懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1846


1#
發表於 14-7-17 11:24 |只看該作者
通常bb咩時候動得多?




大宅

積分: 3178


2#
發表於 14-7-17 11:57 |只看該作者
廿零週的時候就係我靜靜地休息的時間佢最活潑
卅十週後佢就無時無刻都咁活潑啦


大宅

積分: 1846


3#
發表於 14-7-17 12:07 |只看該作者

引用:廿零週的時候就係我靜靜地休息的時間佢最活

原帖由 蕃茄囡囡 於 14-07-17 發表
廿零週的時候就係我靜靜地休息的時間佢最活潑
卅十週後佢就無時無刻都咁活潑啦 ...
但我未到20週已經感覺到,會唔會太早?




大宅

積分: 1782


4#
發表於 14-7-17 12:13 |只看該作者

回覆:就快20w,bb經常朝早同夜晚先胎動得明顯,你地呢?

我18w+都感覺到,不過每日得幾下



大宅

積分: 1782


5#
發表於 14-7-17 12:14 |只看該作者

回覆:就快20w,bb經常朝早同夜晚先胎動得明顯,你地呢?

感覺時有時冇


大宅

積分: 3178


6#
發表於 14-7-17 12:14 |只看該作者
lamhyhy 發表於 14-7-17 12:07
但我未到20週已經感覺到,會唔會太早?

我17w feel到胎動, 所以冇問題架......


大宅

積分: 2049


7#
發表於 14-7-17 12:28 |只看該作者

回覆:就快20w,bb經常朝早同夜晚先胎動得明顯,你地呢?

第二胎,17、8週已經感覺到佢郁!依家除咗我瞓覺唔覺佢郁之外!佢都係無停!係咁郁!




大宅

積分: 1846


8#
發表於 14-7-17 12:37 |只看該作者

引用:Quote:lamhyhy+發表於+14-7-17+12:07+但我

原帖由 蕃茄囡囡 於 14-07-17 發表
我17w feel到胎動, 所以冇問題架......
因為我發覺佢喺朝早同我臨瞓郁得最多




大宅

積分: 1288


9#
發表於 14-7-17 12:43 |只看該作者

回覆:就快20w,bb經常朝早同夜晚先胎動得明顯,你地呢?

我係朝早!食完飯!同夜晚準備訓果時最明顯!食完飯踢得最大力


大宅

積分: 1846


10#
發表於 14-7-17 12:44 |只看該作者

引用:我係朝早!食完飯!同夜晚準備訓果時最明顯

原帖由 yanbbycy 於 14-07-17 發表
我係朝早!食完飯!同夜晚準備訓果時最明顯!食完飯踢得最大力
我同你一樣呀!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo