樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 331


1#
發表於 14-7-6 08:29 |只看該作者
屯門兆安苑低層放大單位放租(有意pm)


大宅

積分: 1079


2#
發表於 14-7-6 09:07 |只看該作者

回覆:joe0127 的帖子

已pm,pkx check


大宅

積分: 4553


3#
發表於 14-7-6 19:22 |只看該作者

引用:屯門兆安苑低層放大單位放租(有意pm)

原帖由 joe0127 於 14-07-06 發表
屯門兆安苑低層放大單位放租(有意pm)
幾錢租?有冇相睇?


大宅

積分: 1884


4#
發表於 14-7-7 00:50 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

幾錢?幾多尺?可否短租? 或者考唔考慮出售?





子爵府

積分: 13760

畀面勳章


5#
發表於 14-7-7 02:53 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

幾錢??

<a href="http://www.glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php" target=_blank><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/k.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/r.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/e.gif" border=0><img src="http://text.glitter-graphics.net/crl/n.gif" border=0></a>


別墅

積分: 927

陪月勳章


6#
發表於 14-7-7 06:37 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

$? 相?


大宅

積分: 3375


7#
發表於 14-7-7 10:19 |只看該作者
Can u PM me the details and the price? Thanks!


複式洋房

積分: 265


8#
發表於 14-7-7 23:29 |只看該作者

回覆:joe0127 的帖子

有興趣,請問幾錢&幾樓?係咪最大個隻積?


複式洋房

積分: 331


9#
發表於 14-7-8 07:32 |只看該作者

回覆:mokfanny 的帖子

低層大單位


別墅

積分: 667

畀面勳章


10#
發表於 14-7-8 09:08 |只看該作者

回覆:joe0127 的帖子

$?


伯爵府

積分: 15034


11#
發表於 14-7-24 20:23 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

幾錢?


大宅

積分: 2914


12#
發表於 14-7-24 23:25 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

$?


大宅

積分: 2721


13#
發表於 14-7-28 02:12 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

how much?


別墅

積分: 548


14#
發表於 14-7-28 11:59 |只看該作者

回覆:joe0127 的帖子

Pm. Thx


伯爵府

積分: 18337


15#
發表於 14-8-10 22:51 |只看該作者

回覆:屯門兆安苑低層放大單位放租

請pm價錢


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo