原文章由 尼古丁 於 07-10-24 01:10 發表 
d社工好似sales咁驚無生意, 無檔案交人地當佢無野做咪cut位, 我聽地"橙"講社工主動問人不如你全家拿綜援, 未上到公屋都可以住大屋用政苦錢唔使迫, 個agent收錢都火滾爆件事出黎,
大家講多d引起社會關注, 做成社 ...
哦, 原來係咁; 其實香港政府係咪諗住逼香港人個個扲棕援呢? 因為收入比返工仲多?-(
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了! 3.02KGS細仔在23/2/2007出世! 23/2/07 2.84KGS 26/2/07 2.81KGS 08/3/07 3.12KGS 24/3/07 3.79KGS 23/4/07 4.77KGS 25/6/07 6.67KGS 25/8/07 7.73KGS