親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1330


1#
發表於 14-8-3 12:06 |只看該作者
在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三個家庭香港人取了十多條香蕉,十多隻熟雞蛋及大量面包離開,之後下午在legoland theme park 見到他們在吃早餐取走的食品,一樣餐廳的食品也沒有點,唉!


男爵府

積分: 7823


2#
發表於 14-8-3 13:01 |只看該作者

引用:在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三

原帖由 mirage 於 14-08-03 發表
在legoland hotel食早餐時 見到一群兩、三個家庭香港人取了十多條香蕉,十多隻熟雞蛋及大量面包離開,之後 ...



寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 14-8-3 13:07 |只看該作者
最怕呢D

N年前一班人去旅行, 有D 唔熟O既, 當中竟然有人好自豪咁拎左人地飛機O既餐具..真係cheap 到冇朋友..........


公爵府

積分: 29291


4#
發表於 14-8-3 13:07 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

點止,legoland內的行為一樣內地化eg 幫同行家人排隊,放低小朋友喺砌lego 的地方自己行開,那地方是入場小朋友會派4 個轆用來砌車,那小朋友偷偷拿走我仔仔2 個轆但唔認,要我仔仔質問佢點解只有2 個,再由我解釋要去職員度攞轆,先肯比番我仔仔!



大宅

積分: 3186


5#
發表於 14-8-3 13:11 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

Agree!!! 非常嘈!!! 我知您地好興奮,但都要自己控制下


大宅

積分: 2432


6#
發表於 14-8-3 13:22 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

超憎!呢d人影衰哂d香港人


大宅

積分: 1330


7#
發表於 14-8-3 13:49 |只看該作者
Legoland 一個set 4、50港元有,小小錢也揾著數,連酒店餐廳員工見到也笑。


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 14-8-3 15:25 |只看該作者

引用:Legoland+一個set+4、50港元有,小小錢也揾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1834


9#
發表於 14-8-3 17:46 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

其實,我搭國泰會拎走啲即棄餐具。

點評

diablo3  啲餐具係循環再用架   發表於 14-8-3 19:38


大宅

積分: 3157

認識瑞士牛牛第二回


10#
發表於 14-8-3 18:32 |只看該作者

引用:其實,我搭國泰會拎走啲即棄餐具。

原帖由 寯寯媽 於 14-08-03 發表
其實,我搭國泰會拎走啲即棄餐具。
Me 2 ,因為開左冇用到又係丟,咁不如自己環保啲拎走,留番有需要既時候再用!

點評

檸檬媽媽  Me too   發表於 14-8-7 15:47
^GGmami^  留返酒店食野用:think   發表於 14-8-6 08:44


大宅

積分: 1834


11#
發表於 14-8-3 18:39 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

咁當然搭新航就乜都唔敢攞走啦


公爵府

積分: 29291


12#
發表於 14-8-3 18:49 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!

911 之前,d 餐具唔係即棄架。現在的情況緊係唔同。我琴晚check in 時,有人喺背囊攞咗兩隻熟到爛嘅香蕉出嚟。見到呢個post, 就諗,唔係酒店攞架嘛。。。


男爵府

積分: 7204


13#
發表於 14-8-3 19:33 |只看該作者
講真,有d港人行為仲衰過强國人,以為自己大晒咁!


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 14-8-3 19:41 |只看該作者

回覆:mirage 的帖子

我上次住stamford都見到有人攞走1x杯yogurt


子爵府

積分: 13297


15#
發表於 14-8-3 20:28 |只看該作者


伯爵府

積分: 15132


16#
發表於 14-8-3 20:49 |只看該作者
睇到呢個post既當事人要反省下自己既行為!!!影衰哂!


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 14-8-3 20:58 |只看該作者

回覆:香港人,可唔可以唔好一到外地自己大陸化!



I 大蚊豬   


男爵府

積分: 8276


18#
發表於 14-8-3 21:09 |只看該作者

回覆:amon28 的帖子

我完全同意,其實香港人都好衰格,我喺台灣同日本見到亂過馬路,坐人哋關愛座,唔好好地排隊上車既一定9成香港人,真係好鬼丟臉,成日動不動又話投訴!


男爵府

積分: 8804


19#
發表於 14-8-3 21:26 |只看該作者
係日本經常聽到有部分香港人好大聲講野, 例如街頭叫街尾D人過黎等. 有一次係溫泉旅館進食, 成個DINNING HALL最吵就係一班香港人. 其實周圍觀察下, 就知道好多地方尤其日本, D人講野都係比較斯文. 相反台灣人講野就比較細聲D.


子爵府

積分: 13297


20#
發表於 14-8-3 21:56 |只看該作者
最怕同香港人浸溫泉, 好嘈.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo