爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 861


1#
發表於 14-8-3 10:24 |只看該作者
本帖最後由 mcdullng 於 14-8-3 20:26 編輯

在一間細 IT公司仔打了10+年工, 由 programmer promote 到 manager, 管1x人左右。但早排知公司前景唔惦, 出年有機會接, 所以半年前開始找工,但人到中年加上找中層位,可找的工有限,一個月只有1,2份左右見,但不竟競爭大,所以得個見字,到最近終於有offer, 係一間好大mnc 的公司,人工也升了十幾%, 福利好好, 但title 也細了(變成senior xx),不再是manager, 也沒有下屬,因公司所有it 野outsource 去外國。在這裡,我不是問大家去唔去好,我只係想share . 雖然我問hr 比呢個weekend 做決定。

想了一日,為了長遠,為了家, 我都係放棄我現有的,明天accept offer, 重新開始,希望無行錯路。不竟甘大個人,只係第二次轉,真失禮。





大宅

積分: 1756


2#
發表於 14-8-3 10:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mcdullng+於+14-8-3+10:28+編

原帖由 mcdullng 於 14-08-03 發表
本帖最後由 mcdullng 於 14-8-3 10:28 編輯

在一間細 IT公司仔打了10+年工, 由 programmer promote 到 m ...
有時我覺得title呢家野,名黎既者!錢加左1X%,我覺得仲實際,同埋係大公司做點都好過係間無前途既公司,你要再跳去第二間公司都容易啲呀! 唔好咁擔心呀!




禁止訪問

積分: 1461


3#
發表於 14-8-3 11:50 |只看該作者

回覆:爸爸轉工的疑惑

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25951

2024年龍年勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 14-8-3 11:53 |只看該作者

回覆:爸爸轉工的疑惑

likebetter than title



別墅

積分: 997


5#
發表於 14-8-3 12:38 |只看該作者
大公司好多流程既野, 細公司工作開既根本冇經驗....你應該覺得呢個係一個機會令你再上一層先岩


別墅

積分: 861


6#
發表於 14-8-3 14:14 |只看該作者

回覆:爸爸轉工的疑惑

謝謝各位的意見!




侯爵府

積分: 22939

好媽媽勳章


7#
發表於 14-8-3 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mcdullng 於 14-08-03 發表本

原帖由 KY34D 於 14-08-03 發表
有時我覺得title呢家野,名黎既者!錢加左1X%,我覺得仲實際,同埋係大公司做點都好過係間無前途既公司,你 ...
咪係囉!你加我100%個title係junior都無問題!


別墅

積分: 861


8#
發表於 14-8-3 23:05 |只看該作者

回覆:Ivancccc 的帖子

知道了!




複式洋房

積分: 327


9#
發表於 14-8-3 23:51 |只看該作者

回覆:爸爸轉工的疑惑

去馬啦!title吃唔飽,人工最實際!




男爵府

積分: 6565


10#
發表於 14-8-4 09:20 |只看該作者

引用:likebetter+than+title

原帖由 tingtong 於 14-08-03 發表
likebetter than title
X2




複式洋房

積分: 278


11#
發表於 14-8-4 09:22 |只看該作者
恭喜, 選擇正碓


禁止訪問

積分: 148


12#
發表於 14-8-4 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 482


13#
發表於 14-8-4 10:18 |只看該作者
錢重要D

睇錢份上打工>

做老板就唔同.



男爵府

積分: 8328


14#
發表於 14-8-4 14:49 |只看該作者
虛名於我如浮雲

人工福利實際D
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


大宅

積分: 1844


15#
發表於 14-8-4 15:15 |只看該作者

回覆:mcdullng 的帖子

大公司IT outsource 係大勢,connect 到公司business user同vendor做嘢你自然有value,俾心機啦


禁止訪問

積分: 177


16#
發表於 14-8-4 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 861


17#
發表於 14-8-4 23:37 |只看該作者

回覆:爸爸轉工的疑惑

真心感謝各位寶貴的意見。現在正增強自己technical and domain knowledge ,準備新挑戰!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo