人係咪.... 用佢老公做申請人咪得囉


伯爵府

積分: 18101


5#
發表於 07-10-23 23:20 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 07-10-23 12:18 發表
佢老公係香港人係咪.... 用佢老公做申請人咪得囉


唔一定喎
我識一個有經濟能力個老婆落黎生o既大陸人
佢話佢老婆生完之後, 有社工主動問佢o地要唔要申請綜援呀
又問佢個 b 會唔會係香港有親戚照顧喎, 都可以幫佢o地申請呀
幾主動呀

有好多又係扮慘呀, 扮到幾無助可憐咁, 咪唔使七年都可以拎到"香港人"o既福利囉


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 07-10-23 23:55 |只看該作者
原文章由 CANDY_SAMSON 於 07-10-23 10:11 發表
今日湊仔返學, 聽到個講野唔正的女子同另一阿毛傾計;

阿毛 : 落左黎香港幾耐呀? 有無十年呀?
女子 : 無呀, 三年之嘛
阿毛 : 有幾多個仔囡呀?
女子 : 兩個, 仲有個大的讀三年班
阿毛 : 咁點解落黎三年咁快可以申請樓 ...

1 據我所知,公屋係家庭人數有一半以上係香港永久居民就可以申請.
2 政府規定小朋友不論係邊度出世,只要出世時父母一方為永久居民,就享有居留權,即為永久居民.(都唔 知依家咁 多人咁急落來生為咩 ,其實係邊度生都係永久居民.)佢小朋友出世時可能爸爸係永久居民,所以佢 地都係.
3 申請援助講就講係居港7年先可以申請,但社處可以''酌情處理'',所以點解d人一來就有的拿錢,就係咁 解.



禁止訪問

積分: 24499


7#
發表於 07-10-24 01:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


8#
發表於 07-10-24 10:08 |只看該作者
原文章由 尼古丁 於 07-10-24 01:10 發表


d社工好似sales咁驚無生意, 無檔案交人地當佢無野做咪cut位, 我聽地"橙"講社工主動問人不如你全家拿綜援, 未上到公屋都可以住大屋用政苦錢唔使迫, 個agent收錢都火滾爆件事出黎,

大家講多d引起社會關注, 做成社 ...


哦, 原來係咁; 其實香港政府係咪諗住逼香港人個個扲棕援呢? 因為收入比返工仲多?-(
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


伯爵府

積分: 18101


9#
發表於 07-10-24 14:28 |只看該作者
原文章由 CANDY_SAMSON 於 07-10-24 10:08 發表


哦, 原來係咁; 其實香港政府係咪諗住逼香港人個個扲棕援呢? 因為收入比返工仲多?-(


講真, 若然真正"香港人"申請福利係超難
金額又低, 我真係未見過有 d 政府咁唔保障自己真正納稅巿民


版主

積分: 18439

減齡達人勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 版主 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 07-10-24 17:21 |只看該作者
原文章由 wkchoy 於 07-10-24 14:28 發表


講真, 若然真正"香港人"申請福利係超難
金額又低, 我真係未見過有 d 政府咁唔保障自己真正納稅巿民


我有個朋友就試過,2年搵唔到嘢做,銀行得番幾千蚊,仲有個阿媽要照顧,就厚面皮去申請,點知啲人同佢講"你都仲有幾千蚊,同哂先啦",激到佢死


大宅

積分: 3817


11#
發表於 07-10-24 17:29 |只看該作者
原文章由 尼古丁 於 07-10-24 01:10 發表


d社工好似sales咁驚無生意, 無檔案交人地當佢無野做咪cut位, 我聽地"橙"講社工主動問人不如你全家拿綜援, 未上到公屋都可以住大屋用政苦錢唔使迫, 個agent收錢都火滾爆件事出黎,

大家講多d引起社會關注, 做成社 ...

唉!有D社工真係好做唔做。


水晶宮

積分: 74328


12#
發表於 07-10-24 19:32 |只看該作者
我都識唔少社工,聽佢地呻,話如果有祖國同胞上去嘈,嗌生嗌死,D老細唔想見報,或劃花個FILE,就會即刻批$,批樓,仲要幫佢地搵埋傢俱添!


大宅

積分: 3817


13#
發表於 07-10-25 09:19 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 19:32 發表
我都識唔少社工,聽佢地呻,話如果有祖國同胞上去嘈,嗌生嗌死,D老細唔想見報,或劃花個FILE,就會即刻批$,批樓,仲要幫佢地搵埋傢俱添!

祖國同胞佢地都好團結下wor, 好過去腸!!!!!!


大宅

積分: 2525


14#
發表於 07-10-25 09:27 |只看該作者
[quote]原文章由 方方媽媽 於 07-10-24 19:32 發表
我都識唔少社工,聽佢地呻,話如果有祖國同胞上去嘈,嗌生嗌死,D老細唔想見報,或劃花個FILE,就會即刻批$,批樓,仲要幫佢地搵埋傢俱添! [/quot

只懂刷鞋的香港政府....


大宅

積分: 4512


15#
發表於 07-10-25 09:31 |只看該作者
真係有無攪錯 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo