親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1374


1#
發表於 14-6-11 20:05 |只看該作者
好耐無plan旅行,4大2小(其中兩個係老人家),去台灣唔知自由行好定跟團,同埋有咩啱佢地玩,大家有無好意見比我!唔該!


子爵府

積分: 14470

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 14-6-11 21:10 |只看該作者
我覺得自由行好D,時間可以自己分配,行程自己安排,有老有嫰跟團好辛苦


大宅

積分: 1374


3#
發表於 14-6-12 08:41 |只看該作者

引用:我覺得自由行好D,時間可以自己分配,行程

原帖由 mamaYoYo 於 14-06-11 發表
我覺得自由行好D,時間可以自己分配,行程自己安排,有老有嫰跟團好辛苦
多謝你意見,咁要買定本旅行書睇下有咩地方去,有無咩地方介紹下,以前一班friend去走街食啫,依家有兩個老人家(67歲同75歲)要搵下邊度啱佢地玩,同埋我依家22週去旅行無問題嗎?謝謝!


子爵府

積分: 14470

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-6-12 13:04 |只看該作者
bananabook 發表於 14-6-12 08:41
多謝你意見,咁要買定本旅行書睇下有咩地方去,有無咩地方介紹下,以前一班friend去走街食啫,依家有兩個老 ...
恭喜你先!原來仲有個小小B!

如果我係你,帶兩個老,拖兩個細,仲要粗身大細咁,我唔會去,因照顧同睇住佢哋需要格外留神,大肚婆周圍行又攰,等生完先考慮去啦!如真係好想去relax下,近近地澳門玩2日1夜囉,睇水舞間,行下食下嘢,反正而家水舞間有5週年優惠,幾抵架!


大宅

積分: 1374


5#
發表於 14-6-13 02:26 |只看該作者

引用:Quote:bananabook 發表於 14-6-12 08:41 多

原帖由 mamaYoYo 於 14-06-12 發表
恭喜你先!原來仲有個小小B!

如果我係你,帶兩個老,拖兩個細,仲要粗身大細咁,我唔會去,因照顧同睇住 ...
咁又係,我都怕自已應付唔到,今日響公園玩都好攰,諗諗下不如遲啲先,不過可以plan下先


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo