自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 854


1#
發表於 07-11-14 12:30 |只看該作者
睇完昨晚(13-11-07)星期二檔案好心痛,大陸D官員竟為了錢迫D已有8個月D大肚婆比錢,否則就捉佢地人工流產,有個媽媽為了生BB走上山避開計生官員,到最後BB保不了:-( :-( 我雖然唔鐘意D內地的媽媽來港生仔,但睇完昨晚(13-11-07)星期二檔案,身為人父的我明白點解她們內港生仔的心情。但呢D不是香港人的責任,但只要大陸有民主有法治冇貪汙,才可真正解決來港生仔問題。願天下母親平安健康!


禁止訪問

積分: 19394


2#
發表於 07-11-14 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 07-11-14 12:35 |只看該作者
琴晚出左街冇睇添, 要搵下dl ..................


寶石宮

積分: 407327

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 07-11-14 12:38 |只看該作者
每個遊戲都有佢既規則,既然佢知道生第二個係會比人罰 $ 既,而佢亦都照做,真係唔可以怨架喎

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


伯爵府

積分: 15661


5#
發表於 07-11-14 12:39 |只看該作者
:-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 4776


6#
發表於 07-11-14 12:41 |只看該作者
好似話農民係可以生兩個~


禁止訪問

積分: 67524


7#
發表於 07-11-14 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20423


8#
發表於 07-11-14 12:42 |只看該作者
原文章由 esmehouse 於 07-11-14 12:38 發表
每個遊戲都有佢既規則,既然佢知道生第二個係會比人罰 $ 既,而佢亦都照做,真係唔可以怨架喎


但琴晚講個d係合付支格,可以唔駛俾$架,但個d人就硬要收$,冇$就逼佢地墮胎


別墅

積分: 854


9#
發表於 07-11-14 12:43 |只看該作者
原文章由 火石 於 07-11-14 12:33 發表
咁佢地是否一早已經知道有咁事發生??
生第2個就係咁.....???
如果冇錢, 為何仍然去生???

條命註定你在咁既地方, 咁既制度下生活, 都冇辦法, 為有唔生第2個囉. ...

他們是有權生第二個的,因第一個是女,且在農村,但d官員明屈,你冇睇嗎?
認同你所講生在大陸的中國人在這個政府統治下,真的冇計!


寶石宮

積分: 407327

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 07-11-14 12:44 |只看該作者
如果係咁就過份啦,點解合付資格仲要逼佢地比 $,唔比就逼佢地墮胎 大陸真係好貪貪貪 $ 呀 :tongue:

原文章由 wing_so 於 07-11-14 12:42 發表
但琴晚講個d係合付支格,可以唔駛俾$架,但個d人就硬要收$,冇$就逼佢地墮胎
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


大宅

積分: 2491


11#
發表於 07-11-14 12:45 |只看該作者
我有疑問:
1. 佢地之前知唔知就算合資格生第二胎, d"官"係會罰$$$, 唔知冇得好講(但條村好多户都比人罰過$$$), 知仲揾命博, 係都要生???
2. 比人罰$$$, 唔去揾解決方法, 而係有得佢唔辦証, 咁冇証又真係犯法喎
3. 點解唔揾計生辦總部幫手? 唔通真係"官官相畏", 冇個"官"係好人


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


12#
發表於 07-11-14 12:47 |只看該作者
大6貪風好得人驚,我深圳同事係外省人,上個月早產留左响深圳生,去到醫院穿水,d醫生姑娘二話不說就話要開刀,唔開刀個bb會有事,又咪check子宮開幾度就話開刀,俾著香港可以打崔生針.到開刀攞出黎嚇佢老公話bb塊面青色缺氧,要入icu.再后來轉去另一間醫院,每日收佢2000,仲話bb好多問題要留院十日觀察,后來佢地話無錢找數,即刻話bb無事可以出院 .大人因為唔係深圳人,開刀住院一共埋單15000.bb埋單10000.對佢地黎講超級貴,如果番到原居地生都係幾千蚊搞掂.
所以大6 有知識有特權d吸血鬼好得恐怖
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


子爵府

積分: 11902


13#
發表於 07-11-14 12:51 |只看該作者
原文章由 renren 於 07-11-14 12:47 發表
大6貪風好得人驚,我深圳同事係外省人,上個月早產留左响深圳生,去到醫院穿水,d醫生姑娘二話不說就話要開刀,唔開刀個bb會有事,又咪check子宮開幾度就話開刀,俾著香港可以打崔生針.到開刀攞出黎嚇佢老公話bb塊面青色缺 ...


有無link可以睇 ?


大宅

積分: 1925


14#
發表於 07-11-14 12:51 |只看該作者
原文章由 renren 於 07-11-14 12:47 發表
大6貪風好得人驚,我深圳同事係外省人,上個月早產留左响深圳生,去到醫院穿水,d醫生姑娘二話不說就話要開刀,唔開刀個bb會有事,又咪check子宮開幾度就話開刀,俾著香港可以打崔生針.到開刀攞出黎嚇佢老公話bb塊面青色缺 ...



hi. 各位.
在哪兒可以睇番這節目..
請各位告知..多謝幫忙...


子爵府

積分: 11290


15#
發表於 07-11-14 12:52 |只看該作者
係咁㗎, 如果佢地無e療card, 佢地啲e葯費貴過香港㗎,
仲未計哋郁下都話要打點滴 ,無論乜時都收錢打點滴!
極之奇怪......

原文章由 renren 於 07-11-14 12:47 發表
大6貪風好得人驚,我深圳同事係外省人,上個月早產留左响深圳生,去到醫院穿水,d醫生姑娘二話不說就話要開刀,唔開刀個bb會有事,又咪check子宮開幾度就話開刀,俾著香港可以打崔生針.到開刀攞出黎嚇佢老公話bb塊面青色缺 ...


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


16#
發表於 07-11-14 12:55 |只看該作者
原文章由 esmehouse 於 07-11-14 12:44 發表
如果係咁就過份啦,點解合付資格仲要逼佢地比 $,唔比就逼佢地墮胎 大陸真係好貪貪貪 $ 呀 :tongue:


係呀...仲要佢地加得仲快過大耳O....根本好多人都比唔起...有個因為冇錢比...比人收埋唯一用黎耕田既機器...話有錢比先比番佢


別墅

積分: 854


17#
發表於 07-11-14 12:56 |只看該作者
原文章由 nancytse 於 07-11-14 12:45 發表
我有疑問:
1. 佢地之前知唔知就算合資格生第二胎, d"官"係會罰$$$, 唔知冇得好講(但條村好多户都比人罰過$$$), 知仲揾命博, 係都要生???
2. 比人罰$$$, 唔去揾解決方法, 而係有得佢唔辦証, 咁冇証又真係犯法喎
...

1,呢d就是中國人傳宗接代的思想,尤期在農村。
2,月人$200,辦証要一萬,其實不用錢的,但官員明屈。
3,大陸真的是全部貪官!


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 07-11-14 13:01 |只看該作者
我長時間响大陸, 但每個月會返HK一次, 我雖然有醫療保險咭, 不過我萬一唔好彩要睇醫生, 我一定會返HK睇....因為我好驚俾醫院屈$$

其實唔止農村, 城市亦都有好多人好貪. 佢地會搵每一個機會"搶"錢. 我响大陸工作同生活咗一段時間,感覺到呢度嘅人係只會顧自己, 做對自己有利嘅事. 佢地唔會為大局著想, 一心只會諗自己嘅利益

農村嘅農民, 因為知識水平低, 要為生活, 佢地冇反抗嘅權利/勇氣, 只可以俾D官員欺壓, 成為犧牲品. 就算上報中央, 將班不法嘅官員拉咗, 新嘅一批官, 咪又係一樣.....呢D係人本質問題, 中國太大, 要真正嘅整頓, 有待幾十年後......而家呢班農民, 只可以嘆佢地生不逢時, 唯有認命........

[ 本文章最後由 kiki.kiki 於 07-11-14 13:17 編輯 ]


別墅

積分: 882


19#
發表於 07-11-14 13:05 |只看該作者
nancytse,

我有疑問:
1. 佢地之前知唔知就算合資格生第二胎, d"官"係會罰$$$, 唔知冇得好講(但條村好多户都比人罰過$$$), 知仲揾命博, 係都要生???
Actually it's not "罰", they no need to pay for it based on law, just the "官"明屈.

2. 比人罰$$$, 唔去揾解決方法, 而係有得佢唔辦証, 咁冇証又真係犯法喎
農民 not 犯法, just 官犯法

3. 點解唔揾計生辦總部幫手? 唔通真係"官官相畏", 冇個"官"係好人
Actually it's not easy to do that, you will not waht will happen and you don't know which 官 is 好人.....

生在大陸的中國人在這個政府統治下 are really poor...:cry: :cry:


大宅

積分: 4512


20#
發表於 07-11-14 13:14 |只看該作者
我琴日睇完都好心'up'
佢地既觀念同我地唔同, 我地都市人, 佢地係農民~
農民生仔養兒防老, 生仔諗得好簡單~
D貪官揸住雞毛蝦蝦霸霸又係another story, 俾人打壓慣, 到有少少power重唔攞著數咩~
我地要知感恩, 幸福唔係必然, 人命係內地根本有如流蟻, 人既基本權利=有無$
總之, 窮人生在大陸=活受罪:(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo