自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4090


1#
發表於 07-11-25 16:17 |只看該作者
原來Rachel係特約演員, 唔怪得知咁好戲啦!
http://www11.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5865472&extra=page%3D1

24/11/2007港台節目性本善
http://www.rthk.org.hk/rthk/tv/sexeducation2007/20071124.html


大宅

積分: 1332


2#
發表於 07-11-25 16:22 |只看該作者
下......咁佢之前喊係咪做戲架?


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


3#
發表於 07-11-25 16:39 |只看該作者
佢地唔係拎呢d野黎開玩笑呀........如果係就太過份了....
小盈瀛件事好多人關心架喎....

原文章由 cy1203 於 07-11-25 16:17 發表
原來Rachel係特約演員, 唔怪得知咁好戲啦!
http://www11.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5865472&extra=page%3D1

24/11/2007港台節目性本善
http://www.rthk.org.hk/rthk/tv/sexeducation2007/20071124.html ...


水晶宮

積分: 51912


4#
發表於 07-11-25 18:27 |只看該作者
其實我係好覺得佢地做緊戲囉!如果真係咁受件事影響情緒,Rachel一早响第一集講小盈瀛時已經情緒失控咗啦,而唔駛等第二集至嚟情緒失控!第一隻佢真係好無野架!另一個女主持有少少喊時,完全係見到Rachel無任何負面情緒囉!喊都無喊過!另一個女主持仲傷心過佢(响第一集)

大家可以去番YOU TUBE度睇番第一同第二集阿Rachel既反應...真係好唔MAKE SENSE,吾合邏輯囉!如果佢唔係演戲,咁佢多數係失常...再者節目開頭已經係咁話小盈瀛個魂好弱,根本答吾到D咩,人地槟城嗰個太白爺講到自己咁高法力都頂多用個麻瘋柑嚟搖下等小盈瀛答Y OR N...何解怪談又可以令到小盈瀛咁強可以上到身仲識得講咁多野????-(

http://www.youtube.com/watch?v=Hne8jc3JF58

不過撇除電視節目係咪做戲呢樣野,呢單慘劇的確聞者心酸,淨係睇見佢父母同婆婆喊到咁又為個女做咁多野,已經夠哂心酸...

[ 本文章最後由 ~仔仔媽咪~ 於 07-11-25 18:32 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 07-11-25 18:32 |只看該作者
尋晚喺性本善見完佢之後,再喺衛視電影台見到佢喇,尋晚做'單身部落',佢扮雞呀!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3732


6#
發表於 07-11-25 18:41 |只看該作者
我覺得每一集佢地都係做緊戲,重做得好誇張兼肉麻添


珍珠宮

積分: 31135


7#
發表於 07-11-25 19:07 |只看該作者
原文章由 ChammyMAMA 於 07-11-25 18:32 發表
尋晚喺性本善見完佢之後,再喺衛視電影台見到佢喇,尋晚做'單身部落',佢扮雞呀!

OH,MY GOD!


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-11-25 19:31 |只看該作者
原文章由 CBBCBB 於 07-11-25 18:41 發表
我覺得每一集佢地都係做緊戲,重做得好誇張兼肉麻添


:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


大宅

積分: 2282


9#
發表於 07-11-25 19:39 |只看該作者
唔怪得知啦......................


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 07-11-25 19:42 |只看該作者
佢好似係周星馳果套功夫入面做大茄~
因為我覺得佢個樣幾唔靚所記得佢~
我覺得佢個嘴好大~


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 07-11-25 19:47 |只看該作者
其實都係有線想谷啲收視姐,因為有線電視已經冇乜sale point啦:tongue:


別墅

積分: 805


12#
發表於 07-11-25 19:47 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 07-11-25 18:27 發表
其實我係好覺得佢地做緊戲囉!如果真係咁受件事影響情緒,Rachel一早响第一集講小盈瀛時已經情緒失控咗啦,而唔駛等第二集至嚟情緒失控!第一隻佢真係好無野架!另一個女主持有少少喊時,完全係見到Rachel無任何負面情緒囉 ...


其實從片段上身果幕, 我已經唔係好信!
因為隔離個女仔知佢有異樣, 都冇反應! 奇奇怪怪咁!
再講, 話果個rachel有宗教信仰,
無記錯...應該係基督教, 呢d宗教成日都話唔會咁易上身,
因為佢地宗教信念好強! 所以我覺得更加奇怪!
我睇呢幾集怪談, 都係想睇小盈瀛件事事情發展!


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


13#
發表於 07-11-25 19:50 |只看該作者
她的資料:

http://hk.myblog.yahoo.com/rachelchan1016/article?mid=16

http://hk.myblog.yahoo.com/rachelchan1016/article?mid=13


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 07-11-25 19:59 |只看該作者
http://hk.myblog.yahoo.com/rachelchan1016/article?mid=13

節錄:我Rachel現在是一位全職的演員,簽了給驕陽電影,也是I-cable的一份子!!


水晶宮

積分: 51912


15#
發表於 07-11-25 22:31 |只看該作者
原文章由 LittleXStar 於 07-11-25 19:47 發表


其實從片段上身果幕, 我已經唔係好信!
因為隔離個女仔知佢有異樣, 都冇反應! 奇奇怪怪咁!
再講, 話果個rachel有宗教信仰,
無記錯...應該係基督教, 呢d宗教成日都話唔會咁易上身,
因為佢地宗教信念好強! 所以我覺得 ...


我同你一樣,睇怪談呢幾集我都只係想睇小盈瀛件事發展成點,之前我真係無睇呢個節目,因為好知呢d節目都係演戲成份居多.

至於信左基督教就唔會上身...呢樣野未必架!我都信教既,以前我都有問師母呢個問題,佢就話如果基督徒本身對神既信心唔夠,都有機會俾邪靈入侵架!我有個教友以前都晚晚有隻男鬼企實响佢床邊睇住佢訓覺...雖則無話上身咁驚,但個教友都因為咁都驚左成個月!

不過,如果rachel本身係基督徒,我更加覺得佢唔應該信嗰個乜乜司徒師傅,係真係信上帝,就應該相信上帝會有安排,就算係想幫個小妹妹,佢係一位基督徒都應該祈禱求上帝幫助,而唔係求嗰位師傅.始終每一個宗教有自己唔同既教規要守囉.可能佢响印尼信天主教或者可以好似依家咁做(信埋道教嗰套),因為印尼天主教係可以俾人拜祖先同上香的.

[ 本文章最後由 ~仔仔媽咪~ 於 07-11-25 22:35 編輯 ]


大宅

積分: 2489


16#
發表於 07-11-25 22:35 |只看該作者

hihi

唔怪得睇性本善時個樣咁熟la.


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


17#
發表於 07-11-25 22:39 |只看該作者
兩姊妹齊齊發明星夢,睇見佢地個樣就飽喇! (個blog)
而家香港d女仔個個都係咁既款。好有MK feel......


子爵府

積分: 12138


18#
發表於 07-11-25 23:15 |只看該作者
佢係演藝學院的06年畢業生黎呀....


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


19#
發表於 07-11-25 23:40 |只看該作者
哦....唔怪得咁好戲啦...


別墅

積分: 805


20#
發表於 07-11-26 01:40 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 07-11-25 22:31 發表


我同你一樣,睇怪談呢幾集我都只係想睇小盈瀛件事發展成點,之前我真係無睇呢個節目,因為好知呢d節目都係演戲成份居多.

至於信左基督教就唔會上身...呢樣野未必架!我都信教既,以前我都有問師母呢個問題,佢就話如果 ...


我都唔sure佢係咪真係信基督教, 唔知我有冇記錯!
我地都係唔好係度討論宗教問題!
不過如果rachel唔係真係上身!
佢反白眼果下真係幾入戲!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo