想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


大宅

積分: 1096


1#
發表於 14-7-11 17:38 |只看該作者
cycle 28~34

上次6月10號黎m...一直等等等

心急驗左2次都冇...

等黎m都等到忟


複式洋房

積分: 485


2#
發表於 14-7-13 00:38 |只看該作者

引用:cycle 28~34上次6月10號黎m...一直等等等心

原帖由 queeniekaka 於 14-07-11 發表
cycle 28~34

上次6月10號黎m...一直等等等
我都係呀!!我上一次29/5 Tim Ar!! 想死


大宅

積分: 1096


3#
發表於 14-7-14 09:59 |只看該作者
milkau 發表於 14-7-13 00:38
我都係呀!!我上一次29/5 Tim Ar!! 想死
你驗左未啊?
平時週期大約幾多?

遲咁多可能有左,但係未CHECK到

早孕早孕


複式洋房

積分: 413


4#
發表於 14-7-14 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 queeniekaka 於 14-07-11 發

原帖由 milkau 於 14-07-13 發表
我都係呀!!我上一次29/5 Tim Ar!! 想死
我同你差唔多時候,仲未嚟,唉



大宅

積分: 2709


5#
發表於 14-7-14 22:33 |只看該作者
同病相憐,我5月30


複式洋房

積分: 485


6#
發表於 14-7-15 11:19 |只看該作者

引用:同病相憐,我5月30

原帖由 森蝶 於 14-07-14 發表
同病相憐,我5月30
月頭驗左啦!!睇中e 話晤係!!我一月嗰時小產過!!我都想快啲再有


大宅

積分: 2245


7#
發表於 14-7-15 11:23 |只看該作者

回覆:等黎M等到頸都長=.=

唉,我都係


大宅

積分: 1096


8#
發表於 14-7-15 11:27 |只看該作者
你地5月黎過,之後咁耐都冇黎???
咁點解唔去睇E生啊?


大宅

積分: 4551


9#
發表於 14-7-15 11:38 |只看該作者
我6月7日黎M,但到而家都未黎,我又係試過驗過2次都無野,我病左好耐....唔知係未食左西藥影響呢,我而家唯有等~~~~~如果到月尾都未黎,先再驗喇~~~


大宅

積分: 1536


10#
發表於 14-7-15 11:58 |只看該作者
我due date第2日只得CB digital 驗到, 其他牌子都驗唔到, 又聽人講過話CB digital唔準...依家都希望如果真係食炸糊不如快D M到..................


大宅

積分: 1096


11#
發表於 14-7-15 12:17 |只看該作者
juneforgbb 發表於 14-7-15 11:58
我due date第2日只得CB digital 驗到, 其他牌子都驗唔到, 又聽人講過話CB digital唔準...依家都希望如果真 ...
CB digital好多人都話準喎,你呢個check到有,等到幾日再check其他
有冇玩紅d綠d?...紅d有冇加深?


大宅

積分: 1096


12#
發表於 14-7-15 12:18 |只看該作者
芝麻脆脆 發表於 14-7-15 11:38
我6月7日黎M,但到而家都未黎,我又係試過驗過2次都無野,我病左好耐....唔知係未食左西藥影響呢,我而家唯有等 ...
好漫長既等待...
我都唔知係咪荷爾蒙失調...都唔知幾時去睇e生好


大宅

積分: 1536


13#
發表於 14-7-15 12:24 |只看該作者
回覆 queeniekaka 的帖子

我冇玩開紅D綠D, 所以比較唔到, 又無理由日日走去買捧捧係咁驗, 依家唯有等多幾日再驗, 如果都係冇又見唔到M到就去睇醫生


大宅

積分: 1096


14#
發表於 14-7-15 12:36 |只看該作者
回覆 juneforgbb 的帖子

我諗住等到月尾先睇醫生...
因為睇過之前JM D POST , 太早去睇都係叫人等M...

有D人又話2星期後先CHECK到,宜家真係唯有等...

真係好灰



大宅

積分: 3739


15#
發表於 14-7-15 12:45 |只看該作者
森蝶 發表於 14-7-14 22:33
同病相憐,我5月30
5月30日? 會唔會中左呀?!


大宅

積分: 1536


16#
發表於 14-7-15 13:20 |只看該作者
回覆 queeniekaka 的帖子

唉, 我第1胎M到遲左第2日已經見到深線, 所以今次乜都驗唔到好灰, 但係CB 又驗到有, 都唔知信邊個牌子好
我諗住星期5都未M到又驗唔到, 就去醫生到double check, 如果都冇, 我打算叫佢幫我通經..疊埋心水M到都冇咁嬲...

你最近有冇再驗過呀? 有冇谷M?


大宅

積分: 1096


17#
發表於 14-7-15 13:25 |只看該作者
回覆 juneforgbb 的帖子

驗過喇...紅D淡線,綠D冇線,棒都冇線....
冇谷M...但有間歇性M痛FEEL...幾日一次...但係痛一陣又冇...

以前我黎M前2日就會痛...不過唔會咁間歇性...所以都唔知點算...


大宅

積分: 1536


18#
發表於 14-7-15 13:57 |只看該作者
回覆 queeniekaka 的帖子

我都覺得谷M應該一日比一日痛同明顯, 唔會得閒先谷下, 希望大家早D驗到第2條線


複式洋房

積分: 408


19#
發表於 14-7-15 14:11 |只看該作者
我都係,三個月先黎一次.....睇中醫話我季經,我好想生BB......

點評

psyche0306    發表於 14-7-15 19:20


大宅

積分: 1096


20#
發表於 14-7-15 14:21 |只看該作者
SavingAllMyLove 發表於 14-7-15 14:11
我都係,三個月先黎一次.....睇中醫話我季經,我好想生BB......
你係咪一直以黎都係3個月一次...我有朋友都係咁...

要KEEP住睇中醫調理...將經期調返正常先得

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo