懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 81


1#
發表於 14-7-16 15:39 |只看該作者
請問有無人試過訂月子餐?
我想訂,請問邊間好?


大宅

積分: 4580


2#
發表於 14-7-16 17:35 |只看該作者

回覆:請問有無人試過訂月子餐? 我想訂,請問邊間好?

我都想訂~




別墅

積分: 951

我的育兒心得勳章 畀面勳章


3#
發表於 14-7-17 11:04 |只看該作者
我今胎都想訂.
上一胎訂左天研康, 湯好水,"食送"份量又唔夠. 投訴又唔理你
但佢勝在有粥,代荼,糖水. 係好寡好清淡(唔覺係補緊身),但食完身體OK,又夠奶. 一個月已經修左身(我老公話佢D飯專登整難食D幫人減肥)
唔想請陪月, 煩緊係咪再落搭...,貴又唔抵0甘

有冇JM有其他好介紹?


禁止訪問

積分: 559


4#
發表於 14-7-17 11:13 |只看該作者

引用:我今胎都想訂. 上一胎訂左天研康, 湯好水,\"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 534


5#
發表於 14-7-17 12:24 |只看該作者
回覆 iloveballyi 的帖子

http://www.terreformplus.com/easy_meal/login.php

咁岩我都睇緊


別墅

積分: 951

我的育兒心得勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-7-17 12:40 |只看該作者
回覆 iloveballyi 的帖子

我之前JOIN嗰個餐一萬鬆D.


大宅

積分: 1992


7#
發表於 14-7-17 12:54 |只看該作者

引用:我今胎都想訂. 上一胎訂左天研康, 湯好水,\"

原帖由 jedi.lala 於 14-07-17 發表
我今胎都想訂.
上一胎訂左天研康, 湯好水,"食送"份量又唔夠. 投訴又唔理你
但佢勝在有粥,代荼, ...
我原本都想訂呢間,但睇commemt好得,放棄了!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo