自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 59


1#
發表於 07-12-20 09:19 |只看該作者
昨晚到今天都頭痛...從未試過痛咁耐..

你們試過未...洗唔洗睇醫生呢???:-|


禁止訪問

積分: 8013


2#
發表於 07-12-20 09:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-12-20 09:31 |只看該作者
我每次頭兩日都會頭痛同腰骨痛, 唔知同年紀大左有冇關呢? 早幾年就咩痛都冇:-( :-(


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 07-12-20 09:33 |只看該作者
十幾歲開始, 在m前m後會腰痛.....

原文章由 lestat 於 07-12-20 09:31 發表
腰骨痛, 唔知同年紀大左有冇關呢? 早幾年就咩痛都冇:-( :-(


民房

積分: 59


5#
發表於 07-12-20 09:33 |只看該作者
原文章由 大眼肥妹 於 07-12-20 09:21 發表
我次次都係咁嫁,m之前幾日已經開始痛,m黎啦就腰骨痛,腳痛,肚痛,頭痛,到m走啦又會好容易作感冒.


謝謝你的回覆

你好慘.. 我就無其他痛..

但我以前頭痛都唔會痛咁耐的....心情好差現在...


民房

積分: 59


6#
發表於 07-12-20 09:38 |只看該作者
原文章由 lestat 於 07-12-20 09:31 發表
我每次頭兩日都會頭痛同腰骨痛, 唔知同年紀大左有冇關呢? 早幾年就咩痛都冇:-( :-(


年齡大........:cry::cry:

不過你頭痛會痛一會定好耐的??


民房

積分: 59


7#
發表於 07-12-20 09:39 |只看該作者
原文章由 1928mickey 於 07-12-20 09:33 發表
十幾歲開始, 在m前m後會腰痛.....



腰反而我無咩痛呀..


禁止訪問

積分: 8013


8#
發表於 07-12-20 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8013


9#
發表於 07-12-20 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 07-12-20 09:49 |只看該作者
通常痛足兩日, 不過如果唔係痛得好厲害, 咪忍吓, 痛得滯有時都會食panadol架, 早幾年真係M黎同平時一樣, 突然一次開始頭痛, 跟住就差唔多每次都頭痛喇, 初初仲以為唔夠瞓所以頭痛, 後尾先發覺m黎就痛.:cry:

原文章由 babyangelina 於 07-12-20 09:38 發表


年齡大........:cry::cry:

不過你頭痛會痛一會定好耐的??


民房

積分: 59


11#
發表於 07-12-20 09:51 |只看該作者
原文章由 大眼肥妹 於 07-12-20 09:40 發表
我唔知你本身有冇偏頭痛,其實我有,我仲岩岩黎緊m添,所以都幾辛苦.其實我知道係因為氣血唔好所以會頭痛,因為我最近d偏頭痛發作得好密,仲有越黎越嚴重既趨勢(其實我已經係去到一發作就會即時想嘔,半邊頭勁痛,成個人軟晒咁既死款),所以我自己諗住調一調自己個身體,正因為呢個原因我近呢幾個禮拜開始試驗緊鷄精,我食左鷄精之後覺得冇咁易作偏頭痛,但我唔肯定係咪個個人都有效.如果當你下次頭痛作既時候,試下飲杯奶茶,真係可以舒緩到頭痛


謝謝你的建議, 我沒有偏頭痛的, 頭痛也很少, 唔知有無d大驚少怪... 我同c6講, 佢都叫我看醫生, 因為佢有頭痛但訓一教就無事的了,但依定, 我斷下斷下都痛左十二個鐘, 不過我諗醫生都係開止痛藥, 所以唔想看, 不如自己買.

你真的好嚴重, 我都試下hot奶茶同鷄精, 但鷄精一日一支?


民房

積分: 59


12#
發表於 07-12-20 09:52 |只看該作者
原文章由 lestat 於 07-12-20 09:49 發表
通常痛足兩日, 不過如果唔係痛得好厲害, 咪忍吓, 痛得滯有時都會食panadol架, 早幾年真係M黎同平時一樣, 突然一次開始頭痛, 跟住就差唔多每次都頭痛喇, 初初仲以為唔夠瞓所以頭痛, 後尾先發覺m黎就痛.:cry:

...


oh, same same..............


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 07-12-20 09:54 |只看該作者
你有冇睇過中醫, 因為好耐之前, 我都試過氣血唔好, 不過我的徵狀就唔係偏頭痛, 後尾睇完中醫, 食左一段時間中藥調理就好左好多, 你咁痛法, 真係做咩都做唔倒.

原文章由 大眼肥妹 於 07-12-20 09:40 發表
我唔知你本身有冇偏頭痛,其實我有,我仲岩岩黎緊m添,所以都幾辛苦.其實我知道係因為氣血唔好所以會頭痛,因為我最近d偏頭痛發作得好密,仲有越黎越嚴重既趨勢(其實我已經係去到一發作就會即時想嘔,半邊頭勁痛,成個人軟 ...


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 07-12-20 09:57 |只看該作者
我在1年前開始來之前就會成日好hungry ka...食極都唔飽.......我表姐都係禁wor


別墅

積分: 635


15#
發表於 07-12-20 10:03 |只看該作者
以前好少有頭痛, 但今次就有偏頭痛, 痛到訓唔到要食止痛藥, 突然間痛果一吓真係攞命.


珍珠宮

積分: 44270

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 07-12-20 10:03 |只看該作者
原來大把人都有呢d問題,我亦都係~

我會頭暈頭痛,肚痛及勁腰痛及左腳勁抽根(o個種抽根法係由腹痛到patpat,跟住痛到左邊大脾勁抽根o個種痛法),我一定要食長效必理痛先止到痛~

我o既心得就係月經前一星期,每天片糖煲老薑茶(老薑要切薄片約12塊+半至1塊片糖煲焀糖後,用真空杯谷1-2小時),經前一星期開始,m黎都飲得架,我會飲到m走後四五天為止~我飲得辣所以無問題~


我飲左之後,發覺瘀血塊少左,經痛少左d(需然都重有痛,但無咁緊要,以前我要食足五天長效必理痛,依家只需食一至兩天必理痛就惦~


禁止訪問

積分: 14553


17#
發表於 07-12-20 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 965


18#
發表於 07-12-20 10:07 |只看該作者
我都會頭痛
來之前心情都會差些啦...

不過
上兩個星期我坐近窗睇電視
不知不覺"攝"親
之後個頭痛得好緊要...

如果真係經痛
或者可以食少少甜野...啦....

希望你快d好番啦

aln


子爵府

積分: 11237


19#
發表於 07-12-20 10:09 |只看該作者
我都會頭痛, 仲會失眠:-( :-( :-(

有人話食朱古力有用...

等我都試下飲薑茶先:)

原文章由 angelfan07 於 07-12-20 10:03 發表
原來大把人都有呢d問題,我亦都係~

我會頭暈頭痛,肚痛及勁腰痛及左腳勁抽根(o個種抽根法係由腹痛到patpat,跟住痛到左邊大脾勁抽根o個種痛法),我一定要食長效必理痛先止到痛~

我o既心得就係月經前一星期,每天片糖煲 ...


民房

積分: 59


20#
發表於 07-12-20 10:25 |只看該作者
原文章由 adaleung0716 於 07-12-20 09:57 發表
我在1年前開始來之前就會成日好hungry ka...食極都唔飽.......我表姐都係禁wor



未聽過呀:)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo