論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


1#
發表於 14-7-5 23:42 |只看該作者
家中有老人,今年年頭跌斷腳,而家可以用拐杖自己行,不過都請左姐姐黎照顧佢,免得再生意外。話說係咁,今個月有家人生日出去食buffet慶生,我同媽子建議等工人姐姐放假先去食,老豆堅持要帶埋工人去(我地並非大富之家,仲有債務纏身,每個月都只係剛好夠),但係老豆堅持其他人都係咁對家中姐姐,我想問一問是否真正有問題的是我同我媽子呢?


大宅

積分: 1701

認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 14-7-5 23:49 |只看該作者

回覆:靚叉燒 的帖子

食buffet梗係唔預工人啦,咁貴!


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


3#
發表於 14-7-6 00:01 |只看該作者

引用:食buffet梗係唔預工人啦,咁貴!

原帖由 hoblythe 於 14-07-05 發表
食buffet梗係唔預工人啦,咁貴!
我都係咁同老豆講,佢仲要同我講一家人,我嬲到震咁滯,工人姐姐黎左半年咋,普通打工仔半年都無bouns出啦,我地仲要唔係有錢人家


大宅

積分: 4724

BK Milk勳章


4#
發表於 14-7-6 00:22 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

下星期我奶奶生日,book咗食 buffet 都冇預姐姐



子爵府

積分: 10756

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 14-7-6 00:32 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

如果無須工人喂飯或推輪椅,唔帶去吃飯

點評

wcpcelia    發表於 14-7-6 09:45


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


6#
發表於 14-7-6 00:46 |只看該作者

引用:如果無須工人喂飯或推輪椅,唔帶去吃飯

原帖由 DorothyTsang 於 14-07-06 發表
如果無須工人喂飯或推輪椅,唔帶去吃飯
唔駛架,老人家可以自己食,行路用拐杖都自己行到。唔明點解老豆咁盟塞,仲成日講到我地虧待工人咁


男爵府

積分: 8862


7#
發表於 14-7-6 01:28 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

我出街食飯都唔會帶姐姐, 你留佢地係屋企反而仲happy


子爵府

積分: 13401


8#
發表於 14-7-6 07:37 |只看該作者

引用:我出街食飯都唔會帶姐姐,+你留佢地係屋企

原帖由 yandy.yandy 於 14-07-06 發表
我出街食飯都唔會帶姐姐, 你留佢地係屋企反而仲happy
Yes, same, 我都係咁做,我食得自在,佢在家又happy。




大宅

積分: 2827

認識瑞士牛牛第一回


9#
發表於 14-7-6 08:34 |只看該作者

回覆:問一下意見,外出食飯問題

唔好話食D乜嘢!我覺得一家人食飯自在D,都唔想有外人喺到!就算去食早餐冇需要都唔帶工人去!


大宅

積分: 4553


10#
發表於 14-7-6 09:05 |只看該作者

引用:如果無須工人喂飯或推輪椅,唔帶去吃飯

原帖由 DorothyTsang 於 14-07-06 發表
如果無須工人喂飯或推輪椅,唔帶去吃飯
冇錯,有需要先會帶,基本吾帶工人一齊出去食,buffet就更加冇可能啦


男爵府

積分: 8862


11#
發表於 14-7-6 12:21 |只看該作者

回覆:fa_chan 的帖子

或者有時叫佢放假,夜d回家,大家happy


大宅

積分: 3523


12#
發表於 14-7-6 14:43 |只看該作者

回覆:靚叉燒 的帖子

有d上一代係咁
要面呱
我工人訓2尺半床都比我阿爸鬧
佢話3尺先係正常
話我唔正常
我都好嬲
我自己以前都係訓2尺半,有咩問題
香港d屋咁細,有咩辦法

比我都唔想帶姐姐去buffet,唔係淨係因為錢
我覺得自己一家人食得開心d


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


13#
發表於 14-7-6 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 DorothyTsang 於 14-07-06 發

原帖由 靚叉燒 於 14-07-06 發表
唔駛架,老人家可以自己食,行路用拐杖都自己行到。唔明點解老豆咁盟塞,仲成日講到我地虧待工人咁 ...
係咪工人服侍得你爸爸好好,所以想帶埋佢去?係就順下佢意囉。

主 賜 平 安


珊瑚宮

積分: 107220


14#
發表於 14-7-6 15:25 |只看該作者
亞爸為著這事哦足幾年,你地就慘
玩具萬歲!


寶石宮

積分: 262470

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


15#
發表於 14-7-6 15:38 |只看該作者
我唔想咁講, 但老老實實, 你老豆同個工人? 會唔會攪上咗呀, 做咗半年啫, 無拿拿話自己人.

真人真事, 20年前, 我friend媽死咗, 幾兄弟姊妹夾份請個印返來服侍個老豆, 件印唔使半年勾咗人地老豆

點評

jump.jump  小心亂講野令人地家破人亡呀福爾摩斯  發表於 14-7-10 19:53


珊瑚宮

積分: 107220


16#
發表於 14-7-6 16:20 |只看該作者
事有QK
玩具萬歲!


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


17#
發表於 14-7-6 16:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚叉燒 於 14-07-06 發表唔駛

原帖由 ecling 於 14-07-06 發表
係咪工人服侍得你爸爸好好,所以想帶埋佢去?係就順下佢意囉。
姐姐唔係請黎服侍我老豆的,係照顧我九十幾歲呀嫲架


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


18#
發表於 14-7-6 16:39 |只看該作者

引用:我唔想咁講, 但老老實實, 你老豆同個工人

原帖由 lily-of-valley 於 14-07-06 發表
我唔想咁講, 但老老實實, 你老豆同個工人? 會唔會攪上咗呀, 做咗半年啫, 無拿拿話自己人.

真人真事, 20年 ...
咁老伴已經不在,對身體人日久生情都唔出奇…掛……但係問題係我媽又唔係死左,工人亦不是主要照顧佢,黎左只係半年,要咁好嗎?

點評

bb女女  小心d,可能大家產生感情,姐姐知道無人係度對你老豆特別好  發表於 14-7-8 06:37


男爵府

積分: 5039

畀面勳章


19#
發表於 14-7-6 16:40 |只看該作者

引用:事有QK

原帖由 fitfish 於 14-07-06 發表
事有QK
我唔想咁諗……不過中吉利是真係有咩我一定帶埋我媽搬出去住,我唔會俾佢地蝦我阿媽


寶石宮

積分: 262470

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


20#
發表於 14-7-6 16:44 |只看該作者
靚叉燒 發表於 14-7-6 16:39
咁老伴已經不在,對身體人日久生情都唔出奇…掛……但係問題係我媽又唔係死左,工人亦不是主要照顧佢,黎左 ...
你媽唔係死咗, 但若個工人存心想打你爸主意, 女追男, 容乜易. 因D bun/印, 好主動架.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo